AnonymBruker Skrevet i går, 13:29 #21 Del Skrevet i går, 13:29 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg skrev feil da jeg holder på å skrive i to forskjellige tråder Ts Anonymkode: ab748...0da Men det er jo folk her i tråden som sier de kan ta over katten, kanskje du kan sende melding til den brukeren om du ikke vil skrive hvor i landet du hører til i denne tråden, og så løser det seg kanskje både for deg og pus? Anonymkode: c0d1d...6d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet i går, 16:03 #22 Del Skrevet i går, 16:03 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke det at jeg ikke vil ha katten, for det vil jeg, men har fått et barn som reagerer veldig sterkt på pels til tross for medisin. Ts Anonymkode: ab748...0da Sånn allergi er ikke noe koselig ☹️ det er bra at du vil opprinnelig ha den for det er koselige dyr masse varme 😉😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er ikke det at jeg ikke vil ha katten, for det vil jeg, men har fått et barn som reagerer veldig sterkt på pels til tross for medisin. Ts Anonymkode: ab748...0da Hvorfor svarer du ikke på hvilket fylke det er snakk om? Anonymkode: 71ec2...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden Er katten kastrert? Hilsen ei som kun er villig til å adoptere en katt som allerede er sterilisert eller kastrert. Anonymkode: d9e85...029 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #25 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor svarer du ikke på hvilket fylke det er snakk om? Anonymkode: 71ec2...1db Rogaland Anonymkode: ab748...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #26 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er katten kastrert? Hilsen ei som kun er villig til å adoptere en katt som allerede er sterilisert eller kastrert. Anonymkode: d9e85...029 Kastrert Ts Anonymkode: ab748...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #27 Del Skrevet 18 timer siden Man eier dyret og gjør det man føler er best. Og hvis løsningen er å avlive og man betaler for det, så er det såklart en service dyrlegen yter . Slutt å shame folk som må avlive dyr! Av og til har man ikke ressurser til å jobbe med omplassering heller. Aksepter det! Anonymkode: 31d52...a58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #28 Del Skrevet 18 timer siden En død katt lider ikke Det er for mange uten ett hjem. Og ikke nok hjem. Ja katten kan avlives hos veterinær. Anonymkode: 95b5f...f16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden Ts her😸 Fikk vite nettopp at katten til min venn/ bekjent, får komme til foreldrene til en av hennes kollegaer. De er over 80 år, men ønsket seg en voksen katt. Det løste seg 🎉 Anonymkode: ab748...0da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 16 timer siden #30 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ts her😸 Fikk vite nettopp at katten til min venn/ bekjent, får komme til foreldrene til en av hennes kollegaer. De er over 80 år, men ønsket seg en voksen katt. Det løste seg 🎉 Anonymkode: ab748...0da Jippi🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16 timer siden #31 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ts her😸 Fikk vite nettopp at katten til min venn/ bekjent, får komme til foreldrene til en av hennes kollegaer. De er over 80 år, men ønsket seg en voksen katt. Det løste seg 🎉 Anonymkode: ab748...0da Se der ja bra det ordnet seg for pus 😻😻🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyJane Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ts her😸 Fikk vite nettopp at katten til min venn/ bekjent, får komme til foreldrene til en av hennes kollegaer. De er over 80 år, men ønsket seg en voksen katt. Det løste seg 🎉 Anonymkode: ab748...0da Så bra. Hvis ikke kunne jeg tatt den. Send gjerne pm om det blir endring i planene 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå