Gå til innhold

Fått så dårlig mørkesyn ute plutselig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merker det kanskje spesielt hvis det er regnaktig og litt tåkete. F. Eks så ser jeg ikke bilskiltene til naboen når jeg står på min tomt lenger. Er bare i 20årene. Skal det være så dårlig syn? Er det dårlig syn? 

Anonymkode: 64dc0...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merker det kanskje spesielt hvis det er regnaktig og litt tåkete. F. Eks så ser jeg ikke bilskiltene til naboen når jeg står på min tomt lenger. Er bare i 20årene. Skal det være så dårlig syn? Er det dårlig syn? 

Dette er et kraftig varsel om at du oppsøker fastlegen og blir henvist til øyelege. 
Ring legen din i morgen og få en hastetime. Og bilen lar du stå, inntil du har vært hos legen. 

Finn deg et ruteark på papir. Ser du rutene på arket klart og tydelig? 

Anonymkode: 9a310...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Dette er et kraftig varsel om at du oppsøker fastlegen og blir henvist til øyelege. 
Ring legen din i morgen og få en hastetime. Og bilen lar du stå, inntil du har vært hos legen. 

Finn deg et ruteark på papir. Ser du rutene på arket klart og tydelig? 

Ja på nært hold er alt bra. Men er det ikke vanlig å få dårlig syn når det er dårlig og grått vær ute? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja på nært hold er alt bra. Men er det ikke vanlig å få dårlig syn når det er dårlig og grått vær ute? 

Sliter du med synet så gjør du som over beskrevet, eller spiller russisk rulett med synet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du stresset eller sliten for tiden?

Synet påvirkes av det. 

Anonymkode: f95c4...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke så lett å se i mørket, nei, er det bare det? Ta uansett en tur til optiker, øyelege virker litt overkill, kanskje?

Anonymkode: 02875...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...