Gå til innhold

.

Kaii

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Synes det virker som om hun hadde forberedt seg og var forberedt på todelt eksamen, men da hun ikke fant den andre oppgaven tok hun kontakt med en i lokalet. At denne personen svarer så skråsikkert på spørsmålet hennes, og tar feil, er jo ikke TS sin feil. Nei, det var sikkert ikke så vanskelig å finne del 2, men om man spør og får svar om at det ikke finnes noen del 2 så er det naturlig å ikke lete mer. 

Det er jo helt hårreisende at denne eksamensvakten svarer når vedkommende ikke har peiling. Håper de tar klagen din til følge, TS.

Anonymkode: 9f29f...657

Det er mye som tyder på at TS ikke har gjennomført demoeksamen i systemet i forkant. Men ja, jeg er helt enig i at eksamensvakten har mest ansvar her! 

Anonymkode: dda0c...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som eksamensvakt på vgs. Jeg er ikke pensjonist eller har bakgrunn fra studie/skolesystem.

Jeg må få si at den situasjonen du er i, er min skrekk. Å veilede feil under avgjørende eksamen er jo helt krise!

Men det sagt, dette burde du ha visst. Der jeg jobber er det alltid en inspektør som forklarer gangen. Det er så mye del 1 og 2 og fandens oldemor på disse eksamenene at det er ganske håpløst å holde styr på. At akkurat denne vakten trodde han visste... er selvsagt tragisk. Men kandidaten har også et ansvar. Hovedansvaret vil jeg si. 

Endret av Stor pike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her burde du bedt om å få snakke med emneansvarlig, ikke en tilfeldig vakt. Sier seg selv at når det heter oppgave 1 er det mer enn en oppgave, og dette burde du jo sett når du klikket deg videre i systemet. Så den forklaringen holder ikke helt mål,rett og slett, og sannsynligvis kommer du ingen vei med p klage fordi du burde satt deg inn i hvordan systemet virker før eksamen startet.

Anonymkode: 12c6a...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved alle læreinstitusjoner jeg har hatt eksamen så fremkommer det tydelig hvor mange deler eksamen er i, og hvordan de skal besvares (f.eks om man skal besvare alle spørsmål eller velge ett). 

Hvis ikke dette var et problem som veldig mange på eksamen fikk, så tror jeg ikke at du har noen særlig god sak, ts. Du er selv ansvarlig for å sette seg inn i regler og gjennomføring av eksamen. Men dumt av eksamensvakter var så skråsikker, hun eller han har strengt tatt ikke noe med å besvare tekniske spørsmål..?

Anonymkode: 7104f...50a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...