AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg bruker mat som trøst, og jeg er i en krevende livssituasjon med alvorlig sykdom i nær familie. Jeg prøver mye for å klare meg i hverdagen. Psykolog, medisiner og trening. Men delen med mat er svært utfordrende. Om jeg er lei meg, kjeder meg, er sliten, gruer meg ja...mat er redningen. Jeg har null metthetsfølelse så kan spise mye. Fikk til og med Wegovy av legen, den funker heller ikke. Psykologen sier: spis frukt, grønnsaker når tankene kommer. Joda, går en liten stund... Jeg føler på skam, hater kroppen min og meg selv. Jobber også i barnehage, hvor mat er en stor del. Jeg kan klare 2 kilo ned, så går det dritt. Er det noen som har funnet veien ut? Hvor startet du? Det er mat hele tiden. 4 Kids som skal fores, barn i bhg skal fores. Det er mat hele tiden. Jeg kommer meg ikke unna mat! Anonymkode: 5a326...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Det handler jo ikke om at du skal komme deg unna mat. Du må ha mat for å overleve men du trenger å regulere inntaket ditt. Her ville jeg tatt kontakt meg en psykolog som har erfaring med overspising/trøstespising. Be om en henvisning til din lokale dps. Endret 5 timer siden av PurpleTuliip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå