AnonymBruker Skrevet i går, 10:50 #1 Del Skrevet i går, 10:50 Hilsen litt sjenert 3 barns mor som har lyst å begynne å trene igjen etter noen år med «fri» men om folk filmer under trening og i garderober så blir det litt kleint å gå der. Anonymkode: d4bda...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:55 #2 Del Skrevet i går, 10:55 Jeg har aldri opplevd at folk filmer meg når jeg trener, tror ikke det er lov, heller. Tren trygt! Anonymkode: 518cc...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #3 Del Skrevet i går, 11:02 Det har jeg aldri sett. Tror ikke det verken er lov eller greit. Anonymkode: ea5e0...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:06 #4 Del Skrevet i går, 11:06 Jeg kan av og til ta bilder av meg selv. Er jeg alene i treningsstudioet så filmer jeg kanskje også. Jeg er svært nøye på at ingen andre blir med på bildene jeg tar. Og filming gjør jeg ikke hvis andre er tilstede. Anonymkode: d18b4...c07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Selvsagt, veldig mange gjør det! Har gjort det selv ved enkelte anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden I garderoben jeg går i er der forbund før filming og video samtaler. Har aldri opplevd det i treningssenteret heller men veit det er vanligere på enkelt andre senter i byen. Anonymkode: 482eb...1a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden I garderoben blir man utestengt hvis man tar bilder eller filmer. På senteret hender det at folk filmer seg selv, men jeg føler de jeg ser er påpasselige på vinkler osv for å ikke få med fremmede. Anonymkode: 57307...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Er helt vanlig at det står en influencer og filmer seg selv i tide og utide tross forbud mot akkurat det. Det får jo ikke noen konsekvenser for den som filmer, så da fortsettes det. Anonymkode: 6c620...e39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden de filmer vel seg selv vil jeg tro som regel men det er klart, når man ser alle som filmer ulykker osv uten tanke for de involverte vil jeg tror det er mange som ikke stusser en gang på å filme andre som trener om de finner det "morro" å dele.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #10 Del Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 11.50): Hilsen litt sjenert 3 barns mor som har lyst å begynne å trene igjen etter noen år med «fri» men om folk filmer under trening og i garderober så blir det litt kleint å gå der. Anonymkode: d4bda...2a4 Ja, desverre.. De går med trange småklær og "poser" og filmer/bilder ute og i garderoben.. Det er ikke lov og jeg haaater å trene når folk holder på sånn. Ikke lett å leve i skjul (fra voldspersoner) når det filmes og legges ut overalt.. Burde vært forbudt! Det er vel noen steder det går ann å trene uten, eller vente til de er ferdig. Evt gi beskjed til de som jobber der, for sier du det til de så filmer de vel og legger det ut..! Anonymkode: 4ecd6...c61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #11 Del Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 11.50): men om folk filmer under trening og i garderober så blir det litt kleint å gå der. Anonymkode: d4bda...2a4 Finnes det noe «kleinere»?😅 Anonymkode: 733f2...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #12 Del Skrevet 25 minutter siden LeneXCII skrev (16 timer siden): Selvsagt, veldig mange gjør det! Har gjort det selv ved enkelte anledninger. Man må lure på hvorfor. Anonymkode: 22cd8...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #13 Del Skrevet 25 minutter siden Halvpartene av damene på Tinder har jo bilder og video av at de er på trening, så antar det nesten er normen nå. Anonymkode: e117c...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #14 Del Skrevet 24 minutter siden Trener flere ganger i uka på ulike Sats-sentere i Oslo og må si det er heeelt ekstremt sjeldent jeg har sett noe sånt. Kanskje 2-3 g. Så vanlig er ikke et ord jeg ville brukt. Anonymkode: eeea7...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #15 Del Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man må lure på hvorfor. Anonymkode: 22cd8...db0 Jeg er i en prosess hvor jeg jobber med å gå ned i vekt (er svært overvektig) og komme i form. Jeg har en liten instagramkonto hvor jeg legger ut oppdateringer omkring dette. Er ikke noen "influenser", det er en liten konto som følges hovedsaklig at folk som kjenner meg. Så jeg tar bilder/videoer for å dele der. Noen ganger filmer jeg også og deler med de jeg kjenner som har mye kunnskap om trening, for å høre om jeg gjør det riktig teknisk sett (treningsstudioet jeg går på har ikke PTer). Anonymkode: d18b4...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 21 minutter siden #16 Del Skrevet 21 minutter siden Hos oss er det helt lov. Men man oppfordres til å la være å filme eller ta bilder av andre enn seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #17 Del Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er i en prosess hvor jeg jobber med å gå ned i vekt (er svært overvektig) og komme i form. Jeg har en liten instagramkonto hvor jeg legger ut oppdateringer omkring dette. Er ikke noen "influenser", det er en liten konto som følges hovedsaklig at folk som kjenner meg. Så jeg tar bilder/videoer for å dele der. Noen ganger filmer jeg også og deler med de jeg kjenner som har mye kunnskap om trening, for å høre om jeg gjør det riktig teknisk sett (treningsstudioet jeg går på har ikke PTer). Anonymkode: d18b4...c07 Men jeg må bare spørre: Hvorfor? Det er helt vanvittig hvordan enkelte har en egen evne til å tro at folk er så vanvittig interessert i livene deres, eller en bestemt ting som feks trening/vektnedgang. En ting er nå en tilfeldig snap av og til, men å lage en egen konto for ens egen helt vanlige fritidsaktivitet? Jeg skjønner det bare ikke. Det kan jo ikke være noe annet enn en vanvittig selvopptatthet. Fokuser nå heller på deg selv, og ikke at alle andre skal gjøre det. Anonymkode: e092b...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #18 Del Skrevet 15 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg må bare spørre: Hvorfor? Det er helt vanvittig hvordan enkelte har en egen evne til å tro at folk er så vanvittig interessert i livene deres, eller en bestemt ting som feks trening/vektnedgang. En ting er nå en tilfeldig snap av og til, men å lage en egen konto for ens egen helt vanlige fritidsaktivitet? Jeg skjønner det bare ikke. Det kan jo ikke være noe annet enn en vanvittig selvopptatthet. Fokuser nå heller på deg selv, og ikke at alle andre skal gjøre det. Anonymkode: e092b...3e8 Fordi det motiverer meg ekstra når jeg får hyggelige tilbakemeldinger. Jeg blir også inspirert av andre i tilsvarende situasjon og håper at jeg også kan inspirere andre - noe jeg allerede har fått tilbakemeldinger om at jeg gjør. Ser ingenting galt med det i det hele tatt. Det er jo helt valgfritt om man ønsker å følge en slik konto eller ikke. Jeg synes den dømmende holdningen du viser er en dårligere egenskap enn det å bli ekstra motivert av å dele fremgangen med andre. Anonymkode: d18b4...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #19 Del Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er i en prosess hvor jeg jobber med å gå ned i vekt (er svært overvektig) og komme i form. Jeg har en liten instagramkonto hvor jeg legger ut oppdateringer omkring dette. Er ikke noen "influenser", det er en liten konto som følges hovedsaklig at folk som kjenner meg. Så jeg tar bilder/videoer for å dele der. Noen ganger filmer jeg også og deler med de jeg kjenner som har mye kunnskap om trening, for å høre om jeg gjør det riktig teknisk sett (treningsstudioet jeg går på har ikke PTer). Anonymkode: d18b4...c07 Høres helt vanvittig ut. Fatter ikke denne selveksponeringen. Anonymkode: 22cd8...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #20 Del Skrevet 12 minutter siden Ikke på mitt senter. Jeg har gjort det selv, men det er utelukkende for å se på teknikk. Filmer Ikke når det er folk i nærheten. Syns det er helt sjukt kleint å filme, men noen ganger må det til. Anonymkode: b4e4a...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå