AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Barnet mitt har fått mykoplasmalungebetennelse. Det kom veldig plutselig, barnet synes det er ubehagelig å puste når h*n går, og det stikker i brystet da. Hodepine og slapphet. Storesøsken og begge barnets lærere har hatt det nylig. Jeg skal ta h*n til fastlegen i morgen tidlig, men er det noe som kan gjøres for å lindre sykdommen? Barnet har nylig hatt long covid, så jeg håper det er mulig å ta prøver og få medisin raskt. Anonymkode: d5560...0ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Barnet mitt har fått mykoplasmalungebetennelse. Det kom veldig plutselig, barnet synes det er ubehagelig å puste når h*n går, og det stikker i brystet da. Hodepine og slapphet. Storesøsken og begge barnets lærere har hatt det nylig. Jeg skal ta h*n til fastlegen i morgen tidlig, men er det noe som kan gjøres for å lindre sykdommen? Barnet har nylig hatt long covid, så jeg håper det er mulig å ta prøver og få medisin raskt. Anonymkode: d5560...0ae Jeg hadde dratt på legevakta i kveld. Anonymkode: 33d4d...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ta en telefon til legevakten og hør med dem. Ikke greit når det går utover pusten. Legevakt kan ta blodprøve, og basert på CRP kan de vel kunne si om det er bakterie eller virus. Og om det er bakterier så kan de skrive ut antibiotika. Ellers lege i morgen. Anonymkode: eafcb...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Om det er mykoplasma så får man vel antibiotika? Anonymkode: af8cc...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden H*n? Anonymkode: a2fdc...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Barnet mitt har fått mykoplasmalungebetennelse. Det kom veldig plutselig, barnet synes det er ubehagelig å puste når h*n går, og det stikker i brystet da. Hodepine og slapphet. Storesøsken og begge barnets lærere har hatt det nylig. Jeg skal ta h*n til fastlegen i morgen tidlig, men er det noe som kan gjøres for å lindre sykdommen? Barnet har nylig hatt long covid, så jeg håper det er mulig å ta prøver og få medisin raskt. Anonymkode: d5560...0ae Du kunne vel tatt barnet til legevakten i går kveld? Rask medisin er viktig for å lindre og raskt kurere. Når jeg har lungebetennelse før og 7nder medisinering, så hjelper det å puste inn damp fra en kjele med kokende vann på kokeplaten. Setter kjøkkenviften på lavt avtrekke og venter til vannet koker. Men vær forsiktig så hen ikke brenner seg. kald drikke er bedre enn varmt, og mek er ekkelt å få i halsen. Få barnet til lege raskt i morgen. Anonymkode: 1fe7c...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå