AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei. Ble sammen med en fyr på fredag. Vi dro ut for å spise i dag og da vi dro fra restauranten sa han at vi skulle avslutte og så stakk han av. Jeg tok han på ordet og blokkerte han. Gidder ikke folk som er på og av. I går var jeg verdens mest perfekte jente, i dag ville han ikke mer.. Vil nesten ikke kalle det et kjæresteforhold engang når han slo opp under 48 timer etter 😅 Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 80a46...aa2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvor gamle er dere? Anonymkode: 1175b...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei. Ble sammen med en fyr på fredag. Vi dro ut for å spise i dag og da vi dro fra restauranten sa han at vi skulle avslutte og så stakk han av. Jeg tok han på ordet og blokkerte han. Gidder ikke folk som er på og av. I går var jeg verdens mest perfekte jente, i dag ville han ikke mer.. Vil nesten ikke kalle det et kjæresteforhold engang når han slo opp under 48 timer etter 😅 Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 80a46...aa2 Dere hadde en date, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Vel, noe kan ha kommet frem under denne middagen tenker jeg.. Anonymkode: 538a5...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: 1175b...dea 25 og 26 Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Mezzosoprena skrev (4 minutter siden): Dere hadde en date, altså? Nei, jeg spurte på fredag om vi skulle bli sammen. Han sa ja, han hadde følelser. Vi sov to netter hos han, uten sex (begge ble misbrukt som barn og ingen ønsket derfor sex). Hadde masse nærhet , som ikke var seksuelt. Dro ut og spiste og så bare stakk han av. Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Sikker på at det var forholdet han ville avslutte, og ikke kvelden? 😅 Neida. Jeg har ikke opplevd å bli dumpa etter 48 timer nei, men ble ghosta dagen etter vi ble enige om å møte hverandres familie og jeg kjøpte meg togbillett til nyttårsfeiring som han inviterte meg på. Det var 14 dager før jul. Fikk "indirekte" beskjed om at det var slutt ved at han prøvde seg på min beste venninne på byen 2.juledag. Jeg tolket det som at han kun gjorde det for å si fra at det var slutt. Så ja, noen får panikk når det blir seriøst. Anonymkode: 29608...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei. Ble sammen med en fyr på fredag. Vi dro ut for å spise i dag og da vi dro fra restauranten sa han at vi skulle avslutte og så stakk han av. Jeg tok han på ordet og blokkerte han. Gidder ikke folk som er på og av. I går var jeg verdens mest perfekte jente, i dag ville han ikke mer.. Vil nesten ikke kalle det et kjæresteforhold engang når han slo opp under 48 timer etter 😅 Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 80a46...aa2 Da datet eller kjente hverandre fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Egenskap skrev (2 minutter siden): Da datet eller kjente hverandre fra før? Vi ble kjent på psyk for noen uker siden. Hatt kontakt siden den tid. Jeg er utskrevet, han var på perm i helga. Overnattet hos han fra fredag til i dag. Ble sammen i helga. Men slutt i dag 😅 Anonymkode: 80a46...aa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sikker på at det var forholdet han ville avslutte, og ikke kvelden? 😅 Neida. Jeg har ikke opplevd å bli dumpa etter 48 timer nei, men ble ghosta dagen etter vi ble enige om å møte hverandres familie og jeg kjøpte meg togbillett til nyttårsfeiring som han inviterte meg på. Det var 14 dager før jul. Fikk "indirekte" beskjed om at det var slutt ved at han prøvde seg på min beste venninne på byen 2.juledag. Jeg tolket det som at han kun gjorde det for å si fra at det var slutt. Så ja, noen får panikk når det blir seriøst. Anonymkode: 29608...575 Det hørtes vondt ut 😰 Anonymkode: 80a46...aa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Hva er psyk? En behandling? Innleggelse? Hvis begge er psykisk syke er vel mye der. Hvorfor kan jo bare han vite. Panikk for nærhet, borderline så følelsene skifter, depresjon. Må spørre han. Tror ikke dette er et tilfelle av «har dere også opppevd?» da veldig få har den matchen og opplevelsen der. Anonymkode: 9b1df...c45 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er psyk? En behandling? Innleggelse? Hvis begge er psykisk syke er vel mye der. Hvorfor kan jo bare han vite. Panikk for nærhet, borderline så følelsene skifter, depresjon. Må spørre han. Tror ikke dette er et tilfelle av «har dere også opppevd?» da veldig få har den matchen og opplevelsen der. Anonymkode: 9b1df...c45 Psykiatrisk avdeling. Vi var innlagt begge to. Var der vi møttes, så holdt vi kontakt etterpå. Ja, han har sagt at han har diagnosen borderline. Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Han dater vel flere samtidig. Er visst helt vanlig det i dag. Datingmarkedet er som en restaurantmeny, noen prøver flere retter før de bestemmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Hensatt skrev (Akkurat nå): Han dater vel flere samtidig. Er visst helt vanlig det i dag. Datingmarkedet er som en restaurantmeny, noen prøver flere retter før de bestemmer seg. Men vi datet ikke, vi var kjærester 😂 Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men vi datet ikke, vi var kjærester 😂 Anonymkode: 80a46...aa2 Har du sendt ham tekstmelding? Anonymkode: 0f5a9...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vi ble kjent på psyk for noen uker siden. Hatt kontakt siden den tid. Jeg er utskrevet, han var på perm i helga. Overnattet hos han fra fredag til i dag. Ble sammen i helga. Men slutt i dag 😅 Anonymkode: 80a46...aa2 Så leit. Kanskje han kjente på masse følelser og ble redd for å bli såret, at han ikke ville takle det eller noe? Kjipt og trist uansett hvorfor. 🫂 Anonymkode: 94f40...b11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det hørtes vondt ut 😰 Anonymkode: 80a46...aa2 Ja det var vondt, men det gikk fort over fordi det hele var så tåpelig at det ikke var noe vits i å sørge, hvis det gir mening? Var ferdig med han innen nyttår. 😊 Anonymkode: 29608...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Han høres fryktelig angstpreget ut, ting har nok gått altfor fort for han her, og han aner ikke hvordan han skal håndtere dette, og han reagerer med å rømme for å slippe å kjenne på følelser. Han rømmer før du gjør det, da har han kontrollen nemlig. Nå har du blokkert han, så du får jo aldri vite hva han tenker på, ja, han kan ha fått kalde føtter, og det er faktisk lov, om en fryktelig umodent å ikke si fra på en bedre måte, eller han kan også angre på eget opptrinn, men det får du jo ikke vite. I mellomtiden er du, som har opplevd mye vondt i livet ditt, blitt voksen, og som voksen har du bestemt deg for att ingen skal få lov til å vere slemme med deg igjen, så du vil aldri gi han en ny sjanse om det så fryser en viss plass, så du vil fortsette å blokkere og muligens overtenke over egne feil, fordi du er redd for avvisningen, en avvisning som alle får før eller senere iløpet av livet, men for deg er avvisningen nok ekstra vond. Det er etpar reaksjoner på smertefulle, og faktisk gode følelser her, som er ganske vanlig blant mennesker som har opplevd traumer, både det å rømme når de ikke helt vet hva de skal gjøre utav seg, eller reagere med sinne og blokkere mennesker rundt seg , jeg tror du kanskje må tenke att mannen sliter her, og av og til går ikke alt som en vil, og det er vondt når det skjer. Du kan jo fjerne blokkeringen og sende han ei melding, eller du kan riste dette av deg og gå videre, det bestemmer du. Anonymkode: e9d4a...e22 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du sendt ham tekstmelding? Anonymkode: 0f5a9...3f4 Jeg sendte han melding og sa at jeg tok han på ordet om at forholdet var slutt. Kjipt, men vi har kjent hverandre så kort at jeg ikke har rukket å bli så knyttet til han. Møttes første gang for 2-3 uker siden. Orker ikke så mye frem og tilbake, og at jeg ved hver uenighet skal bli truet med brudd. Tipper han sitter med mer kjærlighetssorg enn meg. Han trodde nok ikke at jeg skulle ta han på ordet og kutte kontakt med han, men jeg tar ikke tull fra noen. Har ikke tenkt til å leke med folk som slår opp ved hver minste lille ting. Har noen sagt det er slutt, så kommer jeg ikke krypende etter som en hund. Men må jo si det var fryktelig useriøst da. Anonymkode: 80a46...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Han sliter jo, det med nærhet er sikkert svært vanskelig for han. Kan også hende han merket at han ikke hadde de riktige føelslene, noe man gjør noen ganger. Dere gikksvært fort inn i noe, er i en situsjon hvor dere begge er sårbare. Anonymkode: 6cab2...9fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå