Gå til innhold

Både positivt og negativt å være uattraktiv dame - praktisk sett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært pen. Ikke i det hele tatt. Da mine pene venninner fikk hjelp i "huet og ræva" fra forskjellige menn med det praktiske - hjelpe til med bil, hus, montering av møbler, bæring av tunge ting og så videre, måtte jeg klare meg selv. Resultatet er at jeg kan en god del praktisk og har blitt ganske sterk fysisk. Det har selvfølgelig vært tungt, så det er negativt - jeg blir mer sliten og har ikke like mye mulighet til "perfekte" negler og lignende. Men altså, til gjengjeld så kan jeg mye. Prøver å se det fra positiv side :)

Er det flere her som er uattraktive, og måtte klare seg selv praktisk sett mesteparten av livet?

Anonymkode: 690fd...380

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fungerer som alkoholmåler. Når de syns jeg er søt har de fått nok alkohol for den kvelden.

Anonymkode: f1347...3b3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser stadig her inne menn påstå at andre menn aldri er venner med en kvinne uten baktanker. Så der har man en stor fordel som lite attraktiv tydeligvis, siden jeg heldigvis har mange mannlige venner som aldri har prøvd seg på noe. 

Anonymkode: c6421...cc2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg leser stadig her inne menn påstå at andre menn aldri er venner med en kvinne uten baktanker. Så der har man en stor fordel som lite attraktiv tydeligvis, siden jeg heldigvis har mange mannlige venner som aldri har prøvd seg på noe. 

Ja, dette glemte jeg å nevne. Jeg har masse mannlige venner! Et stort tilskudd til min tilværelse i form av kunnskapskilde, ekte vennskap og meningsfeller. Jeg ser at pene damer sliter med "venner" som gjerne vil i buksa på dem. Ingen vil i buksa på meg. Befriende!

TS

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, dette glemte jeg å nevne. Jeg har masse mannlige venner! Et stort tilskudd til min tilværelse i form av kunnskapskilde, ekte vennskap og meningsfeller. Jeg ser at pene damer sliter med "venner" som gjerne vil i buksa på dem. Ingen vil i buksa på meg. Befriende!

TS

Jepp, også befriende å ha venner som snakker om noe annet enn klær, sminke, influensere osv. For ikke å snakke om barn. Mødrene jeg kjenner snakker nesten utelukkende om barn, fedre gjør ikke det samme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt veldig selvstendig med alt, vandt til å fikse ting selv. Forventer lite, får ingenting og har dermed ingen knuste drømmer🙃 Det negative; aldri noen som bryr seg, blir alltid tilsidesatt, dårlig service og blir oversett hele tiden. Det gjør noe med selvfølelsen😬

Anonymkode: e338d...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er blitt veldig selvstendig med alt, vandt til å fikse ting selv. Forventer lite, får ingenting og har dermed ingen knuste drømmer🙃 Det negative; aldri noen som bryr seg, blir alltid tilsidesatt, dårlig service og blir oversett hele tiden. Det gjør noe med selvfølelsen😬

Anonymkode: e338d...95b

Dårlig service på hvilken måte?

Anonymkode: 16a27...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg er virkelig ikke pen på noen som helst måte, men kan likevel ikke ha mannlige venner. De prøver seg uansett. 

Jeg ser egentlig ingen fordeler med å være lite attraktiv. Jeg kan ingenting som TS kan, har stort sett betalt for hjelp til ting hjemme. Og fått hjelp av familie. 

Men tråden skulle være positiv ja 😄 Jeg kan i hvert fall være en god mamma for sønnen min når han får meg helt for seg selv og ikke må dele meg med en mann ettersom ingen vil ha meg? 😅

Anonymkode: 8505e...dc5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...