Kålrota Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Du har vel ikke felles barn med en du har bodd sammen med i to måneder? Eller har han sittet inne, så han har vært en god far derfra? Best å komme seg vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Veldig få får så lang fengselsstraff i Norge, så dette må være drøye og omfattende bedragerier. Har du lest dommen? Virker som en tulletråd, egentlig. Jeg synes ikke du er ved dine fulle fem hvis du har latt denne fyren komme inn i ditt og barnas liv. Du må i det minste lese dommen. Alle som hører om dette kommer til å anta at du blir lurt. Du får neppe noe godt liv med denne personen. (Mistenker sterkt at tråden er skrevet av en incel for å manipulere forumet til å tro på det vrøvlet om ar kvinner heller blir sammen med lovbrytere enn ærlige og snille gutter og menn, pga utseende/primitive reflekser hos kvinner.) Anonymkode: 5c1bd...4c4 Jeg synes ikke det høres så usansynlig ut at en god bedrager kan manipulere noen inn i et dårlig forhold. Manipulasjon er vel nettopp det som gjør en til en god bedrager. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #23 Del Skrevet 4 timer siden TS her : han snakker ikke nedsettende om barnas mødre. Det han gjør er å gi meg få komplimenter - terge meg for lettere overvekt / si at ting skal strammes opp osv. i tillegg sier han alltid at den og den damen er så fin og flott ogsåvidere. Vi bor i et rikt strøk i Oslo og det kryr av flotte koner i området. Jeg krymper når jeg - sjelden får komplimenter opp i alt dette - og det faktum at han blir så gretten på alt og alle og holder lange taler om hvor frustrert og rasende han er gjør meg bare mindre og mindre sånn relvrespektmessig. Anonymkode: ad21c...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er en god far. Anonymkode: ad21c...de4 Han var borte i fire år pga egen dumskap og ungene har en domfelt far. Det er ikke å være en god far. Du er blind. Anonymkode: 48a0d...674 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min har sittet 4 år i fengsel for all sags bedrageri. Han har et veldig svingendes humør og kan lett holde taler om hvor udelelige andre er og at han er den eneste som står klar til en hver tid. Det siste har han rett i . Problemet er at når han blir slik så krymper jeg. Bruker å spørre han om jeg kan gjøre noe for han , men han sier bare nei og stenger meg ute . Jeg er veldig glad i han og barna elsker han. Han snakker også mye om eksene sine og at andre damer er «flotte» men gir meg sjelden komplimenter utenom det faktum at han ville at vi skulle bo sammen. Tok det som verdens største kompliment . Sitter jeg i saksa nå liksom 2 mnd inn i samboerskapet ? Anonymkode: ad21c...de4 Det virker som at har gått i samme "felle" som veldig mange andre gjør, at du flytter sammen med noen du ikke kjenner godt nok og så oppdager ting etterpå som ikke er bra for forholdet. At han er domfelt, er en ting, for det finnes jo noen som tar seg sammen og kommer på rett kjøl etter å ha gjort mye dumt og tatt sin straff. Men hans holdninger overfor deg andre folk, ved å snakke dem ned, snakke nedsettende om overvektige, at han har et ustabilt humør og at han får deg til å føle deg liten og stenger deg ute, det er ikke bra. Som andre nevner her, er dette dårlige holdninger som lett kan smitte over på barna, og det er en dårlig start på voksenlivet for barna. Er det han som skal lære barna dine hvordan de skal behandle sine fremtidige partnere? Det er heller ikke bra for deg å leve med en mann som får deg til å føle deg liten og stenger deg ute. Det kan hende jeg tar feil, men jeg er redd for at du har gjort en tabbe her, ja. Anonymkode: a0dab...158 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS her : han snakker ikke nedsettende om barnas mødre. Det han gjør er å gi meg få komplimenter - terge meg for lettere overvekt / si at ting skal strammes opp osv. i tillegg sier han alltid at den og den damen er så fin og flott ogsåvidere. Vi bor i et rikt strøk i Oslo og det kryr av flotte koner i området. Jeg krymper når jeg - sjelden får komplimenter opp i alt dette - og det faktum at han blir så gretten på alt og alle og holder lange taler om hvor frustrert og rasende han er gjør meg bare mindre og mindre sånn relvrespektmessig. Anonymkode: ad21c...de4 Jeg synes det høres vondt ut å være i dette forholdet, og det virker som at selvfølelsen din skades gradvis. Og etter kort tid. Jeg ville løpt en annen vei, latt fornuften vinne, men skjønner at det er vanskelig. (Og jeg forstår at det nok ikke er en tulletråd likevel, beklager.) Anonymkode: 5c1bd...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): TS her : han snakker ikke nedsettende om barnas mødre. Det han gjør er å gi meg få komplimenter - terge meg for lettere overvekt / si at ting skal strammes opp osv. i tillegg sier han alltid at den og den damen er så fin og flott ogsåvidere. Vi bor i et rikt strøk i Oslo og det kryr av flotte koner i området. Jeg krymper når jeg - sjelden får komplimenter opp i alt dette - og det faktum at han blir så gretten på alt og alle og holder lange taler om hvor frustrert og rasende han er gjør meg bare mindre og mindre sånn relvrespektmessig. Anonymkode: ad21c...de4 Årets får der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min har sittet 4 år i fengsel for all sags bedrageri. Han har et veldig svingendes humør og kan lett holde taler om hvor udelelige andre er og at han er den eneste som står klar til en hver tid. Det siste har han rett i . Anonymkode: ad21c...de4 At andre er udugelige og det er bare han som "står klar til enhver tid"?? Hvor dugelig er du, og hvor klar står du, når du sitter inne i fire år? Er du mye til nytte for folk da? Klar til å bidra, liksom? Det er gudhjelpemeg det største selvbedraget jeg har hørt. Anonymkode: 10da9...8be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min har sittet 4 år i fengsel for all sags bedrageri. Han har et veldig svingendes humør og kan lett holde taler om hvor udelelige andre er og at han er den eneste som står klar til en hver tid. Det siste har han rett i . Problemet er at når han blir slik så krymper jeg. Bruker å spørre han om jeg kan gjøre noe for han , men han sier bare nei og stenger meg ute . Jeg er veldig glad i han og barna elsker han. Han snakker også mye om eksene sine og at andre damer er «flotte» men gir meg sjelden komplimenter utenom det faktum at han ville at vi skulle bo sammen. Tok det som verdens største kompliment . Sitter jeg i saksa nå liksom 2 mnd inn i samboerskapet ? Anonymkode: ad21c...de4 Kjære vene! Han er jo et vandrende rødt flagg. Er det dette du skal ta til takke med i livet? Anonymkode: 5d436...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): TS her : han snakker ikke nedsettende om barnas mødre. Det han gjør er å gi meg få komplimenter - terge meg for lettere overvekt / si at ting skal strammes opp osv. i tillegg sier han alltid at den og den damen er så fin og flott ogsåvidere. Vi bor i et rikt strøk i Oslo og det kryr av flotte koner i området. Jeg krymper når jeg - sjelden får komplimenter opp i alt dette - og det faktum at han blir så gretten på alt og alle og holder lange taler om hvor frustrert og rasende han er gjør meg bare mindre og mindre sånn relvrespektmessig. Anonymkode: ad21c...de4 Lurer på hvilket strøk dette er! Leier dere? Anonymkode: 5d436...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ta her . Nei jeg kan virke naiv, men jeg gikk altså på dette - og dette er ikke en tulle tråd. Jeg vet det kan se døvt ut, men det er altså virkeligheten jeg beskriver . Anonymkode: ad21c...de4 Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Del Skrevet 3 timer siden Ts her: Barna hans eier huset. Vi har vært sammen et år. Vi bor i Bærum. Anonymkode: ad21c...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 3 timer siden #33 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her: Barna hans eier huset. Vi har vært sammen et år. Vi bor i Bærum. Anonymkode: ad21c...de4 Hvor gamle er disse barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her: Barna hans eier huset. Vi har vært sammen et år. Vi bor i Bærum. Anonymkode: ad21c...de4 Hvorfor skrev du Oslo da? Anonymkode: 5dc63...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35 Del Skrevet 3 timer siden Ikke lyst å bli lokalisert - verden er liten og nysgjerrigheten stor. Anonymkode: ad21c...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3 timer siden #36 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke lyst å bli lokalisert - verden er liten og nysgjerrigheten stor. Anonymkode: ad21c...de4 Ja mange som har lyst på det livet der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her: Barna hans eier huset. Vi har vært sammen et år. Vi bor i Bærum. Anonymkode: ad21c...de4 Slik at staten ikke kunne ta huset når han ble dømt? Eller har barna kjøpt huset for egne penger, og betaler de løpende utgiftene mens du og han betaler leie til dem? Barna elsker han, ja selvsagt, barn pleier elske foreldrene sine. Selv barn som blir behandlet helt forferdelig av foreldrene sine elsker dem. Hvor lenge siden er det han satt inne? Er han i full jobb i dag? Hvordan deler dere de daglige kostnadene til bolig, mat og slikt? Anonymkode: b27d0...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #38 Del Skrevet 3 timer siden Vet ikke . Jeg betaler all maten og bor gratis. Anonymkode: ad21c...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #39 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ts her: Barna hans eier huset. Vi har vært sammen et år. Vi bor i Bærum. Anonymkode: ad21c...de4 Enn så lenge. Hvorfor i allverden tror du barna hans eier huset??????? Hvem skal eie huset dere skal bo i og hva gjør du når huset går til tvangssalg og du må leve under gjeldsordning? Anonymkode: c8b51...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3 timer siden #40 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vet ikke . Jeg betaler all maten og bor gratis. Anonymkode: ad21c...de4 Du er vel ikke så naiv som dette? Hvorfor flytter dere sammen uten konkrete avtaler? Håper du sparer på kontoer han ikke har tilgang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå