AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har aldri vært pen. Ikke i det hele tatt. Da mine pene venninner fikk hjelp i "huet og ræva" fra forskjellige menn med det praktiske - hjelpe til med bil, hus, montering av møbler, bæring av tunge ting og så videre, måtte jeg klare meg selv. Resultatet er at jeg kan en god del praktisk og har blitt ganske sterk fysisk. Det har selvfølgelig vært tungt, så det er negativt - jeg blir mer sliten og har ikke like mye mulighet til "perfekte" negler og lignende. Men altså, til gjengjeld så kan jeg mye. Prøver å se det fra positiv side Er det flere her som er uattraktive, og måtte klare seg selv praktisk sett mesteparten av livet? Anonymkode: 690fd...380 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Jeg fungerer som alkoholmåler. Når de syns jeg er søt har de fått nok alkohol for den kvelden. Anonymkode: f1347...3b3 7 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Jeg leser stadig her inne menn påstå at andre menn aldri er venner med en kvinne uten baktanker. Så der har man en stor fordel som lite attraktiv tydeligvis, siden jeg heldigvis har mange mannlige venner som aldri har prøvd seg på noe. Anonymkode: c6421...cc2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg leser stadig her inne menn påstå at andre menn aldri er venner med en kvinne uten baktanker. Så der har man en stor fordel som lite attraktiv tydeligvis, siden jeg heldigvis har mange mannlige venner som aldri har prøvd seg på noe. Anonymkode: c6421...cc2 Ja, dette glemte jeg å nevne. Jeg har masse mannlige venner! Et stort tilskudd til min tilværelse i form av kunnskapskilde, ekte vennskap og meningsfeller. Jeg ser at pene damer sliter med "venner" som gjerne vil i buksa på dem. Ingen vil i buksa på meg. Befriende! TS Anonymkode: 690fd...380 2 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, dette glemte jeg å nevne. Jeg har masse mannlige venner! Et stort tilskudd til min tilværelse i form av kunnskapskilde, ekte vennskap og meningsfeller. Jeg ser at pene damer sliter med "venner" som gjerne vil i buksa på dem. Ingen vil i buksa på meg. Befriende! TS Anonymkode: 690fd...380 Jepp, også befriende å ha venner som snakker om noe annet enn klær, sminke, influensere osv. For ikke å snakke om barn. Mødrene jeg kjenner snakker nesten utelukkende om barn, fedre gjør ikke det samme Anonymkode: c6421...cc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Er blitt veldig selvstendig med alt, vandt til å fikse ting selv. Forventer lite, får ingenting og har dermed ingen knuste drømmer🙃 Det negative; aldri noen som bryr seg, blir alltid tilsidesatt, dårlig service og blir oversett hele tiden. Det gjør noe med selvfølelsen😬 Anonymkode: e338d...95b 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er blitt veldig selvstendig med alt, vandt til å fikse ting selv. Forventer lite, får ingenting og har dermed ingen knuste drømmer🙃 Det negative; aldri noen som bryr seg, blir alltid tilsidesatt, dårlig service og blir oversett hele tiden. Det gjør noe med selvfølelsen😬 Anonymkode: e338d...95b Dårlig service på hvilken måte? Anonymkode: 16a27...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg leser stadig her inne menn påstå at andre menn aldri er venner med en kvinne uten baktanker. Så der har man en stor fordel som lite attraktiv tydeligvis, siden jeg heldigvis har mange mannlige venner som aldri har prøvd seg på noe. Anonymkode: c6421...cc2 Jeg er virkelig ikke pen på noen som helst måte, men kan likevel ikke ha mannlige venner. De prøver seg uansett. Jeg ser egentlig ingen fordeler med å være lite attraktiv. Jeg kan ingenting som TS kan, har stort sett betalt for hjelp til ting hjemme. Og fått hjelp av familie. Men tråden skulle være positiv ja 😄 Jeg kan i hvert fall være en god mamma for sønnen min når han får meg helt for seg selv og ikke må dele meg med en mann ettersom ingen vil ha meg? 😅 Anonymkode: 8505e...dc5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Jeg er blitt veldig selvstendig og vant til å klare meg selv. Får stort sett til det meste av praktiske ting. Uattraktiv tenker jeg ikke at jeg er. Jeg er den jeg er 😄. Har godt humør og glimt i øyet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Er du sikker på at det er det som gjør at du ikke har fått hjelp, å heller det at du ikke har spurt? Jeg er ikke noe pen, å har aldri løftet noe alene. Får som oftest hjelp av familie, men noen ganger families venner, eller venner. De har lyst til å hjelpe. Men ingen prøver å ligge. Er ikke praktisk, får ikke til å skru en skru i veggen en gang, har prøvd, er for svak eller kanskje veggen er for hard. Fint å være praktisk 👍Men spørr om hjelp? Det er ikke sånn at det er ligge banden som hjelper de rundt meg heller? Har aldri hatt inntrykk at noen har vært nødt til å være fin for å fått hjelp. Hvilken drømmer har du kunne hatt som var i fare for å blitt knust? Jeg skjønner at utsnedey spiller en rolle, jeg ønsker å gi ut musikk privat og har stresset over å kanskje bli sett og hva folk tenker om de ser hvem som synger. Men det er som det er, å man må jo skape om man ønsker å skape. Er slike drømmer du mener? Drømmen om familie? Kjæreste? Annet? Anonymkode: ee83d...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har aldri fått hjelp til noe av det. Alltid klart alt det selv. Men jeg er attraktiv, og har alltid fått oppmerksomhet fra menn. Men jeg er selvstendig, og ber ikke om hjelp. Anonymkode: c1d95...73f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dårlig service på hvilken måte? Anonymkode: 16a27...ef1 Det er sant det med dårlig alminnelig kundeservice irriterer meg mest. Anonymkode: f1347...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri fått hjelp til noe av det. Alltid klart alt det selv. Men jeg er attraktiv, og har alltid fått oppmerksomhet fra menn. Men jeg er selvstendig, og ber ikke om hjelp. Anonymkode: c1d95...73f Men hva om du må flytte en sofa? Hyrer du noen da? Anonymkode: ee83d...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Å være deilig dame er som å gå rundt med en Rolex midt i favelaen i Sao Paolo. Du vet at du er en "walking target" eller "sitting duck". Kommer du deg ut av favelaen i livet puster du lettet ut, men vet at du må gjennom det samme i morgen, og dagen etter og dagen etter det. Resten av livet. Det er utrolig slitsom. Som uattraktiv dame, har man rett og slett tatt av seg Rolexen og latt den bli igjen hjemme. Du kan dra hvor du vil vel vitende om at du glir sømløst inn i omgivelsene. Du kan slappe av og nyte livet. Prisen man betaler er at man ikke får tilgang til de finere ting og opplevelser i livet. Deilige damer får oppleve luksus på yachter med tjenestepersonalet. De får oppleve den røde løperen i Hollywood og de får oppleve hvordan det er inne i de innerste kretsene i maktsentrum eller økonomiske sentrum. Anonymkode: 7ad84...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Å være deilig dame er som å gå rundt med en Rolex midt i favelaen i Sao Paolo. Du vet at du er en "walking target" eller "sitting duck". Kommer du deg ut av favelaen i livet puster du lettet ut, men vet at du må gjennom det samme i morgen, og dagen etter og dagen etter det. Resten av livet. Det er utrolig slitsom. Som uattraktiv dame, har man rett og slett tatt av seg Rolexen og latt den bli igjen hjemme. Du kan dra hvor du vil vel vitende om at du glir sømløst inn i omgivelsene. Du kan slappe av og nyte livet. Prisen man betaler er at man ikke får tilgang til de finere ting og opplevelser i livet. Deilige damer får oppleve luksus på yachter med tjenestepersonalet. De får oppleve den røde løperen i Hollywood og de får oppleve hvordan det er inne i de innerste kretsene i maktsentrum eller økonomiske sentrum. Anonymkode: 7ad84...0c1 Litt av en sammenligning😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er attraktiv, men er fremdeles selvstendig og uavhengig. Har klart meg selv siden jeg var 16 og har aldri vært den som har viftet med vippene for å få hjelp av noen, ei heller mannfolk. Har hatt venner av begge kjønn og det er få som kjenner meg som prøver seg på meg, om det så har vært mannlige venner eller lesbiske venninner. Jeg vet de har likt meg og hatt lyst å ha sex med meg, men ingen har prøvd seg fordi de vet at jeg vil være ærlig om jeg har fått slike følelser. Har aldri hatt problemer med å skaffe meg dates eller få meg kjæreste. De forholdene har blitt slutt på mitt initiativ fordi vi de har slitt med at jeg er så selvgående og klarte meg fint uten dem. Jeg har mye mannlig energi som en del menn som blir forelsket i meg gjør dem usikker på seg selv. Først nå i voksen alder har jeg funnet en mann som elsker meg for alt jeg er, men som også klarer å få meg til å føle meg feminin og som en kvinne. Han føler seg ikke truet av uavhengigheten min, men omfavner den. Med det har han fått en dame har lyst å lene seg på han og la han overta noe av styringen. Han har gjort meg kosete og romantisk og gir meg rom til å få lov å være litt avhengig av han. Anonymkode: b8a72...aac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Altså hvordan tror dere egentlig livet er for attraktive damer? Vi lever i Norge, ikke i en Hollywood-film? Jeg er vel ikke sånn konvensjonelt pen som andre damer er misunnelig på utseende til, men har alltid fått mye mannlig oppmerksomhet. Oppdratt til å være selvstendig og ikke begrenset av kjønn og i 99% av alle situasjoner der jeg kunne «trengt» hjelp så er man alene, omringet av venninner, familie osv. Er ikke som om det følger en hale av menn etter en, klar for å gjøre alt så du slipper. Går nok av vakre damer rundt i helt vanlige gater på småsteder i Norge, langt unna både tanken på og eierne av yatcher, herregud 😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Bimbo skrev (1 time siden): Altså hvordan tror dere egentlig livet er for attraktive damer? Vi lever i Norge, ikke i en Hollywood-film? Jeg er vel ikke sånn konvensjonelt pen som andre damer er misunnelig på utseende til, men har alltid fått mye mannlig oppmerksomhet. Oppdratt til å være selvstendig og ikke begrenset av kjønn og i 99% av alle situasjoner der jeg kunne «trengt» hjelp så er man alene, omringet av venninner, familie osv. Er ikke som om det følger en hale av menn etter en, klar for å gjøre alt så du slipper. Går nok av vakre damer rundt i helt vanlige gater på småsteder i Norge, langt unna både tanken på og eierne av yatcher, herregud 😅 Jeg har mange attraktive venninner, og det er ikke måte på hvor mye de får hjelp med. Blant annet til å bære tunge ting. Anonymkode: 690fd...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har aldri vært pen. Ikke i det hele tatt. Da mine pene venninner fikk hjelp i "huet og ræva" fra forskjellige menn med det praktiske - hjelpe til med bil, hus, montering av møbler, bæring av tunge ting og så videre, måtte jeg klare meg selv. Resultatet er at jeg kan en god del praktisk og har blitt ganske sterk fysisk. Det har selvfølgelig vært tungt, så det er negativt - jeg blir mer sliten og har ikke like mye mulighet til "perfekte" negler og lignende. Men altså, til gjengjeld så kan jeg mye. Prøver å se det fra positiv side Er det flere her som er uattraktive, og måtte klare seg selv praktisk sett mesteparten av livet? Anonymkode: 690fd...380 Du mener at det ikke finnes noen attraktive selvstendige kvinner? Anonymkode: 2c5ef...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, dette glemte jeg å nevne. Jeg har masse mannlige venner! Et stort tilskudd til min tilværelse i form av kunnskapskilde, ekte vennskap og meningsfeller. Jeg ser at pene damer sliter med "venner" som gjerne vil i buksa på dem. Ingen vil i buksa på meg. Befriende! TS Anonymkode: 690fd...380 Du har masse mannlige venner, men de nekter alle å hjelpe deg hvis du trenger hjelp? Anonymkode: cf264...e64 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå