AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:06 #21 Del Skrevet mandag kl 18:06 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan godt være det. Men han er jo ikke med andre jenter ? Enten er han hjemme, på jakt eller med venner og sender snapper hele tiden? Har vært med playere før og han slår man virkelig ikke som en. Var super nervøs første møte etc. Er han trygg i gamet, hadde han hatt mye er selvtillit Anonymkode: 09a9a...9e8 Du gir han bekreftelse og ego boost helt uten at han må legge inn noen som helst innsats, det koster ikke en kalori og tekste og ringe noen, så såklart synes han det er fint. Anonymkode: 98efe...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:38 #22 Del Skrevet mandag kl 18:38 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Men samtidig ringer han meg på lørdagen å sier han har så lyst å være med meg (ligge med meg). Spør om jeg drar med andre? Når han evt kan ringe en i nærområdet og møtes. Ikke 12t unna. Skjønner du hvorfor jeg stiller meg litt undrende til det ? Man får jo høre sannheten fra fulle folk og barn sies! Anonymkode: 09a9a...9e8 Han er ikke interessert i deg. Ikke nok. Du jager han, beundrer han. Han merker det og nyter det. Men han gidder ikke treffe deg. Så interessant er du ikke for han. Du kaster vekk tiden din Anonymkode: f3281...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:42 #23 Del Skrevet mandag kl 18:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er ikke interessert i deg. Ikke nok. Du jager han, beundrer han. Han merker det og nyter det. Men han gidder ikke treffe deg. Så interessant er du ikke for han. Du kaster vekk tiden din Anonymkode: f3281...957 Men han har pushet på meg siden dag 1, men alikavel jeg som måtte ta steget å møtes. Og etter vi møttes har han blitt enda mer på??? Anonymkode: 09a9a...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:44 #24 Del Skrevet mandag kl 18:44 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men han har pushet på meg siden dag 1, men alikavel jeg som måtte ta steget å møtes. Og etter vi møttes har han blitt enda mer på??? Anonymkode: 09a9a...9e8 Han vil ikke treffe deg, det kalles å være «off» Anonymkode: f3281...957 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:47 #25 Del Skrevet mandag kl 18:47 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakket med en fyr i snart 3 mnd. Møttes på tinder og er en alders forskjell mellom oss. Han er i starten av 20 årene og jeg er i slutten (6år forskjell). Greien er at vi snakker sammen hver eneste dag på Some, og har facetimet flere ganger. Han var vært veldig "på" siden dag 1. Vi møttes for første gang for 3 uker siden og klikket utrolig bra. Her kommer det jeg undrer meg over - Etter møtet har han bare blitt enda mer "på", i form at han virker mer engasjert i å prate enn bare "tørr snapping". Han gir meg nesten komplimenter daglig over hvor fin jeg er (dette gjorde han ikke før). Han sa også at han fikk et utrolig godt inntrykk av meg etter møtet. Det var fantastisk, og vi var så kjærlig og god med hverandre hele tiden vi var i lag. Han har fortalt meg at han har nevnt meg til venner, viser minner fra livet sitt, og vi snakker om at han har lyst til å kjøpe seg bolig etc. Etter vi legger på er han rask med å sende meg snapper og fortsetter samtalen, og "dobbelt snapper" meg ofte. I går etter han sa han skulle legge seg og la på tok det ikke mer enn 5 min før jeg fikk en snap der han sa hvor fin jeg var etc. I helgen ringte han meg når han dro hjem fra en fest, jeg var også ute på byen, og sa han ville være med meg (dette har han aldri gjort før, han var relativt full). Spurte om jeg var alene? (dro med noen antar jeg), noe som han har gjort flere ganger både før og etter vi faktisk har møttes. Men her kommer det som jeg irriterer meg mest over, han virker så vag på å møtes. Jeg har insjet i å møtes flere ganger, men han sier det skal vi se på, det skal vi få til osv.. Men kommer feks ikke med direkte forslag. Det blir til at jeg føler jeg "maser på han", fordi jeg har spurt han typ 3 ganger nå uten å få et konkret svar Han jobber turnus noen timer unna og må uansett landet i byen min, har spurt om han kan endre flybilett til noen dager før han skal dra. Men sant skal være sagt, at dette er en fyr som virker litt engstelig og forsiktig av seg. Når vi møttes var det også jeg som måtte ta initiativet til intimitet feks. Han er ikke typen som ligger rundt heller får jeg inntrykk av, da det var flere mnd siden sist han hadde vært med noen. Jeg sa primært at jeg ikke var ute etter noe seriøst i begynnelsen, men jeg begynner jo åpenbart å like denne fyren veldig godt. Det tror jeg han forstår i og med at jeg engasjerer meg mye i samtalene våre og er på "for å møtes". Problemet er en stor avstand mellom oss! Noe som også gjør at det kan være naturlig å holde litt igjen. Hvorfor tror dere han er vag på å møtes ? Naturlig ville jeg ha tenkt utelukkende at han ikke var intr, men igjen, hvorfor blir han nesten bare mer og mer på med tiden? Anonymkode: 09a9a...9e8 Brevvenn/situationship.. han vil ha noen å chatte med, og tenke på, men ikke nær i det virkelige liv. Ikke kast bort tiden din, sånn kan en chatte vekk mange år. Anonymkode: e8d6d...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:48 #26 Del Skrevet mandag kl 18:48 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men han har pushet på meg siden dag 1, men alikavel jeg som måtte ta steget å møtes. Og etter vi møttes har han blitt enda mer på??? Anonymkode: 09a9a...9e8 Ja, for å holde deg varm og ha deg som (ett av flere) alternativ. Anonymkode: fc337...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:50 #27 Del Skrevet mandag kl 18:50 https://www.marriage.com/advice/relationship/texationship/ Anonymkode: e8d6d...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:52 #28 Del Skrevet mandag kl 18:52 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men han har pushet på meg siden dag 1, men alikavel jeg som måtte ta steget å møtes. Og etter vi møttes har han blitt enda mer på??? Anonymkode: 09a9a...9e8 Han er jo ikke på når han ikke vil møte deg. Anonymkode: 98efe...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:20 #29 Del Skrevet mandag kl 19:20 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, for å holde deg varm og ha deg som (ett av flere) alternativ. Anonymkode: fc337...3a4 Men greien er jo at han ikke møter noen 😂? Fordi han gjør så mye ellers at han ikke har tid. Jeg forstår at etter vanlig dating verden så vil ikke injs om å treffes = ikke intr. Men her var det meg som har pushet Til nesten alt, både møtes, ha sex etc. Jeg forsvarer han ikke, men noen kan genuint være introvert/sjenert. Syntes det er skummelt å møte nye jenter. Spesielt at han sier han snakker om meg til mange om han ikke faktisk ikke er intr. For det gjør hverken jeg eller noen jeg kjenner 😅 men, men. Kan nå endelig ta feil Anonymkode: 09a9a...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:25 #30 Del Skrevet mandag kl 19:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men greien er jo at han ikke møter noen 😂? Fordi han gjør så mye ellers at han ikke har tid. Jeg forstår at etter vanlig dating verden så vil ikke injs om å treffes = ikke intr. Men her var det meg som har pushet Til nesten alt, både møtes, ha sex etc. Jeg forsvarer han ikke, men noen kan genuint være introvert/sjenert. Syntes det er skummelt å møte nye jenter. Spesielt at han sier han snakker om meg til mange om han ikke faktisk ikke er intr. For det gjør hverken jeg eller noen jeg kjenner 😅 men, men. Kan nå endelig ta feil Anonymkode: 09a9a...9e8 Om du selv tror på det med sjenert, hva skal du med en mann som ikke tør å treffes? Ikke tid? Jo, men han prioriterer ikke å treffe deg. Folk har tid til det de vil Anonymkode: f3281...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:28 #31 Del Skrevet mandag kl 19:28 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men greien er jo at han ikke møter noen 😂? Fordi han gjør så mye ellers at han ikke har tid. Jeg forstår at etter vanlig dating verden så vil ikke injs om å treffes = ikke intr. Men her var det meg som har pushet Til nesten alt, både møtes, ha sex etc. Jeg forsvarer han ikke, men noen kan genuint være introvert/sjenert. Syntes det er skummelt å møte nye jenter. Spesielt at han sier han snakker om meg til mange om han ikke faktisk ikke er intr. For det gjør hverken jeg eller noen jeg kjenner 😅 men, men. Kan nå endelig ta feil Anonymkode: 09a9a...9e8 Også om han ikke møter andre? det eneste du trenger å tenke på er at han ikke vil møte deg. Hvorfor skal du kaste bort enda mer tid på en mann som ikke vil møte deg, men bare bruke deg for oppmerksomhet? Anonymkode: 98efe...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:37 #32 Del Skrevet mandag kl 21:37 Stå opp for deg selv og si hva du tenker, å dra på jakt og med kompiser etc vil jo si han ikke prioriterer deg. Greit nok at dere ikke er gift men ville da ihvertfall sagt dere burde møtes tre fire ganger i måneden i såfall ville jeg sagt at det er ikke dette jeg er ute etter å gått videre Anonymkode: c1e0d...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:09 #33 Del Skrevet mandag kl 22:09 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Stå opp for deg selv og si hva du tenker, å dra på jakt og med kompiser etc vil jo si han ikke prioriterer deg. Greit nok at dere ikke er gift men ville da ihvertfall sagt dere burde møtes tre fire ganger i måneden i såfall ville jeg sagt at det er ikke dette jeg er ute etter å gått videre Anonymkode: c1e0d...d14 Du han jobber turnus 2 uker i mnd og jaktsesongen er kun få mnd på høsten. Jeg har full forståelse at det er en lidenskap og at det prioriterer man i de få mnd man får lov å jakte. Jeg har selv hatt en lidenskapelig hobby og da kom gutter alltid i 2 rekke uansett hvor intr i måtte være, spesielt i stevensesong. Noe som kan sammenlignes med dette her. Anonymkode: 09a9a...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:27 #34 Del Skrevet mandag kl 22:27 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du han jobber turnus 2 uker i mnd og jaktsesongen er kun få mnd på høsten. Jeg har full forståelse at det er en lidenskap og at det prioriterer man i de få mnd man får lov å jakte. Jeg har selv hatt en lidenskapelig hobby og da kom gutter alltid i 2 rekke uansett hvor intr i måtte være, spesielt i stevensesong. Noe som kan sammenlignes med dette her. Anonymkode: 09a9a...9e8 Du vil jo tydeligvis ikke forstå, du unnskylder han hele tiden, så hva er poenget med å opprette tråd på tråd her? Anonymkode: 98efe...090 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #35 Del Skrevet i går, 07:05 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du vil jo tydeligvis ikke forstå, du unnskylder han hele tiden, så hva er poenget med å opprette tråd på tråd her? Anonymkode: 98efe...090 Jeg unnskylder han ikke, jeg stiller kritiske spørsmål. Jeg føler alt er ikke svart/hvitt eller fasit svar. Som en tidligere skrev, noen tar tid før de blir forelsket og dermed ikke tør/vil/ eller ønsker å møte noen med en gang. Ikke alle blir stormforelsket og ønsker å treffe de 10x i mnd. Det syntes jeg Blir et for enkelt å tro, for alle er forskjellig. Tenkte egt å høre om noen har opplevd noe lignende, for det er mange veier til Roma. Personlig får jeg et inntrykk at han liker meg veldig godt, men kan endelig ta feil. Men ang jakt og lidenskap er det noe som jeg personlig forstår fordi jeg selv har hatt det. Da blir alt annet irrelevant! Men man kan ikke forvente at folk som aldri har hatt en slik lidenskap forstår! Det er tydelig Anonymkode: 09a9a...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #36 Del Skrevet i går, 07:07 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg unnskylder han ikke, jeg stiller kritiske spørsmål. Jeg føler alt er ikke svart/hvitt eller fasit svar. Som en tidligere skrev, noen tar tid før de blir forelsket og dermed ikke tør/vil/ eller ønsker å møte noen med en gang. Ikke alle blir stormforelsket og ønsker å treffe de 10x i mnd. Det syntes jeg Blir et for enkelt å tro, for alle er forskjellig. Tenkte egt å høre om noen har opplevd noe lignende, for det er mange veier til Roma. Personlig får jeg et inntrykk at han liker meg veldig godt, men kan endelig ta feil. Men ang jakt og lidenskap er det noe som jeg personlig forstår fordi jeg selv har hatt det. Da blir alt annet irrelevant! Men man kan ikke forvente at folk som aldri har hatt en slik lidenskap forstår! Det er tydelig Anonymkode: 09a9a...9e8 He is just not that into you.... du finner på masse grunner og unnskyldninger her. Anonymkode: e8d6d...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:11 #37 Del Skrevet i går, 07:11 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): He is just not that into you.... du finner på masse grunner og unnskyldninger her. Anonymkode: e8d6d...88d Ja, kanskje det. Kanskje ikke..tiden vil vise. I følge han fyren som kommenterte tidligere så trengte han tid. Flere gutter jeg kjenner har oppført seg likt, og når jenten ikke gidd mer fordi de tror de ikke er intr faller de helt i grus. Så jaja 😅 Me får sjå, jeg tror nok at det er mer nyansert mtp jeg har aldri opplevd noe tilsvarende engasjement fra en gutt Anonymkode: 09a9a...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet i går, 07:23 #38 Del Skrevet i går, 07:23 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvorfor tror dere han er vag på å møtes ? Naturlig ville jeg ha tenkt utelukkende at han ikke var intr, men igjen, hvorfor blir han nesten bare mer og mer på med tiden? Anonymkode: 09a9a...9e8 Det er nesten umulig å si. Men hvis jeg var deg ville jeg bare svart vagt igjen på kontakt fra ham helt til han følger opp med å ville treffes. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Men samtidig syntes det er merkelig at han henger seg opp i om jeg er med andre, fordi han har spurt ved flere anledninger. Om vi aldri møtes, hva kan han forvente? At jeg skal leve i ufrivillig sølibat liksom? Anonymkode: 09a9a...9e8 Jeg synes det virker som han virker litt kontrollerende og kanskje av den ego sjalu typen? Dere har snakket sammen i 3 mnd, og bare møttes noen få. Da synes jeg det er rart at du i det hele tatt stiller spørsmål om han forventer at du skal leve i ufrivillig sølibat, og at han henger seg opp i om du er med andre. Uansett mener du vel frivillig sølibat. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men samtidig ringer han meg på lørdagen å sier han har så lyst å være med meg (ligge med meg). Spør om jeg drar med andre? Når han evt kan ringe en i nærområdet og møtes. Ikke 12t unna. Skjønner du hvorfor jeg stiller meg litt undrende til det ? Man får jo høre sannheten fra fulle folk og barn sies! Anonymkode: 09a9a...9e8 Men vil du virkelig ha en kjæreste som ringer når han er full og sier at han har lyst til å ligge med deg, og stiller sånne kontrollerende spørsmål, og heller ikke dukker opp? Kanskje lurest å glemme ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet i går, 07:26 #39 Del Skrevet i går, 07:26 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, kanskje det. Kanskje ikke..tiden vil vise. I følge han fyren som kommenterte tidligere så trengte han tid. Flere gutter jeg kjenner har oppført seg likt, og når jenten ikke gidd mer fordi de tror de ikke er intr faller de helt i grus. Så jaja 😅 Me får sjå, jeg tror nok at det er mer nyansert mtp jeg har aldri opplevd noe tilsvarende engasjement fra en gutt Anonymkode: 09a9a...9e8 Men herlighet. Hører du ikke at du nedverdiger deg selv? Det spiller ingen rolle og det er uvesentlig om han liker deg eller ikke. Det vesentlige for deg er om DU liker ham, og hva DU føler for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:03 #40 Del Skrevet i går, 12:03 Historien din er en klassiker. Om en kvinne må ha hjelp til å tyde om en mann er interessert, så er han ikke interessert. Vi forstår jo alle at du søker bekreftelse på at han er interessert. Det får du ikke her av åpenbar grunn. Anbefaler deg å se på rådene som du har fått i tråden her. Håper du treffer en mann som ikke kan motstå å treffe deg. Han her leker med deg. Nesten vondt å overvære denne naiviteten Anonymkode: f3281...957 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå