Gå til innhold

Domfelt kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min har sittet 4 år i fengsel for all sags bedrageri. Han har et veldig svingendes humør og kan lett holde taler om hvor udelelige andre er og at han er den eneste som står klar til en hver tid. Det siste har han rett i . Problemet er at når han blir slik så krymper jeg. Bruker å spørre han om jeg kan gjøre noe for han , men han sier bare nei og stenger meg ute . Jeg er veldig glad i han og barna elsker han. Han snakker også mye om eksene sine og at andre damer er «flotte»

men gir meg sjelden komplimenter utenom det faktum at han ville at vi skulle bo sammen. Tok det som verdens største kompliment . Sitter jeg i saksa nå liksom 2 mnd inn i samboerskapet ? 

Anonymkode: ad21c...de4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste han gir deg er at han vil være sammen med deg? Elsker du ham eller tanken på å bo sammen med noen?

Når du allerede har kvaler og tar dratt med barn inn i dette, tenker jeg det er mange røde flagg. Best å komme seg ut fortest mulig,

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt flagg, et kjemperødt flagg. 

har du noen som kan hjelpe deg å kommendeg ut av dette forholdet? Eventuelt ring krisesenteret i kommunen din og forklar situasjonen. Ikke se for deg at du må flytte dit, det jeg tenker på ar støtte i situasjonen. Sammen finner dere ut av den beste løsningen for deg. 

Anonymkode: fb445...2a4

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig sannsynligheten for at barna elsker han etter to måneders samboerskap? Og han har ikke akkurat et elskelig vesen heller. Bruker du begrepet som på engelsk?

Pass godt på bank-id. også barnas.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du tør. Han kommer til å lure alle dine familiemedlemmer og deg. 

Men lykke til, du skal sikkert redde han.

Anonymkode: c8b51...782

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor udelelige andre er?? Hva betyr det?

Anonymkode: 4b0ee...99c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyren høres ut som en dugnad å være sammen med. Høres ut som han bør være singel og jobbe utelukkende med seg selv, ikke dra deg og barna inn i ting.

Anonymkode: 04205...9c3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager : mente udugelige ( folk på jobben og folk som er feite og folk som er alkoholikere) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har faktisk et ansvar for at barna skal vokse opp trygt og godt. Du er klar over det? 

Nå må du skjerpe deg. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er en god far. 

Er han far til dine barn, mener du? Eller leker han far for dine barn som har den biologiske faren sin ett annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han er en god far. 

Til han har brukt opp barnas penger...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god far at han snakker dritt om folk og utestenger deres mor. Til og med domfelt! Litt av en bra far! 

For et forbilde av en far! 

Våkne opp. Du er blitt manipulert. Søk hjelp! 

Endret av Mona123
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en har temmelig lav standard når en finner seg en bedrager. Det skal mye til for å få fire år bak murene.

Anonymkode: cda7f...f7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røde flagget syns fra månen...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Samboeren min har sittet 4 år i fengsel for all sags bedrageri. Han har et veldig svingendes humør og kan lett holde taler om hvor udelelige andre er og at han er den eneste som står klar til en hver tid. Det siste har han rett i . Problemet er at når han blir slik så krymper jeg. Bruker å spørre han om jeg kan gjøre noe for han , men han sier bare nei og stenger meg ute . Jeg er veldig glad i han og barna elsker han. Han snakker også mye om eksene sine og at andre damer er «flotte»

men gir meg sjelden komplimenter utenom det faktum at han ville at vi skulle bo sammen. Tok det som verdens største kompliment . Sitter jeg i saksa nå liksom 2 mnd inn i samboerskapet ? 

Han kan du forlate med en gang, og pass på Bank-ID.

Anonymkode: 9b52c...155

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig få får så lang fengselsstraff i Norge, så dette må være drøye og omfattende bedragerier. Har du lest dommen? Virker som en tulletråd, egentlig. Jeg synes ikke du er ved dine fulle fem hvis du har latt denne fyren komme inn i ditt og barnas liv. Du må i det minste lese dommen. Alle som hører om dette kommer til å anta at du blir lurt. Du får neppe noe godt liv med denne personen.

(Mistenker sterkt at tråden er skrevet av en incel for å manipulere forumet til å tro på det vrøvlet om ar kvinner heller blir sammen med lovbrytere enn ærlige og snille gutter og menn, pga utseende/primitive reflekser hos kvinner.)

Anonymkode: 5c1bd...4c4

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta her . Nei jeg kan virke naiv, men jeg gikk altså på dette - og dette er ikke en tulle tråd. Jeg vet det kan se døvt ut, men det er altså virkeligheten jeg beskriver . 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han er en god far. 

NEI! Han behandler moren til barma dårlig, og det er ikke bra for barna å se det. Han har også dårlige holdninger til andre mensker, det blir ikke bra for barna å lære at "alle er ubrukelige". Jeg tror du har det vanskelig som har blit lurt inn i dette, men du må prioritere barna dine her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så etter to måneder så elsker dine barn han? Og du kaller han pappa til barna? Er han faktisk biologisk far?

Hele tråden virker veldig usannsynlig og kun lagt opp for å provosere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...