AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Carina 45 år må hvile på jobb pga long-covid fra 2021. Ok.... Hva med pre menopause? Overgangsalder. En får hjernetåke, svimmelhet, tretthet, vondt i ledd og muskler ++++ av overgangsalder også. Tror ikke dette har med corona og gjøre. Vaksinen og menopause. Der er svaret. Anonymkode: 81a4b...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Du tror ikke legene har testet henne for de? Jeg er 47 år, og har ingen tegn på overgangsalder. Har og flere venninner rundt min alder, ingen av de har tegn på det ennå heller. Tror det mest normale er å komme i overgangsalderen i 50 årene. Anonymkode: 838a7...498 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Pre menopause kan starte i 35 års alderen. Dette begynner forsiktig, før det øker. Hun er garantert i begynnende fasen. Det er helt normalt med slike symptomer hun sier hun har. Ingen blodprøver er sikre ved svingene østrogennivåer. Jeg leser side opp og ned om tema, så dette kan jeg litt om. 😉 Se til vaksinen. Mange klager over bivirkninger over den. Anonymkode: 81a4b...275 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Så fint at du vet bedre enn legene som har undersøkt henne Anonymkode: 524a5...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Mange eksperter på internett altså 😛 Anonymkode: 14ed7...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint at du vet bedre enn legene som har undersøkt henne Anonymkode: 524a5...167 Les deg opp på pre menopause og overgangsalder. Les deg opp på bivirkninger av mrna-injeksjon. Anonymkode: 81a4b...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Dunning-Kruger FTW! Anonymkode: 38295...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå