AnonymBruker Skrevet i går, 06:36 #1 Del Skrevet i går, 06:36 Gir oveegangsalderens hetetokter feber på ca 37,6-38? Anonymkode: 8d54c...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:50 #2 Del Skrevet i går, 06:50 Det er ikke definert som feber når det er under 38 grader. Men hetetokter er jo nettopp det at temperaturen i kroppen øker. Hva er din normaltemperatur? Anonymkode: d8d6a...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #3 Del Skrevet i går, 06:56 Det føles som man brenner opp uansett. Beste middel er å kjøpe en liten håndvifte og holde foran ansiktet. Det hjelper Anonymkode: 8a40a...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:57 #4 Del Skrevet i går, 06:57 Vinterbading hjelper mye. Anonymkode: 9ca50...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Jeg er 40 og har regelmessig mens, men merker at jeg i det siste har ligger urolig hver natt. Våkner og har feber. På morgenen har jeg 37,5-38, altså en litt forhøyed temperatur uten å nødvendigvis definere det som feber (37,5). Føler jeg brenner opp, men svetter ikke. Prikker i kinn. Varer fort en time eller mer. Har vært forkjølet i det siste også, men dette gjentar seg Anonymkode: 8d54c...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå