AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er i 40-årene, har bachelor og flere videreutdanninger innenfor sosialt arbeid. Har jobbet med tunge og krevende situasjoner/skjebner i over 20 år, og har innsett at jeg ikke greier mye mere nå. Ønsker egentlig å jobbe med noe HELT annet, hvor jeg ikke må stå i andres problemer hver dag. Samtidig har jeg ikke erfaring fra noe annet, og har ikke mulighet til å omskolere meg pr i dag, da jeg er avhengig av en viss inntekt for å få det til å gå rundt. Studier blir derfor vanskelig. Kan klare meg med noe lavere inntekt enn i dag, men ikke mye. Er det noen som har gått over til å jobbe med noe helt annet i voksen alder? Hvordan var din prosess for å få det til, og hvordan har det gått etterpå? Anonymkode: 873c7...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er i 40-årene, har bachelor og flere videreutdanninger innenfor sosialt arbeid. Har jobbet med tunge og krevende situasjoner/skjebner i over 20 år, og har innsett at jeg ikke greier mye mere nå. Ønsker egentlig å jobbe med noe HELT annet, hvor jeg ikke må stå i andres problemer hver dag. Samtidig har jeg ikke erfaring fra noe annet, og har ikke mulighet til å omskolere meg pr i dag, da jeg er avhengig av en viss inntekt for å få det til å gå rundt. Studier blir derfor vanskelig. Kan klare meg med noe lavere inntekt enn i dag, men ikke mye. Er det noen som har gått over til å jobbe med noe helt annet i voksen alder? Hvordan var din prosess for å få det til, og hvordan har det gått etterpå? Anonymkode: 873c7...e04 Kan du ta samlingsbasert ppt ved siden av jobben og få jobb på yrkesfag på videregående? Anonymkode: 0f424...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg gikk fra å jobbe i restaurant til å bli byråkrat, men måtte ta en master for å komme dit jeg ville. Hadde aldri trodd jeg skulle ta noe mer enn fagbrev, men er veldig glad jeg tok sjansen på mer utdanning. Anonymkode: 11429...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du ta samlingsbasert ppt ved siden av jobben og få jobb på yrkesfag på videregående? Anonymkode: 0f424...8cf Mente ppu. Autocorrect 🙈 Anonymkode: 0f424...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå