Gå til innhold

Noen som har «skiftet beite» fullstendig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i 40-årene, har bachelor og flere videreutdanninger innenfor sosialt arbeid. Har jobbet med tunge og krevende situasjoner/skjebner i over 20 år, og har innsett at jeg ikke greier mye mere nå. Ønsker egentlig å jobbe med noe HELT annet, hvor jeg ikke må stå i andres problemer hver dag. Samtidig har jeg ikke erfaring fra noe annet, og har ikke mulighet til å omskolere meg pr i dag, da jeg er avhengig av en viss inntekt for å få det til å gå rundt. Studier blir derfor vanskelig. Kan klare meg med noe lavere inntekt enn i dag, men ikke mye.

Er det noen som har gått over til å jobbe med noe helt annet i voksen alder? Hvordan var din prosess for å få det til, og hvordan har det gått etterpå? 

Anonymkode: 873c7...e04

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er i 40-årene, har bachelor og flere videreutdanninger innenfor sosialt arbeid. Har jobbet med tunge og krevende situasjoner/skjebner i over 20 år, og har innsett at jeg ikke greier mye mere nå. Ønsker egentlig å jobbe med noe HELT annet, hvor jeg ikke må stå i andres problemer hver dag. Samtidig har jeg ikke erfaring fra noe annet, og har ikke mulighet til å omskolere meg pr i dag, da jeg er avhengig av en viss inntekt for å få det til å gå rundt. Studier blir derfor vanskelig. Kan klare meg med noe lavere inntekt enn i dag, men ikke mye.

Er det noen som har gått over til å jobbe med noe helt annet i voksen alder? Hvordan var din prosess for å få det til, og hvordan har det gått etterpå? 

Anonymkode: 873c7...e04

Kan du ta samlingsbasert ppt ved siden av jobben og få jobb på yrkesfag på videregående? 

Anonymkode: 0f424...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra å jobbe i restaurant til å bli byråkrat, men måtte ta en master for å komme dit jeg ville. Hadde aldri trodd jeg skulle ta noe mer enn fagbrev, men er veldig glad jeg tok sjansen på mer utdanning.

Anonymkode: 11429...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan du ta samlingsbasert ppt ved siden av jobben og få jobb på yrkesfag på videregående? 

Mente ppu. Autocorrect 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...