AnonymBruker Skrevet i går, 10:16 #41 Del Skrevet i går, 10:16 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Når hun «plutselig» ikke vil ha sex, spør en seg jo om hvorfor. Anonymkode: f35d8...307 Han vet jo godt hvorfor?! Anonymkode: 84d0d...62f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet i går, 10:16 #42 Del Skrevet i går, 10:16 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mister ikke lysten på kona om hun i noen uker bidrar mindre med husarbeid. Hvorfor skulle jeg det? Jeg elsker henne og synes hun er hot. Anonymkode: f35d8...307 Nå er ikke tråden om deg. Slutt å avspore. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:18 #43 Del Skrevet i går, 10:18 Melus skrev (12 minutter siden): Ingenting er så «turn-off» som syting og anklager om utroskap. At du er sliten etter jobb, husarbeid og barn er én ting, men når du får den sytingen på toppen av det hele forstår jeg veldig godt at du mister lysten på sex. Enig. Tipper situasjonen hadde vært helt annerledes om han viste at han satte pris på henne. Dessverre fremstår han heller som en mann med emosjonell intelligens på størrelse med en teskje. Anonymkode: 84d0d...62f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:20 #44 Del Skrevet i går, 10:20 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Han er på krykker etter ett benbrudd Når klokken har bikket 00.00 en hverdag vil ikke jeg. Jeg vil sove da. Det er ikke nytt. Det som er nytt er at klokken ofte blir over 00.00 nå, siden det er 1 person til å gjøre jobben 2 gjorde før. At du påstår ett friskt menneske liksom skal orke sex selvom de er utslitt forteller enkelt at du er en mann, fordi de har naturlig mer sexlyst enn kvinner, pågrunn av testosteron. Det er bare biologi. Det som gjelder for deg, gjelder ikke for meg. Jeg er ikke syk fordi jeg orker mindre sex. Bare sliten. Også får jeg ikke så veldig lyst på han heller, når han oppfører seg som en dust og påstår jeg er utro. Så nå blir det jo ihvertfall ikke noe.. Så det var jo ett kjempe sjakk trekk. TS Anonymkode: 42b9b...471 Mannen din høres ut som en kødd av en kuk. Ville ha kvittet meg med han uansett, dette kan jo umulig være godt å leve med sånn helt generelt. Anonymkode: 07ce2...806 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:25 #45 Del Skrevet i går, 10:25 han har altså brukket en fot, han hjelper til når han orker ? Jeg skjønner at det er vanskelig å vaske gulv med brukket bein om han ikke har fått på en gips han kan trå på, men ut over det har jeg lite forståelse for "når han orker" delen, han er hjemme - han får ta det han klarer, ikke det han orker tenker jeg. Nå rhan bidrar mer blir det mer overskudd på deg - dessuten, han får vel sykepenger så du burde virkelig ikke behøve jobbe dobbelt for å tjene inn hans tap? Anonymkode: 88b80...ba5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:25 #46 Del Skrevet i går, 10:25 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 23.42): Han er jo sikkert utro selv. Aldri opplevd en mann grunnløst beskylde meg for utroskap uten at han selv har vært utro. Anonymkode: 84d0d...62f Hadde rollene vært motsatt, altså en kvinne som grunnløst hadde beskyldt mannen, så hadde ikke du, eller de som er enige med deg svart det samme. Da hadde dere skrevet ingen røyk uten ild, og så videre. Anonymkode: 873e5...85f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:36 #47 Del Skrevet i går, 10:36 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): han har altså brukket en fot, han hjelper til når han orker ? Jeg skjønner at det er vanskelig å vaske gulv med brukket bein om han ikke har fått på en gips han kan trå på, men ut over det har jeg lite forståelse for "når han orker" delen, han er hjemme - han får ta det han klarer, ikke det han orker tenker jeg. Nå rhan bidrar mer blir det mer overskudd på deg - dessuten, han får vel sykepenger så du burde virkelig ikke behøve jobbe dobbelt for å tjene inn hans tap? Anonymkode: 88b80...ba5 Hun har jo jobba mindre. Hans sykepenger dekker ikke det. Hun er gått ned i inntekt med mindre de har søkt om omsorgsperm for henne. Anonymkode: 1acd5...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:38 #48 Del Skrevet i går, 10:38 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): han har altså brukket en fot, han hjelper til når han orker ? Jeg skjønner at det er vanskelig å vaske gulv med brukket bein om han ikke har fått på en gips han kan trå på, men ut over det har jeg lite forståelse for "når han orker" delen, han er hjemme - han får ta det han klarer, ikke det han orker tenker jeg. Nå rhan bidrar mer blir det mer overskudd på deg - dessuten, han får vel sykepenger så du burde virkelig ikke behøve jobbe dobbelt for å tjene inn hans tap? Anonymkode: 88b80...ba5 Det blir jo smerter da når han gjør mye, og hevelse, så jeg vil ikke ha skylda for at ting går dårlig med tilhelingen fordi jeg krever mer av han enn han føler han klarer. Jeg kan godt dra 80% av lasset jeg, men litt taknemlighet og ihvertfall ikke utroskap beskyldninger hadde vært ålreit.. Jeg gav fra meg vakter for å være med han når dette var helt nytt, så jeg har jobbet det inn nå.. TS Anonymkode: 42b9b...471 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet i går, 10:39 #49 Del Skrevet i går, 10:39 Han er nok typisk mann som ikke takler helt å være syk. Han føler seg ubrukelig på jobb og hjemme og tenkte å vise at han ihvertfall duger i senga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:40 #50 Del Skrevet i går, 10:40 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde rollene vært motsatt, altså en kvinne som grunnløst hadde beskyldt mannen, så hadde ikke du, eller de som er enige med deg svart det samme. Da hadde dere skrevet ingen røyk uten ild, og så videre. Anonymkode: 873e5...85f Eh, nei. Vet du hvorfor? Fordi det er helt greit og helt normalt å ha manglende sexlyst i perioder. Det har både jeg og min samboer hatt, helt uten at noen har mistenkt den andre for utroskap. Anonymkode: 84d0d...62f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet i går, 10:44 #51 Del Skrevet i går, 10:44 Han prøver å presse deg til sex ved å beskylde deg for utroskap og gjøre det utrivelig for deg å være i forhold med ham. Hvordan kan enkelte mennesker ikke forstå at man ikke kan TRUE seg til sex, forhold og andre ting som skal være lystbetonte? Han der hadde jeg dumpet. Et sykt sjalusi er i tillegg farlig, og kan resultere i alvorlig vold. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet i går, 10:45 #52 Del Skrevet i går, 10:45 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Helt fair om jeg orker mer enn andre. Poenget er at folk er forskjellige, og at partneren din ikke klarer å lese tankene dine. Så hvis han prøver seg, mens du blir sur fordi han «bør skjønne at du er sliten og ikke orker», forstår jeg godt at han reagerer. Anonymkode: f35d8...307 Kanskje en idè å lese HI før du begynner å skrive så krampa tarrei? AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 23.32): .... Vi hadde en krangel rundt det hvor jeg var helt ærlig og sa hvor utrolig skuffet jeg blir av han og hvordan han skyver meg enda lenger bort med å være sånn, for jeg har sagt «du er den eneste for meg kjære» mange nok ganger nå.. så nå gadd jeg faen ikke. ..... Anonymkode: 42b9b...471 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet i går, 10:54 #53 Del Skrevet i går, 10:54 Men altså seriøst, menn takler ydmykende situasjoner og smerter dårligere enn kvinner. Han er idot nå, og du må ta styring. Sett deg ned med ham og forklar hva situasjonen er, og hva han foreslår som løsning på at han kjeder seg og er kåt, mens ditt libido er kjørt i kjelleren av økt arbeidsmengde og ansvar i familien: Skal du si fra deg vakter så familien får ro og dere heller leve veldig nøysomt noen mnd? Billigere mat og billigere gaver? Skal han eller begge jobbe mer i januar for å dekke inn utgifter, så du kan slappe mer av nå? Leie inn vaskehjelp mm? Få hjelp av familien? Kan han bidra mer sittende osv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:42 #54 Del Skrevet i går, 13:42 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 23.32): .... Vi hadde en krangel rundt det hvor jeg var helt ærlig og sa hvor utrolig skuffet jeg blir av han og hvordan han skyver meg enda lenger bort med å være sånn, for jeg har sagt «du er den eneste for meg kjære» mange nok ganger nå.. så nå gadd jeg faen ikke. .... Bålkaffe skrev (2 timer siden): Kanskje en idè å lese HI før du begynner å skrive så krampa tarrei? Dag 1: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke Dag 2: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke Dag 100: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 101: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 200: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 201: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. M: come on, vi har jo aldri sex, noe må være galt. Er du utro? —-> stor krangel. Anonymkode: f35d8...307 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:50 #55 Del Skrevet i går, 13:50 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 23.32): .... Vi hadde en krangel rundt det hvor jeg var helt ærlig og sa hvor utrolig skuffet jeg blir av han og hvordan han skyver meg enda lenger bort med å være sånn, for jeg har sagt «du er den eneste for meg kjære» mange nok ganger nå.. så nå gadd jeg faen ikke. .... Dag 1: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke Dag 2: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke Dag 100: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 101: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 200: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 201: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. M: come on, vi har jo aldri sex, noe må være galt. Er du utro? —-> stor krangel. Anonymkode: f35d8...307 Wow. Du er virkelig noe for deg selv. Jeg skrev også i HI at vi den siste måneden hadde hatt sex 10-15 ganger. Du må lese ting ordentlig før du skriver. Mye mulig du har levd i ett sexløst forhold, og det har satt sine spor i deg, men det gjør altså ikke min mann. Vi hadde hatt sex fredag, og når han viser tegn på lyst søndag og jeg sier «vi må sove nå kjære» fordi klokken er 00.30 så beskyldes jeg da altså for utroskap. Synes du fortsatt det er fair? TS Anonymkode: 42b9b...471 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:56 #56 Del Skrevet i går, 13:56 Jeg har lest at kvinner i gjennomsnitt trenger 1 time mer søvn pr døgn enn menn for våre hormoner skal være i balanse.Mens menn produserer hele døgnet gjør kvinner kun dette når de sover. Da er det jo ikke rart kvinner blir sykt slitne og lysten forsvinner i travle perioder uten 5 min med ro rundt seg. At menn ikke forstår dette 100% er jo ok så lenge de kan respektere når kvinner sier jeg er fryktelig sliten nå og trenger å få sove. Anonymkode: 42cfc...5eb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 23 timer siden #57 Del Skrevet 23 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 23.32): .... Vi hadde en krangel rundt det hvor jeg var helt ærlig og sa hvor utrolig skuffet jeg blir av han og hvordan han skyver meg enda lenger bort med å være sånn, for jeg har sagt «du er den eneste for meg kjære» mange nok ganger nå.. så nå gadd jeg faen ikke. .... Dag 1: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke Dag 2: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke Dag 100: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 101: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 200: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. Dag 201: M: skal vi ha sex? TS: vil ikke. M: hvorfor ikke? Du vil jo aldri, er du utro? TS: nei kjære , det er bare deg for meg. M: come on, vi har jo aldri sex, noe må være galt. Er du utro? —-> stor krangel. Anonymkode: f35d8...307 Du viser jo bare enda en gang med det innlegget her at du ikke har lest HI, selv etter at jeg trakk det fram en gang for deg.... La meg bare dra fram HI en gang til: AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 23.32): Jeg blir så SINT og lei meg… mannen har vært satt ut av spill i 4 uker nå. Jeg har tatt fri for å være hos han i starten, og nå jobber jeg ekstra for å tjene inn mer til familien i desember/januar. Jeg må gjøre jobben for 2 hjemme, og stuper i seng rundt midnatt. Opp igjen 06.00 for å få barn på bhg og skole også jobbe fysisk og mentalt krevende arbeid i 7,5 time. Og på repeat. Han har kort å lage middag og enkelte dager har han brettet klær, og når barna kommer hjem lekt han med de hvis han klarer, så helt fraværende er han ikke. Men fordi jeg nå da ikke orker sex like ofte som før, så kommer den helvetes utroskaps beskyldningen igjen..! Fordi han forstår ikke at jeg ikke vil. Vi hadde en krangel rundt det hvor jeg var helt ærlig og sa hvor utrolig skuffet jeg blir av han og hvordan han skyver meg enda lenger bort med å være sånn, for jeg har sagt «du er den eneste for meg kjære» mange nok ganger nå.. så nå gadd jeg faen ikke. Hvordan kan man være så egoist at man går rett til de tankene og ser meg så utrolig lite oppi dette her?? Jeg har ikke 2 minutter for meg selv om dagen, også skal han klage over at frekvensen på sexlivet har gått ned?? Og det som er helt absurd er at han mener vibhar hatt sex 1-2 ganger den siste måneden, når det er mer sånn 10-15. det er jo helt sykt? Å huske SÅ feil? Jeg tror faen ikke jeg orker denne mannen mer. Og han har ikke sagt ett ord om dette i dag. Og nå kommer han vel snart og legger seg inntil meg og håper på sex.. fy faen Anonymkode: 42b9b...471 Endret 23 timer siden av Bålkaffe 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #58 Del Skrevet 23 timer siden 10-15 ganger siste måneden er annenhver dag/ tre ganger i uken. Anonymkode: bf653...764 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå