AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Vet ikke om jeg bare er lat, har dårlig arbeidsmoral eller om jeg ikke har funnet jobben som er riktig for meg. Men jeg hater virkelig å jobbe. Har gjort mye forskjellig opp igjennom årene, og syns alt er like kjedelig og slitsomt. Jeg har ingen problemer med å få meg jobb og har jobbet i mange ulike bransjer. Nå har jeg vært hjemmeværende med barna i 1 år, og syns det er dødens kjedelig det og! Jeg vil jo egentlig jobbe, og finne en jobb jeg trives i som ikke føles ut som et ork. Nå skal jeg starte i ny jobb i januar, noe jeg aldri har gjort før, og er veldig spent på om jeg kommer til å hate denne like mye. noen som har hatt det på samme måte og fant en ny jobb som gjorde at det løsnet? skal tross alt jobbe i 30 år til, så håper jeg finner noe jeg trives med. Anonymkode: b4fe4...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hva slags jobber er det du har hatt da, som "hater" alt uansett? Høres merkelig ut å hate den ene jobben etter den andre. Hva er din nye jobb for neste år for type jobb? Anonymkode: 54cdb...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Forstår deg så godt❤️ Anonymkode: 0d647...302 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags jobber er det du har hatt da, som "hater" alt uansett? Høres merkelig ut å hate den ene jobben etter den andre. Hva er din nye jobb for neste år for type jobb? Anonymkode: 54cdb...f5b Typiske lavt lønnende jobber, butikk, bpa, helsesektoren, callsenter osv. vært innom mye forskjellig for å prøve å finne noe jeg liker. Nå har jeg fått en kontorjobb, aldri gjort noe lignende før. Anonymkode: b4fe4...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Har du noen form for utdanning? Anonymkode: 5b722...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skulle gitt hva som helst for å få tilbake livet mitt og jobben min. Bare det å kunne dra til jobben og drive med hobbyen min. Være en del av “noe“. Man vet ikke hvor viktig det er før det er borte Anonymkode: 9fd92...73e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Det er jo ikke meningen at du skal elske å jobbe. Det er derfor de betaler deg for å gjøre det. Det er ikke digg å måke snø eller klippe gresset. Men man kan ikke bare gjøre det man vil i livet heller. Noen plikter har man. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Morpheus skrev (1 time siden): Det er jo ikke meningen at du skal elske å jobbe. Det er derfor de betaler deg for å gjøre det. Det er ikke digg å måke snø eller klippe gresset. Men man kan ikke bare gjøre det man vil i livet heller. Noen plikter har man. Nei, jeg forventer ikke å elske å jobbe. Men det er vel ikke vanlig å hate det heller? Vil bare føle at det er helt greit å dra på jobb. I tidligere jobber har jeg nesten vært glad når jeg kan være hjemme med sykt barn, og det føles jo ikke riktig å skulle ha det slik. Anonymkode: b4fe4...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du noen form for utdanning? Anonymkode: 5b722...fd7 Nei dessverre. Anonymkode: b4fe4...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Hva liker du å gjøre da, sånn ellers? Hva gir deg glede i livet generelt? Anonymkode: dc4c6...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden TS, det fleste som ikke har utrolig givende jobber eller godt betalte jobber med masse hjemmekontor er absolutt ikke glade i å jobbe. Anonymkode: 99e73...82c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har snart jobbet i 30 år, i mye forskjellig. Hater å jobbe. Det suger ut livslysten min. Jeg hater å omgås folk, så jeg må ta på meg en maske samfunnet tolererer. Ingen jobb er bedre en noen annen for meg. Jobb i seg selv er drepen. Hadde jeg fått muligheten til å bli trygdet, så hadde jeg aldri sett meg tilbake. Jeg ville ikke ha sagt hade til kolleger engang. Anonymkode: 9e7bf...fd4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skulle gitt hva som helst for å få tilbake livet mitt og jobben min. Bare det å kunne dra til jobben og drive med hobbyen min. Være en del av “noe“. Man vet ikke hvor viktig det er før det er borte Anonymkode: 9fd92...73e Del av hva da egentlig? Det er ingen klubb. Det fins mange rike mennesker som er frie til å gjøre som de vil. De har ingen typisk 8-15 jobb. Hvorfor føler ikke de behovet for å dra på en jobb hver dag?! Jeg tror at sånne som deg romantiserer arbeidslivet, så fort du ikke er en del av det Anonymkode: 9e7bf...fd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Kjenner meg igjen. Jeg har forsøkt mange forskjellige jobber og ulike bransjer, alt fra kontor til fysisk krevende. Har funnet ut at jeg hater å selge tiden min for penger. Uansett hva jeg gjør. Anonymkode: 8e481...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden kan du ikke søke på utdanning da? Anonymkode: 8adeb...3eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Del av hva da egentlig? Det er ingen klubb. Det fins mange rike mennesker som er frie til å gjøre som de vil. De har ingen typisk 8-15 jobb. Hvorfor føler ikke de behovet for å dra på en jobb hver dag?! Jeg tror at sånne som deg romantiserer arbeidslivet, så fort du ikke er en del av det Anonymkode: 9e7bf...fd4 De fleste styrtrike mennesker jobber flere timer enn 8-16. F.eks alle finanstopper og A-skuespillere. Anonymkode: 9fe6b...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Forstår deg. Jeg jobber kun for å tjene penger, men skulle ønske jeg elsket jobben og hadde lyst å legge min sjel i den. Anonymkode: 42959...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Jeg også. Mest pga arbeidsmiljø. Bare kvinner på arbeistedet og av og til lurer jeg på hvordan det er mulig å samle så mange lunefulle, utspekulerte og dramatiske mennesker på et sted. Terskelen for å ringe kollegaer i fritiden bare for å spørre om ting man lett kan finne ut av selv, er lav. Baksnakking og misforståelser er regelen, ikke unntaket. Det er usynlige allianser, fiendskap og utfrysning. Du merker på blikket til folk at du har sagt eller gjort noe galt, men ingen sier deg direkte hva. I mitt neste liv jobber jeg IKKE i helsevesenet hvor aksepten og respekten for brukerene er uendelig, og forakten for sine kolleger likeså Anonymkode: b827d...31f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Mye syting og negative svar du får, TS. Det kan være at det å jobbe på kontor vil være en bedre erfaring for deg. Jeg hadde selv mistrivdes i alle de jobber du nevner du har hatt, men jeg trives med kontorjobb. Men så kommer det selvsagt an på hva man gjør, "kontorjobb" kan være så mangt. Men det kan gi deg et pekepinn om hva du ønsker å gjøre og om det er noen andre typer kontorjobb du har lyst å gradvis flytte deg over til. Jeg gjorde det. Jeg startet med administrasjon, gikk over i regnskap og så over i innkjøp. Fordi det var hva jeg hadde lyst til etterhvert som jeg fikk mer erfaring med de ulike tingene. Noen ganger blir veien til mens man går. Anonymkode: 9fe6b...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Bare av nysgjerrighet, hvordan fikk du kontorjobb uten utdannelse? de aller fleste krever master. Anonymkode: 99d1c...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå