AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Nå er det ikke mitt liv, men jeg ville ikke ha "satsa" på noen jeg ikke hadde følelser for, for jeg ville ikke tatt det for gitt at den "skjerpinga" skal holde når han har fått deg tilbake. Om han faktisk er blitt et bedre menneske, så ville jeg faktisk la ei anna dame få nyte fruktene av det heller enn å risikere at jeg om tre år sitter der med den samme tufsen jeg skilte meg fra. Hva den potensielle barnefaren gjelder, så ligger det faktisk på han at han valgte å pule noen andre enn kjæresten, og om han er en såpass solid type at du vil anse han som en bestevenn, så håper jeg at han er voksen nok til å ta konsekvensene utroskapen har for hun han var utro mot, og være en anstendig far til et eventuelt barn. Det er ikke pent gjort å være sammen med noen man veit har kjæreste fra før, men dere er jaggu ikke de første det har skjedd med. Hvis du vil ha dette barnet, så ville jeg beholdt det, og øvd meg på å bygge opp integriteten for å stå for egne tabber. I denne situasjonen er faktisk du den som har tabba deg minst ut. Til forskjell fra de to involverte herrene, så har ikke du bedratt noen som stolte på deg. Anonymkode: c5b43...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden Nå er det ikke mitt liv, men jeg ville ikke ha "satsa" på noen jeg ikke hadde følelser for, for jeg ville ikke tatt det for gitt at den "skjerpinga" skal holde når han har fått deg tilbake. Om han faktisk er blitt et bedre menneske, så ville jeg faktisk la ei anna dame få nyte fruktene av det heller enn å risikere at jeg om tre år sitter der med den samme tufsen jeg skilte meg fra. Hva den potensielle barnefaren gjelder, så ligger det faktisk på han at han valgte å pule noen andre enn kjæresten, og om han er en såpass solid type at du vil anse han som en bestevenn, så håper jeg at han er voksen nok til å ta konsekvensene utroskapen har for hun han var utro mot, og være en anstendig far til et eventuelt barn. Det er ikke pent gjort å være sammen med noen man veit har kjæreste fra før, men dere er jaggu ikke de første det har skjedd med. Hvis du vil ha dette barnet, så ville jeg beholdt det, og øvd meg på å bygge opp integriteten for å stå for egne tabber. I denne situasjonen er faktisk du den som har tabba deg minst ut. Til forskjell fra de to involverte herrene, så har ikke du bedratt noen som stolte på deg. Anonymkode: c5b43...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden Abort Anonymkode: 3d6b8...24f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Du kan ikke satse på eksen når du ikke har følelser? Hvorfor skal du det? Hadde selv tatt abort, også for den stakkars dama til barnefaren. Fortell henne sannheten. Anonymkode: 846ef...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden (endret) DU har kanskje kjærlighet og alt det der TS men hvordan tror du det blir for barnet å vokse opp med kaset dette skaper? Endret 4 timer siden av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden Abort. Viktigere med de barna dine som faktisk er født, så mye rot det blir for de. Anonymkode: 53561...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Behold om du vil ingenting er finere enn å få en baby❤️ du trenger ikke være sammen med faren om han er drit. Anonymkode: f9ae0...fac Ingenting er finere enn en baby? Det er veldig mye annet som skal legges til grunn for å bringe frem ett barn enn at ingenting er finere. Seriøst. Tenk på barnet. For ett surr å bli født inn i. Også være barnet som kom fra utroskap og muligens en far som aldri vil se deg. Det kan skape store emosjonelle problemer for dette barnet som en dag skal bli voksen og få ett godt liv. Anonymkode: 53561...3a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå