Gå til innhold

"care" og Meeh-holdning til damer i 2024

Stiigen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Alle er i samme asosial båt, du er ikke alene om å ønske endring.

Anonymkode: 81ad2...25a

..Ubåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner at det er enkelt å dra denne konklusjonen om at det er damene som gruppe det er noe feil med eller som ikke gir noe. Men jeg tror du skal passe deg for å ta til deg slike holdninger, for din egen del.

Alle kvinner jeg kjenner som dater sier nøyaktig det samme om mennene de prater med; at de er dårlige på å svare og stille spørsmål, ikke byr på seg selv og alltid forsvinner etter én date. Og dette er bra damer, akkurat som at du sikkert er en bra mann.

Så kanskje det ikke er kjønnene det er noe galt med, men mediumet? Kulturen? En følelse av håpløshet blant alle kjønn? Hva bruker de fleste Tinder for, finne en partner eller booste selvbildet?

Ikke at jeg har noen løsning til deg. Jeg skjønner at det er vanskelig å treffe noen utenfor de dedikerte plattformene. Men det er uansett noe jeg anbefaler. Har du spurt venner eller kolleger om de kanskje kjenner noen du kunne passet med? Jeg har sett mange finne hverandre på den måten.

Anonymkode: 4f162...b29

Jeg bare finner hele opplevelsen med dating frustrerende no fordi det er så lite spillerom. Jeg har vært ekstremt forelsket i en kollega siste 6mnd. Altså tenker på henne dag og natt. Om hvor mye kjærlighet jeg har for den rette, og hvor fort jeg kan elske henne som jeg går inn et forhold med hele hjertet 100% med. Det er min feil fra tidligere at jeg ikke har gått inn 100% med de jentene jeg har datet over tid, og dermed har de gått videre, som er forståelig. Men nå er jeg klar for å finne noe ekte, men det er vanskelig når man aldri kommer forbi "small talk fasen". OG ja,er rett som du sier,både kulturen idag og mediet for å treffe folk er helt feil. Tinder har forverret kjønnsmarkedet for både damer og menn.  Det er ikke ekte, og damer og menn krasjer veldig i forhold til hva vi ønsker (typisk sett menn ønsker å knulle uten forpliktelse og alle damer ønsker forhold)..
Er 41, og til det anonyme trollet som mener man ikke kan finne noe bra når man er 40+; fuck off. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Damer blir basert på tinder. Grus tinder. Årøv noe annet. Møt mennesker på naturlig vis, meld deg på speed dating, et dansekurs, klatring eller noe. Mye enklere. Mer naturlig.

Anonymkode: e726e...48b

Hva mener du med basert? 

Anonymkode: 59282...afc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i tinder og bruk instagram i stedet eller gå ut og snakk med damer

Anonymkode: 03778...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er litt det samme for både menn og damer, legger jo merke til at ingen rundt meg lengre klarer å gå dypere enn smaltalk , overfladisk pjatt og lite innhold. 

Jeg er nok ei av de som kan klare å folk inn på deep end, men det kommer ann på om det er et menneske jeg virkelig har lyst å forstå og bli bedre kjent med. Eller så kan jeg som andre holde det til det upersonlige, tror vi lever i en sånn tid der man ikke lengre lar den kaffe koppen blir til 10, med latter og tårer. 

Tinder har jeg vært på date i fra en gang, nei takk. Jeg er sveiper ikke lengre. Jeg foretrekker som deg en hjerne kontra de som vil så gjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får jo tydeligvis en del matcher da, så da står det mest sannsynlig på dine samtale ferdigheter. Er du flink til å stille de spørsmål, og holde en samtale gående, er du oppriktig interessert i å bli kjent med de du matcher med? 

Anonymkode: 704e2...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...