AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sendte han melding og sa at jeg tok han på ordet om at forholdet var slutt. Kjipt, men vi har kjent hverandre så kort at jeg ikke har rukket å bli så knyttet til han. Møttes første gang for 2-3 uker siden. Orker ikke så mye frem og tilbake, og at jeg ved hver uenighet skal bli truet med brudd. Tipper han sitter med mer kjærlighetssorg enn meg. Han trodde nok ikke at jeg skulle ta han på ordet og kutte kontakt med han, men jeg tar ikke tull fra noen. Har ikke tenkt til å leke med folk som slår opp ved hver minste lille ting. Har noen sagt det er slutt, så kommer jeg ikke krypende etter som en hund. Men må jo si det var fryktelig useriøst da. Anonymkode: 80a46...aa2 Men hvorfor vil du være kjærester når dere ikke er knyttet? Hva tenker du til neste gang? Anonymkode: 6cab2...9fc 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden Ganske vanlig borderline oppførsel egentlig. Enten er du verdens mest fantastiske, eller så er du ett dass. Anonymkode: e9d4a...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men vi datet ikke, vi var kjærester 😂 Anonymkode: 80a46...aa2 Nei, det er slik man driver med på barneskolen. Man blir ikke kjærester etter å ha kjent hverandre i to uker og du spør på første date om dere skal være kjærester. Klart han fikk kalde føtter når du legger så mye press på han. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nei, jeg spurte på fredag om vi skulle bli sammen. Han sa ja, han hadde følelser. Vi sov to netter hos han, uten sex (begge ble misbrukt som barn og ingen ønsket derfor sex). Hadde masse nærhet , som ikke var seksuelt. Dro ut og spiste og så bare stakk han av. Anonymkode: 80a46...aa2 Kanskje du ikke bør gå fort fram og spørre om å bli kjærester etter 1.date Anonymkode: 0f5a9...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden Hensatt skrev (8 minutter siden): Nei, det er slik man driver med på barneskolen. Man blir ikke kjærester etter å ha kjent hverandre i to uker og du spør på første date om dere skal være kjærester. Klart han fikk kalde føtter når du legger så mye press på han. Har ikke lagt press på han. Han sa han hadde tenkt til å spørre selv. Han besitter masse ulovlige medikamenter , har tusenvis av kontanter hjemme, selger dop og ga meg vodka og ketamin . Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden Voksne mennesker dater og blir godt kjent, før de bestemmer seg for å bli kjærester. Anonymkode: 6787b...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #27 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke lagt press på han. Han sa han hadde tenkt til å spørre selv. Han besitter masse ulovlige medikamenter , har tusenvis av kontanter hjemme, selger dop og ga meg vodka og ketamin . Anonymkode: 80a46...aa2 Har tatt narkotika i helga for første gang. Han er sårbar, jeg er sårbar. Men tror jeg hadde endt opp som narkoman hadde det ikke blitt slutt . Så sånn sett like greit at han sa det var over. Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke lagt press på han. Han sa han hadde tenkt til å spørre selv. Han besitter masse ulovlige medikamenter , har tusenvis av kontanter hjemme, selger dop og ga meg vodka og ketamin . Anonymkode: 80a46...aa2 Og han ville du bli sammen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden Hensatt skrev (Akkurat nå): Og han ville du bli sammen med? Vi bondet pga felles barndomserfaringer. Fant mye trøst og nærhet i han. Likte å bli dopet og at han passet på meg. Men innser at selv om fyren er snill, så er nok dette ikke god påvirkning. Jeg med PTSD og anoreksi. Han med PTSD og rusproblemer Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men hvorfor vil du være kjærester når dere ikke er knyttet? Hva tenker du til neste gang? Anonymkode: 6cab2...9fc Jeg var omsorgs-knyttet. Her er vi to med tilknytningsskader.. Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi bondet pga felles barndomserfaringer. Fant mye trøst og nærhet i han. Likte å bli dopet og at han passet på meg. Men innser at selv om fyren er snill, så er nok dette ikke god påvirkning. Jeg med PTSD og anoreksi. Han med PTSD og rusproblemer Anonymkode: 80a46...aa2 Du startet tråden som om det var dumt at han dumpet deg. Tror du skal lese gjennom det du har skrevet og prise deg lykkelig for at han er ute av livet ditt. Så lærer du til neste gang at det tar litt tid og bli kjent med noen og at man ikke hopper på det første man møter. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden Kanskje han fikk kalde føtter ? ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg var omsorgs-knyttet. Her er vi to med tilknytningsskader.. Anonymkode: 80a46...aa2 Men da er det jo bra dere slo opp? Anonymkode: 6cab2...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6 timer siden #34 Del Skrevet 6 timer siden Han fikk vel panikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #35 Del Skrevet 6 timer siden For et opplegg! Dere trenger ikke kjæreste noen av dere. Dere må jobbe med å bli friske! Anonymkode: 570e3...696 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå