AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hei! Jeg dater en og har gjort det et par mnd nå. Vi går nok mot et forhold men ikke avklart enda, vi har sagt vi ønsker bruke tid sammen. De siste to ukene har h'n vært på reise med familien sin. Og vi meldte ivrig frem og tilbake første uken. Siste uken har jeg merker meg at mld mine ikke åpnes opp like raskt som før. Faktisk kan de stå uåpnet i 5-6 timer. Syns det er rart, for h'n legger ut historier på FB og vet h'n har vært på farten og våken i mange timer, men min mld blir ikke åpnet? Jeg er på nippet til å skrive og spørre hvorfor ikke mld blir lest. Men er redd det oppleves krevende. Samtidig er det viktig for meg å ikke kjenne meg ignorert. Har en historie med en ekstremt tøff ghosting som holdt på å ta knekken på meg og det begynte med at vedkommende brukte lenger og lenger tid på å åpne mld. Er dette noe jeg kan el bør ta opp el virker det kontrollerende fra min side? H'n har sagt at høydepunktet på dagen er å få mld fra meg. Nå blir det ikke åpnet en gang, dvs det tar lang lang tid. Råd? 🤔 Anonymkode: 7de25...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Kanskje du skal spørre han? Anonymkode: bc177...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei! Jeg dater en og har gjort det et par mnd nå. Vi går nok mot et forhold men ikke avklart enda, vi har sagt vi ønsker bruke tid sammen. Man vet om man vil være sammen med noen får det går flere måneder. Tror jeg hadde avsluttet og gått videre. Anonymkode: f950d...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje du skal spørre han? Anonymkode: bc177...c1a Ja vurderer det men syns det virker litt needy. Nå i dag feks er det lagt ut flere historier på FB men min mld som ble sendt før jeg la meg igår, ikke er åpnet. Det er rart. Jeg pleier åpne og bare sette på et hjerte dersom jeg ikke kan svare der og da. Så svarer jeg senere når jeg har tid. Men å ikke åpne? Er det et spill? Eller gjør man seg kostbar? Eller prøver man signalisere at den andre ikke er så viktig? Vedkommende er på ferie og jeg har all forståelse for at det er travelt. Samtidig, ferie betyr jo litt mer tid også...? Jeg tar det ikke som et godt tegn dessverre. Ts Anonymkode: 7de25...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man vet om man vil være sammen med noen får det går flere måneder. Tror jeg hadde avsluttet og gått videre. Anonymkode: f950d...c2d Dette er avstands dating. Vi bor tre timer fra hverandre og ikke så lett å få til. Har bare møttes to ganger på halvannen mnd, hvorav h'n er på ferie to uker. Litt tidlig å konkludere slik kjenner jeg. Ts Anonymkode: 7de25...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Dere går nok ikke mot et forhold i hans verden Anonymkode: b0ab9...852 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Bedre å fokuserer på hvordan h*n er i hverdagen. Anonymkode: d221b...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er avstands dating. Vi bor tre timer fra hverandre og ikke så lett å få til. Har bare møttes to ganger på halvannen mnd, hvorav h'n er på ferie to uker. Litt tidlig å konkludere slik kjenner jeg. Ts Anonymkode: 7de25...837 Ja, da er dette fullstendig dødfødt. Gå videre. Anonymkode: f950d...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Ville nok ventet til han kom tilbake med å si noe.. Godt mulig han er litt sliten av mennesker, og ringer deg når han kommer hjem og du får en forklaring eller noe❤️ Det du kan skrive er noe ala; ‘’Gleder meg til du kommer hjem igjen❤️ Savner å høre fra deg/prate med deg’’ Men, ville absolutt pratet med han, når han kom hjem og vært ærlig, slik du er i HI! Anonymkode: 5cd89...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Ser nå du ikke skriver om det er han eller hun.. Men rådet mitt er det samme❤️ Anonymkode: 5cd89...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette er avstands dating. Vi bor tre timer fra hverandre og ikke så lett å få til. Har bare møttes to ganger på halvannen mnd, hvorav h'n er på ferie to uker. Litt tidlig å konkludere slik kjenner jeg. Ts Anonymkode: 7de25...837 Med en slik avstand som utgangspunkt, hvordan tenker dere eller du at et evt skal fungere i praksis? Anonymkode: 0d403...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Med en slik avstand som utgangspunkt, hvordan tenker dere eller du at et evt skal fungere i praksis? Anonymkode: 0d403...cd7 Vi er flyttbare begge to. Null stress. Anonymkode: 7de25...837 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi er flyttbare begge to. Null stress. Anonymkode: 7de25...837 Men når han er såpass lunken etter så kort tid er vel sjansen stor for at han ikke heller er så fryktelig opptatt av deg? Anonymkode: f950d...c2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Det er nok en han det er snakk om. Kun damer som bruker h*n , hn el lign. Dette er nok et dødfødt prosjekt TS Anonymkode: 375fc...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er nok en han det er snakk om. Kun damer som bruker h*n , hn el lign. Dette er nok et dødfødt prosjekt TS Anonymkode: 375fc...7da Nok av menn som er sånn og!! Derfor jeg er singel! Er nok ikke noe med kjønn her, men personlighet, og tidligere erfaringer.. Men menn er kanskje ikke generelt like åpen om å føle det sånn.. Evt. Så formulerer de det anderledes! (Les; Kvinner er -ett eller annet negativt-) Anonymkode: 5cd89...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #16 Del Skrevet 18 minutter siden Ts her. Jeg orket ikke fokus på kjønn, har det noe å si? Men siden dere henger dere opp i det. H'n er en kvinne. Anonymkode: 7de25...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #17 Del Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ville nok ventet til han kom tilbake med å si noe.. Godt mulig han er litt sliten av mennesker, og ringer deg når han kommer hjem og du får en forklaring eller noe❤️ Det du kan skrive er noe ala; ‘’Gleder meg til du kommer hjem igjen❤️ Savner å høre fra deg/prate med deg’’ Men, ville absolutt pratet med han, når han kom hjem og vært ærlig, slik du er i HI! Anonymkode: 5cd89...4ed Det er en hun. Jeg, ts, er mann. Jeg fikk nettopp mld fra henne med beklagelse og at det har gått i ett med familie og ting de har funnet på. Så hun hadde de siste dagene ikke funnet roen til å skrive så mye. Det skal sies at hun har meldt meg daglig altså men jeg liker ikke at hun bruker 2-5 timer på å i det hele tatt åpne mldr. Da blir jeg usikker. Har som sagt blitt ghostet før og det svir og jeg har blitt redd for å oppleve det samme igjen. Forstår egentlig ikke dem som er ultra negative her. Var godt å lese din mld, hvor du ikke trakk en kjip konklusjon med en gang. Jeg har aldri opplevd å bli så sett og anerkjent før og blir urolig når jeg ikke hører noe på noen timer. Jeg for min del åpner jo mld med en gang jeg får den, for jeg blir så glad og spent. Hun har allerede sagt hun er sliten av alle folkene rundt henne. De er 14 stk på ferie sammen. Så du hadde rett i det. Må nok si noe om dette til henne men redd for å bli needy eller krevende. Men kan heller ikke ha det slik at jeg blir urolig og lurer på hvorfor hun bruker så lang tid på å åpne mldr. Ts Anonymkode: 7de25...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå