Gå til innhold

Ghostet etter 7 mnd ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten og jeg har v sammen i 7 mnd. Tenåringene våres er blitt kjent og vi har fusjonert ganske godt. Jeg har måttet sette noen grenser for ham - blant annet da jeg ved to anledninger ble tipset om at han var på Tinder . Vi snakket sammen i timevis på tirsdag - i dag er det søndag kveld og jeg har ikke hørt noe. Han har kun skrevet en sur melding og deretter tar han ikke tlf eller gir lyd. Hvordan i huleste er dette mulig med en mann på 56 år ??? 

Anonymkode: 09873...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har måttet sette noen grenser for ham - blant annet da jeg ved to anledninger ble tipset om at han var på Tinder .

Og dette vil du være sammen med?

Anonymkode: 2f8cd...10f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig for deg å slippe en så patetisk mann da, som har null respekt for deg? Så kan du heller finne en som ser din verdi og som du ikke må lære opp som jeg gjør med mine barn. 

Anonymkode: 72167...70b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på mange måter er jeg lettet , men jeg knyttet meg jo til ham og håpet om at han skulle være den jeg trodde han var . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja på mange måter er jeg lettet , men jeg knyttet meg jo til ham og håpet om at han skulle være den jeg trodde han var . 

Men når han viser seg å ikke være den du trodde han var, er det på tide å stikke!

Anonymkode: 4c09b...6ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , jeg har gjort det. Skrev jeg elsket ham , men det var bare i tilfelle han skulle være i tvil. Type : Kanskje han ikke tror jeg elsker ham / er dedikert ? Lever godt med dette ,- men urolig for å ta feil ennå en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han du trodde og håpet han var har ikke eksistert- lykke til, og alt godt til deg på veien videre ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var han sur, da?

Anonymkode: 46876...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor var han sur, da?

Anonymkode: 46876...dcc

TS ble tipset om at han var på Tinder.

Det er vel for de færreste forenlig med å være i et seriøst forhold.

Anonymkode: 3d343...bb8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - jeg vet ikke hvorfor han var potte sur denne morgenen, men min tillit til ham forsvant da jeg fikk høre han var aktiv på Tinder. Det skjedde to ganger at jeg ble tipset om det. Han hevdet at han ikke var der , men jeg innser nå han løy. Prøvde å stå i forholdet , men instinktene mine fortalte meg at dette var feil selv om jeg liker ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...