AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #81 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg var sikker på at jeg svarte denne tråden med dette tipset i går, men nå kan jeg ikke finne det, så skriver det igjen. Unnskyld hvis jeg gjentar det og hvis og ikke er relevant for deg, bare se bortifra det ispfall! Jeg ville ha skaffet plast som man bruker for gulv og møbler ved maling av vegger, så kan denne plasten legges over/rundt platene og så tapes. Det vil ikke se fint ut, men det gjør ingenting - da er det i det minste helt beskyttet mot søl og kikking! Anonymkode: 13613...a8e Jeg har slik klistreplastrull som jeg brukte rundt møbler da jeg flyttet og møblene skulle inn og ut av flyttebilen. Jeg kan surre platene inn i slik plast, for da er det ikke så lett å åpne opp Ts Anonymkode: b6a96...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #82 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er enklest for deg å finne kattepensjonat. Anonymkode: 6a96d...7c3 Ja det enkleste er definitivt kattepensjonat, men når det er snakk om et par måneder så er ikke et slikt langt opphold til det beste for katten. Jeg ringte et kattepensjonat i dag og der sa de at de fleste katter er fra tre dager til tre uker, og at det er få katter som takler å være på kattepensjonat i mange måneder uten å bli stresset. Min katt er ikke sterk psykisk, da han er nervøs. Ts Anonymkode: b6a96...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #83 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 15.22): Hei Ts, har du prøvd appen Pawshake? Hvis dette hadde vært i Oslo hadde jeg mer enn gjerne sagt ja til å passe katten din i mitt hjem. Jeg har lang erfaring med kattehold og har passet endel katter via Pawshake-appen. Hadde tatt så godt vare på katten din at jeg tror ikke den ville savnet noe, men forstår jo selvsagt at det beste er å ikke skifte miljø. Men da hadde du sluppet å bekymre deg for tingene dine (jeg ville selv vært skeptisk til fremmed student). Det som kan være lurt er å la katten få ha med seg sine egne kjente ting som kloretre, kattedo, leker etc dersom den passes hos noen andre. Hilsen kvinne i 30-årene, fast stabil jobb, samboer, ingen barn, ingen dyr. Anonymkode: cdbd3...184 Ts, så du dette innlegget? Anonymkode: cdbd3...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #84 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 14.59): Hvorfor overlater du katten din, og leiligheten din, til noen du stoler så lite på og som du tror har "tvilsomme venner"? Anonymkode: b0cdf...b42 Det viktigste er jo platesamlinga… Anonymkode: 53b1a...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #85 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 16.05): Han må bli sluppet inn og ut hver dag Ts Anonymkode: b6a96...4e4 Når du skal være borte i tre måneder og en fremmed person skal bo i leiligheten holder du katten inne de de månedene! Anonymkode: 53b1a...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #86 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg syns trådtittelen er misvisende! Vedkommende skal absolutt ikke bo gratis, h*n skal jo jobbe for husleia. Kattepass er ikke gratis! Anonymkode: f25d2...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #87 Del Skrevet 14. desember 2024 Hvor mange tråder skal du ha om dette? Anonymkode: f2ec7...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå