Nonstop1 Skrevet mandag kl 18:11 #21 Del Skrevet mandag kl 18:11 Han forstår. Han bare gjør seg dum og spiller på samvittigheten din. Få voksne mennesker er så lite intelligente at de ikke skjønner at sex er en overskuddsaktivitet for de fleste. Min mann er heldigvis ganske smart. Og hadde han begynt sånn ville jeg tolket det som forsøk på manipulasjon, og blitt både avtent og sint. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:16 #22 Del Skrevet mandag kl 18:16 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg blir så SINT og lei meg… mannen har vært satt ut av spill i 4 uker nå. Jeg har tatt fri for å være hos han i starten, og nå jobber jeg ekstra for å tjene inn mer til familien i desember/januar. Jeg må gjøre jobben for 2 hjemme, og stuper i seng rundt midnatt. Opp igjen 06.00 for å få barn på bhg og skole også jobbe fysisk og mentalt krevende arbeid i 7,5 time. Og på repeat. Han har kort å lage middag og enkelte dager har han brettet klær, og når barna kommer hjem lekt han med de hvis han klarer, så helt fraværende er han ikke. Men fordi jeg nå da ikke orker sex like ofte som før, så kommer den helvetes utroskaps beskyldningen igjen..! Fordi han forstår ikke at jeg ikke vil. Vi hadde en krangel rundt det hvor jeg var helt ærlig og sa hvor utrolig skuffet jeg blir av han og hvordan han skyver meg enda lenger bort med å være sånn, for jeg har sagt «du er den eneste for meg kjære» mange nok ganger nå.. så nå gadd jeg faen ikke. Hvordan kan man være så egoist at man går rett til de tankene og ser meg så utrolig lite oppi dette her?? Jeg har ikke 2 minutter for meg selv om dagen, også skal han klage over at frekvensen på sexlivet har gått ned?? Og det som er helt absurd er at han mener vibhar hatt sex 1-2 ganger den siste måneden, når det er mer sånn 10-15. det er jo helt sykt? Å huske SÅ feil? Jeg tror faen ikke jeg orker denne mannen mer. Og han har ikke sagt ett ord om dette i dag. Og nå kommer han vel snart og legger seg inntil meg og håper på sex.. fy faen Anonymkode: 42b9b...471 🏃🏃🙋 Anonymkode: e192a...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:54 #23 Del Skrevet mandag kl 18:54 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): De fleste friske mennesker orker sex selv om det er mye husarbeid. Så dersom du plutselig vil mindre, forstår jeg at han stiller spørsmål. Hjemme hos meg og kona gjør jeg 80% av husarbeidet. Jeg har mye energi, og synes det er helt greit. Har også energi til sex. Anonymkode: f35d8...307 Du glemte full oppfølging av to unger og masse overtid for å dekke opp manglende inntekt, med ca 6 timers søvn hver natt. Hvordan er leseforståelsen ellers? Anonymkode: c1fa5...c1a 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:05 #24 Del Skrevet mandag kl 19:05 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du glemte full oppfølging av to unger og masse overtid for å dekke opp manglende inntekt, med ca 6 timers søvn hver natt. Hvordan er leseforståelsen ellers? Anonymkode: c1fa5...c1a Friske mennesker greier dette. Har selv 3 ganske små barn. Klarer å ha sex likevel. Anonymkode: f35d8...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:48 #25 Del Skrevet mandag kl 19:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han satt ut av spill fordi han er syk? I så fall kan det forklare at han ikke greier å bidra mer. Hvis jeg var syk og utmattet i 4 uker så ville jeg være takknemlig om dama dro lasset. Det høres helt urimelig ut å anta at en kvinne som ikke vil ha deg, er utro sånn som du beskriver her. Hvis han er så syk at han ikke kan bidra så forstår jeg ikke helt at han har overskudd til sex? Jeg pleier å notere når vi har sex for erfaringsmessig tror den som vil ha mer og den som vil ha mindre at hyppigheten er to vidt forskjellige tall. Anonymkode: fa48d...35a Han er på krykker etter ett benbrudd AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste friske mennesker orker sex selv om det er mye husarbeid. Så dersom du plutselig vil mindre, forstår jeg at han stiller spørsmål. Hjemme hos meg og kona gjør jeg 80% av husarbeidet. Jeg har mye energi, og synes det er helt greit. Har også energi til sex. Anonymkode: f35d8...307 Når klokken har bikket 00.00 en hverdag vil ikke jeg. Jeg vil sove da. Det er ikke nytt. Det som er nytt er at klokken ofte blir over 00.00 nå, siden det er 1 person til å gjøre jobben 2 gjorde før. At du påstår ett friskt menneske liksom skal orke sex selvom de er utslitt forteller enkelt at du er en mann, fordi de har naturlig mer sexlyst enn kvinner, pågrunn av testosteron. Det er bare biologi. Det som gjelder for deg, gjelder ikke for meg. Jeg er ikke syk fordi jeg orker mindre sex. Bare sliten. Også får jeg ikke så veldig lyst på han heller, når han oppfører seg som en dust og påstår jeg er utro. Så nå blir det jo ihvertfall ikke noe.. Så det var jo ett kjempe sjakk trekk. TS Anonymkode: 42b9b...471 8 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:52 #26 Del Skrevet mandag kl 19:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er på krykker etter ett benbrudd Når klokken har bikket 00.00 en hverdag vil ikke jeg. Jeg vil sove da. Det er ikke nytt. Det som er nytt er at klokken ofte blir over 00.00 nå, siden det er 1 person til å gjøre jobben 2 gjorde før. At du påstår ett friskt menneske liksom skal orke sex selvom de er utslitt forteller enkelt at du er en mann, fordi de har naturlig mer sexlyst enn kvinner, pågrunn av testosteron. Det er bare biologi. Det som gjelder for deg, gjelder ikke for meg. Jeg er ikke syk fordi jeg orker mindre sex. Bare sliten. Også får jeg ikke så veldig lyst på han heller, når han oppfører seg som en dust og påstår jeg er utro. Så nå blir det jo ihvertfall ikke noe.. Så det var jo ett kjempe sjakk trekk. TS Anonymkode: 42b9b...471 Helt fair om jeg orker mer enn andre. Poenget er at folk er forskjellige, og at partneren din ikke klarer å lese tankene dine. Så hvis han prøver seg, mens du blir sur fordi han «bør skjønne at du er sliten og ikke orker», forstår jeg godt at han reagerer. Anonymkode: f35d8...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:52 #27 Del Skrevet mandag kl 19:52 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Friske mennesker greier dette. Har selv 3 ganske små barn. Klarer å ha sex likevel. Anonymkode: f35d8...307 Heihei friske mann med testosteron som gir naturlig høy sexlyst. Og som ikke trenger ta hirmonelle prevensjonsmidler som demper sexlyst. Du bidrar med 0 i denne debatten. Anonymkode: 42b9b...471 6 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:54 #28 Del Skrevet mandag kl 19:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt fair om jeg orker mer enn andre. Poenget er at folk er forskjellige, og at partneren din ikke klarer å lese tankene dine. Så hvis han prøver seg, mens du blir sur fordi han «bør skjønne at du er sliten og ikke orker», forstår jeg godt at han reagerer. Anonymkode: f35d8...307 Hvor skrev jeg at jeg tenker han er tankeleser? Hvis du lever HI igjen, ser du at jeg skrev på ingen måte det. Jeg har sagt ifra. Det er nok bare noe du tenker alle kvinner sier, sånn at du kan ta de på det når de klager. TS Anonymkode: 42b9b...471 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:58 #29 Del Skrevet mandag kl 19:58 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Friske mennesker greier dette. Har selv 3 ganske små barn. Klarer å ha sex likevel. Anonymkode: f35d8...307 Greier? Sex skal man ha lyst til. Du ville neppe hatt lyst på en person som aldri bidrar og i tillegg beskylder deg for ting. Å ha en avtalt større andel av arbeidet, kan ikke sammenlignes med å måtte ta det og i tillegg leve med å få slengt dritt etter seg. Det er en egen kink å tenne når man lever under slike forhold.. Anonymkode: 662ea...98b 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:04 #30 Del Skrevet mandag kl 20:04 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Greier? Sex skal man ha lyst til. Du ville neppe hatt lyst på en person som aldri bidrar og i tillegg beskylder deg for ting. Å ha en avtalt større andel av arbeidet, kan ikke sammenlignes med å måtte ta det og i tillegg leve med å få slengt dritt etter seg. Det er en egen kink å tenne når man lever under slike forhold.. Anonymkode: 662ea...98b Mister ikke lysten på kona om hun i noen uker bidrar mindre med husarbeid. Hvorfor skulle jeg det? Jeg elsker henne og synes hun er hot. Anonymkode: f35d8...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:12 #31 Del Skrevet mandag kl 20:12 Han høres paranoid ut og bør komme seg til psykiater. Dette kommer til å slite deg helt ut hvis du lar det fortsette. Han har ikke ditt perspektiv i det hele tatt, null empati og ufattelig selvsentrert dersom han ikke klarer å skjønne at du har mer enn nok akkurat nå. Jeg kjenner til sånne, de elsker å lage bråk og styre andre. Anonymkode: 3c19f...485 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:17 #32 Del Skrevet mandag kl 20:17 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mister ikke lysten på kona om hun i noen uker bidrar mindre med husarbeid. Hvorfor skulle jeg det? Jeg elsker henne og synes hun er hot. Anonymkode: f35d8...307 Hvorfor snakker du om husarbeid..og ikke 2 små unger, masse overtid og alt for lite søvn +en sjalu partner på krykker. Anonymkode: c1fa5...c1a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:18 #33 Del Skrevet mandag kl 21:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mister ikke lysten på kona om hun i noen uker bidrar mindre med husarbeid. Hvorfor skulle jeg det? Jeg elsker henne og synes hun er hot. Anonymkode: f35d8...307 Hadde du synes hun var hot om hun beskyldte deg for helt idiotiske ting også? Som å være utro, når du knapt hadde tid til å gå på do, fordi hun ligger langflat og synes synd på seg selv med litt vondt i beinet? Anonymkode: d3ddc...093 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #34 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har blitt beskylt for å være utro før i et samboerforhold. Det viste seg at det var han som var utro. Anonymkode: cae78...2d5 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #35 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mister ikke lysten på kona om hun i noen uker bidrar mindre med husarbeid. Hvorfor skulle jeg det? Jeg elsker henne og synes hun er hot. Anonymkode: f35d8...307 Er det hot å bli beskyldt for utroskap uten grunn? Jeg hadde klikket, og fiffi hadde vært tørr som Sahara det neste halve året. Anonymkode: 84d0d...62f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #36 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er det hot å bli beskyldt for utroskap uten grunn? Jeg hadde klikket, og fiffi hadde vært tørr som Sahara det neste halve året. Anonymkode: 84d0d...62f Når hun «plutselig» ikke vil ha sex, spør en seg jo om hvorfor. Anonymkode: f35d8...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 16 timer siden #37 Del Skrevet 16 timer siden Ingenting er så «turn-off» som syting og anklager om utroskap. At du er sliten etter jobb, husarbeid og barn er én ting, men når du får den sytingen på toppen av det hele forstår jeg veldig godt at du mister lysten på sex. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #38 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): De fleste friske mennesker orker sex selv om det er mye husarbeid. Så dersom du plutselig vil mindre, forstår jeg at han stiller spørsmål. Hjemme hos meg og kona gjør jeg 80% av husarbeidet. Jeg har mye energi, og synes det er helt greit. Har også energi til sex. Anonymkode: f35d8...307 Samtidig som du jobber ekstra for å dekke inn at du fikk fri? Anonymkode: 1acd5...214 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #39 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Når hun «plutselig» ikke vil ha sex, spør en seg jo om hvorfor. Anonymkode: f35d8...307 Ts har vel forklart ham hvorfor? Anonymkode: 1acd5...214 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #40 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Friske mennesker greier dette. Har selv 3 ganske små barn. Klarer å ha sex likevel. Anonymkode: f35d8...307 Kutt nå ut. Du kan ikke vite hvilken situasjon andre er i. Ts skriver at hun ikke har noen tid til seg selv og få timer å sove på. Anonymkode: 9b301...dc4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå