AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Etter tre år, så er jeg ikke lengre kåt hver dag på samboeren. Elsker han veldig, men kåtheten kommer og går, og i perioder hvor jeg er sliten kan den forsvinne i noen dager - mitt første seriøse forhold, så svar gjerne saklig - er dette vanlig? Eller er det noe feil med meg? Anonymkode: 04730...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Etter tre år, så er jeg ikke lengre kåt hver dag på samboeren. Elsker han veldig, men kåtheten kommer og går, og i perioder hvor jeg er sliten kan den forsvinne i noen dager - mitt første seriøse forhold, så svar gjerne saklig - er dette vanlig? Eller er det noe feil med meg? Anonymkode: 04730...915 Det er dessverre veldig vanlig, spesielt etterhvert som årene går. Anonymkode: 2db12...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er dessverre veldig vanlig, spesielt etterhvert som årene går. Anonymkode: 2db12...447 Takk for svar! Kan man gjøre noe med det? Jeg synes jo at han er kjekk, men studie og jobb bare tar alt energi fra meg, føler null kåthet noen dager :/ Anonymkode: 04730...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er dessverre veldig vanlig, spesielt etterhvert som årene går. Anonymkode: 2db12...447 Dessverre? Livet er mer enn sex også, så egentlig godt kroppen etterhvert klarer å holde fokus på annet også. Noen er så kaniner i starten at det helt faktisk hadde vært vanskelig å fortsette slik for bestandig. Det hadde gått utover annet viktig i livet. Synes det er ganske imponerende dersom du var selvantent- kåt på samboer hver dag i hele tre år ts, og ja det er vanlig å ikke bli kåt hver dag. Iallefall ikke uten innsats fra partner. På en måte er det også fint å gå over i en fase hvor man må pleie forholdet og ha mer forspill for å bli kåte, for det er hva som vil være nødvendig gjennom livet på ulike måter. At ting ikke kommer gratis, men må springe ut av hvordan man behandler hverandre. Det er når ting ikke kommer absolutt gratis og lett man kan oppdage hvor investert man er i hverandre, og om man har det i seg å pleie og vedlikeholde relasjonen også når det krever litt innsats. Så er det selvsagt noen forhold som da går galt, fordi man oppdager at det ikke ligger i partner å gi forholdet nødvendig innsats. At det siste om ikke kommer "gratis " ikke blir taklet godt. Slikt bør man ta på alvor om det dukker opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er dessverre veldig vanlig, spesielt etterhvert som årene går. Anonymkode: 2db12...447 Dessverre? Anonymkode: 1b702...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for svar! Kan man gjøre noe med det? Jeg synes jo at han er kjekk, men studie og jobb bare tar alt energi fra meg, føler null kåthet noen dager 😕 Anonymkode: 04730...915 Det er helt vanlig at tenning og sexfrekvens faller med tiden. Men det er viktig at avstanden mellom deres lyst ikke blir alt for omfattende. Store problemer oppstår når den ene av partene mister all lyst, der den andre blir tvunget til å leve nærmest i ufrivillig sølibat. Man har begge et ansvar for at det ikke utvikler seg så langt. Jeg vil anbefale at du forsøker å utnytte periodene du faktisk føler lyst og ta det derfra. Jeg tror de færreste par kan forvente daglig sex gjennom et langt liv. Men det å ha sex i seg selv, vil også bidra til økt lyst. Det er derfor viktig at du ikke lar det gå for lenge mellom hver gang. Anonymkode: 2db12...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dessverre? Anonymkode: 1b702...234 Hadde du et poeng her? Du mener kanskje at mindre intimitet og nærhet er noe folk burde trakte etter? Anonymkode: 2db12...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Ja. Det er selvfølgelig helt vanlig å ikke alltid være kåt. Anonymkode: e0d18...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Lenge siden jeg så på samboeren min og ble turned on. Jeg elsker han svært høyt men jeg tenker ikke «bowchickabowwow» av å se han i baris eller om han tar på meg. Noe jeg gjorde første året. Krever rett og slett mer for min del når han er konstant tilgjengelig. Tror nok det er ganske vanlig. Anonymkode: 0cfdd...974 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #10 Del Skrevet 43 minutter siden Jeg er kåt på dama hver dag. Hun har ikke vært kåt på meg på mange år. Jeg tror det er ganske vanlig. Anonymkode: ad5ed...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå