1769 Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Alle er i samme asosial båt, du er ikke alene om å ønske endring. Anonymkode: 81ad2...25a ..Ubåt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 9 timer siden Forfatter #22 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner at det er enkelt å dra denne konklusjonen om at det er damene som gruppe det er noe feil med eller som ikke gir noe. Men jeg tror du skal passe deg for å ta til deg slike holdninger, for din egen del. Alle kvinner jeg kjenner som dater sier nøyaktig det samme om mennene de prater med; at de er dårlige på å svare og stille spørsmål, ikke byr på seg selv og alltid forsvinner etter én date. Og dette er bra damer, akkurat som at du sikkert er en bra mann. Så kanskje det ikke er kjønnene det er noe galt med, men mediumet? Kulturen? En følelse av håpløshet blant alle kjønn? Hva bruker de fleste Tinder for, finne en partner eller booste selvbildet? Ikke at jeg har noen løsning til deg. Jeg skjønner at det er vanskelig å treffe noen utenfor de dedikerte plattformene. Men det er uansett noe jeg anbefaler. Har du spurt venner eller kolleger om de kanskje kjenner noen du kunne passet med? Jeg har sett mange finne hverandre på den måten. Anonymkode: 4f162...b29 Jeg bare finner hele opplevelsen med dating frustrerende no fordi det er så lite spillerom. Jeg har vært ekstremt forelsket i en kollega siste 6mnd. Altså tenker på henne dag og natt. Om hvor mye kjærlighet jeg har for den rette, og hvor fort jeg kan elske henne som jeg går inn et forhold med hele hjertet 100% med. Det er min feil fra tidligere at jeg ikke har gått inn 100% med de jentene jeg har datet over tid, og dermed har de gått videre, som er forståelig. Men nå er jeg klar for å finne noe ekte, men det er vanskelig når man aldri kommer forbi "small talk fasen". OG ja,er rett som du sier,både kulturen idag og mediet for å treffe folk er helt feil. Tinder har forverret kjønnsmarkedet for både damer og menn. Det er ikke ekte, og damer og menn krasjer veldig i forhold til hva vi ønsker (typisk sett menn ønsker å knulle uten forpliktelse og alle damer ønsker forhold).. Er 41, og til det anonyme trollet som mener man ikke kan finne noe bra når man er 40+; fuck off. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #23 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Damer blir basert på tinder. Grus tinder. Årøv noe annet. Møt mennesker på naturlig vis, meld deg på speed dating, et dansekurs, klatring eller noe. Mye enklere. Mer naturlig. Anonymkode: e726e...48b Hva mener du med basert? Anonymkode: 59282...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8 timer siden #24 Del Skrevet 8 timer siden Kutt ut Tinder! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #25 Del Skrevet 8 timer siden Drit i tinder og bruk instagram i stedet eller gå ut og snakk med damer Anonymkode: 03778...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motstrømmen Skrevet 8 timer siden #26 Del Skrevet 8 timer siden Tenker det er litt det samme for både menn og damer, legger jo merke til at ingen rundt meg lengre klarer å gå dypere enn smaltalk , overfladisk pjatt og lite innhold. Jeg er nok ei av de som kan klare å folk inn på deep end, men det kommer ann på om det er et menneske jeg virkelig har lyst å forstå og bli bedre kjent med. Eller så kan jeg som andre holde det til det upersonlige, tror vi lever i en sånn tid der man ikke lengre lar den kaffe koppen blir til 10, med latter og tårer. Tinder har jeg vært på date i fra en gang, nei takk. Jeg er sveiper ikke lengre. Jeg foretrekker som deg en hjerne kontra de som vil så gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #27 Del Skrevet 8 timer siden Du får jo tydeligvis en del matcher da, så da står det mest sannsynlig på dine samtale ferdigheter. Er du flink til å stille de spørsmål, og holde en samtale gående, er du oppriktig interessert i å bli kjent med de du matcher med? Anonymkode: 704e2...a90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har prøvd meg så vidt inne på Tinder, og kan bare si at det er skummelt. Så jeg har opprettet og slettet, opprettet og slettet alt ettersom hvor ensom jeg har vært. Endt opp med en fin samtale, med en fyr som bodde altfor langt unna til at det var aktuelt å møtes eller gjøre noe mer. Bortsett fra det har jeg avsluttet de fleste samtaler ganske fort. Føler som oftest at jeg får veldig lite dybde i samtalen og når man har ramset opp hobbyer, jobb, bosted og andre harde fakta så blir det liksom litt kjedelig. Jeg tror nok det er flust av trivelige menn der ute, men jeg synes tinder er et høyst utrivelig sted å møte dem på. Det ER stort sett kjedelig å skrive til hverandre. Det frister sjelden å møte en vilt fremmed, ellers kunne man jo fått en date unnagjort først som sist. Nå har jeg ikke vært på Tinder på leeenge. Håper å treffe noen IRL. En gang. Anonymkode: bdeea...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden Må ikke glemme at det er vi menn som er håpløse og må jobbe med oss selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får jo tydeligvis en del matcher da, så da står det mest sannsynlig på dine samtale ferdigheter. Er du flink til å stille de spørsmål, og holde en samtale gående, er du oppriktig interessert i å bli kjent med de du matcher med? Anonymkode: 704e2...a90 Etter erfaring gir spørsmål der du prøver å bli kjent minst respons. Klovne taktikken funker best. Jeg er ute etter noe seriøst, ikke være noen sin underholdning Anonymkode: 02a28...8ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden DelvisPresley skrev (12 minutter siden): Må ikke glemme at det er vi menn som er håpløse og må jobbe med oss selv. Nei det er dere jo ikke. Men det er like vanskelig for begge kjønn. Og så er nok den datingkulturen som er nå (i alle fall her inne) litt vel hard. Sto oppvasken skitten i vasket? - dump han! Svarte hun ikke innen to timer? - hun har sex med noen andre, dump henne. Osv. Det er til å bli helt gal og livredd av..😔 Savner at man kan ha litt raushet og nysgjerrighet på hverandre, og innse at kjemi ikke trenger oppstå innen en time, kjemi kan komme over tid når man blir kjent. Det er så hastverk i alt. Er man ikke forelsket etter en date, er det ikke håp liksom..🙄 Anonymkode: 6ff4d...2b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Drit i tinder og bruk instagram i stedet eller gå ut og snakk med damer Anonymkode: 03778...540 Å kutte ett sosialt medie, for å bruke et annet, er liksom løsningen? Kutt alt det der driten, og så gå ut og snakk med damer. Anonymkode: 97b92...553 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har datet hit og dit, men har kjæreste/samboer nå. Aldri hatt Tinder. Anonymkode: e5b64...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #34 Del Skrevet 4 timer siden Du kommer aldri til å bli sammen med noen du møter i en dating-app. Det er det bare å innse, og slutte med det samme. Du er helt gal om du forblir på appene og prøver igjen og igjen. Det virker ikke, og kommer aldri til å virke. Apper er kun bra for tilfeldig sex, eller til å swipe mens man runker. Anonymkode: 8828b...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #35 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å kutte ett sosialt medie, for å bruke et annet, er liksom løsningen? Kutt alt det der driten, og så gå ut og snakk med damer. Anonymkode: 97b92...553 Hvor kan man snakke med damer? Alle stirrer ned i mobilene og gir NULL interesse i meg. Så skal jeg liksom snakke til en morsk dame som høyt sannsynlig blir sur av at jeg forstyrrer henne Anonymkode: 02a28...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #36 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvor kan man snakke med damer? Alle stirrer ned i mobilene og gir NULL interesse i meg. Så skal jeg liksom snakke til en morsk dame som høyt sannsynlig blir sur av at jeg forstyrrer henne Anonymkode: 02a28...8ca Jeg er ikke spesielt sosial, men kan gi tips jeg har fått med meg. Gjennom venner. Du bruker tid med venner på la oss si et offentlig arrangement, de møter folk de kjenner eller er av den sosialr sort = kontakt. Trenger ikke være at det blir til noe, men det er erfaring. Dette er ikke et lurt tips, men om du allerede røyker(tenk på lungene dine) hører kvinner har bommet av en venn av meg og flørter. På fest altså. Kanskje er det andre ting som tiltrekker seg fremmede uten å skade helsa? Sport? Har du hund? Men da har du kanskje allerede merket noe? Ikke skaff hund vare for å møte damer. Arrangementer hvor det er kontakt med andre som dans, håper andre har flere muligheter. Små prat er en inngang i det minste, til å bli litt kjennt. Kan være en liten samtale i kø på julemarked om det faller seg naturlig. Men med et så lite tidsvindu det lite å bygge på. Veldig viktig- være gjenganger. Det å bli kjennt over tid er en fin ting. Så å ofte være med på quiz, noe sporty, dnd? (Dungeon and dragon???), noe annet? Det mø jo egentlig være kjempe mye man kan finne på. Også, kjenner du noen fra før av, som du tidligere har hatt et godt øye til, å du kunne tenkt deg å sende dem en melding? Om dere har hatt kontakt før, men har mistet den eller noe. Men da må det være en interesse der, ikke bare desperasjon etter dame. Anonymkode: 81ad2...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden Stiigen skrev (9 timer siden): Å prøve å finne noe meningsfylt i 2024 er nesten Mission impossible. Som mann på dating app så er det en veldig sterk følelse at man er absolutt uverdig søppel. Man matcher med damer, og starter samtaler, men får ingenting tilbake. Det er nesten uhørt at disse damene skal stille et spørsmål eller vise minste tegn til interesse. Og det er en følelse av at samtalen må være til de grader underholdende for i det hele tatt å få svar. En mann må være en klovn(eller kanskje eksepsjonelt pen) for at damer skal gidde å i det hele tatt prøve. De siste 50 samtaler jeg har hatt der har sluttet etter ca 2 svar. Det er bare vanlig bli-kjent prat, men veldig enveis samtale som regel. Noen klarer man å få over på sosiale medier, men når man prøver å få til en date så viser det seg å være umulig også helt til man bare gir opp. Da har man gjerne brukt ukesvis på å tekste frem og tilbake, og fått visse forhåpninger. Så ut av 100 matcher, 50 chatter så ender man opp med en date. Og hun dukker visstnok opp, og er eksakt lik damene i tekst samtalene - hun svarer kort på spørsmål, men viser null interesse i meg som person, og spør ingenting, og gjør null innsats , også hører man aldri noe mer. Det var ikke slik for 4-5 år siden. Jeg forstår det sånn rent psykologisk; damer har et helt ekstremt utvalg. Nesten uavhengig av hvordan hun ser ut så har hun uendelig mye menn som ønsker kontakt med henne, selv min 78 år gamle gifte mor får daglig meldinger på sosiale medier av menn. Så damene kan ikke gi noe som helst av seg selv, de kan bare engasjere seg i de som er mest underholdende, eller de som har høyest objektiv verdi; rik, vakker, høy status jobb. Når jeg nå er på et punkt i livet hvor jeg ønsker å finne noe ekte, noe ærlig og noe dypere, en form for connection så er det en følelse av håpøshet egentlig. I et samfunn hvor alle er ekstremt ufokusert, og hvor de fleste praktiserer en "NEXT" type holdning hvor hver minste lille uønsket kvalitet er grunn til å gå videre til neste kandidat. Damer prøver ikke engang. Det er så trist. Hei. Jeg er dame og 35 år. Har kjent på de samme følelsene som du beskriver, mange ganger på Tinder. Menn som ikke svarer, menn som bare forsvinner, menn som forteller meg at jeg er gammel og stygg som bare duger til en ting, og mye annet. Jeg måtte rett og slett, bare slette hele appen. Jeg føler jeg blir til noen jeg ikke vil være, at jeg blir bare sur og bitter, og måtte bare flytte fokuset mitt til noe annet. Sønnen min fikk meg inn på Among us under korona og der møter jeg til tider menn som er veldig hyggelige. For øyeblikket kontakt med en som er et år yngre. Det kommer ikke til å bli noe av det, men vi snakker mye, det føles ekte og det er fint å ha noen som verdsetter deg, som liker selskapet ditt og ikke bare ser et hull… Jeg er som deg.. Jeg er lei av å prøve.. Jeg er ferdig med datingmarkedet.. Anonymkode: 26961...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #38 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei det er dere jo ikke. Men det er like vanskelig for begge kjønn. Og så er nok den datingkulturen som er nå (i alle fall her inne) litt vel hard. Sto oppvasken skitten i vasket? - dump han! Svarte hun ikke innen to timer? - hun har sex med noen andre, dump henne. Osv. Det er til å bli helt gal og livredd av..😔 Savner at man kan ha litt raushet og nysgjerrighet på hverandre, og innse at kjemi ikke trenger oppstå innen en time, kjemi kan komme over tid når man blir kjent. Det er så hastverk i alt. Er man ikke forelsket etter en date, er det ikke håp liksom..🙄 Anonymkode: 6ff4d...2b8 Dette. Det er så hastverk med alt.. Anonymkode: 26961...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #39 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette. Det er så hastverk med alt.. Anonymkode: 26961...b41 Ja. Tror det handler om at folk vet det er mange andre innblandet. Anonymkode: 81ad2...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #40 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja. Tror det handler om at folk vet det er mange andre innblandet. Anonymkode: 81ad2...25a Jeg har alltid holdt meg til en av gangen.. Det har alltid vært viktig for meg at han er komfortable med meg, føler seg trygg og rolig. Jeg har derimot virker det som blitt alternativet når de ikke har bedre.. Anonymkode: 26961...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå