AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg blir så SINT og lei meg… mannen har vært satt ut av spill i 4 uker nå. Jeg har tatt fri for å være hos han i starten, og nå jobber jeg ekstra for å tjene inn mer til familien i desember/januar. Jeg må gjøre jobben for 2 hjemme, og stuper i seng rundt midnatt. Opp igjen 06.00 for å få barn på bhg og skole også jobbe fysisk og mentalt krevende arbeid i 7,5 time. Og på repeat. Han har kort å lage middag og enkelte dager har han brettet klær, og når barna kommer hjem lekt han med de hvis han klarer, så helt fraværende er han ikke. Men fordi jeg nå da ikke orker sex like ofte som før, så kommer den helvetes utroskaps beskyldningen igjen..! Fordi han forstår ikke at jeg ikke vil. Vi hadde en krangel rundt det hvor jeg var helt ærlig og sa hvor utrolig skuffet jeg blir av han og hvordan han skyver meg enda lenger bort med å være sånn, for jeg har sagt «du er den eneste for meg kjære» mange nok ganger nå.. så nå gadd jeg faen ikke. Hvordan kan man være så egoist at man går rett til de tankene og ser meg så utrolig lite oppi dette her?? Jeg har ikke 2 minutter for meg selv om dagen, også skal han klage over at frekvensen på sexlivet har gått ned?? Og det som er helt absurd er at han mener vibhar hatt sex 1-2 ganger den siste måneden, når det er mer sånn 10-15. det er jo helt sykt? Å huske SÅ feil? Jeg tror faen ikke jeg orker denne mannen mer. Og han har ikke sagt ett ord om dette i dag. Og nå kommer han vel snart og legger seg inntil meg og håper på sex.. fy faen Anonymkode: 42b9b...471 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Han må jo til psykolog. Anonymkode: f7fb0...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir så SINT og lei meg… mannen har vært satt ut av spill i 4 uker nå. Jeg har tatt fri for å være hos han i starten, og nå jobber jeg ekstra for å tjene inn mer til familien i desember/januar. Jeg må gjøre jobben for 2 hjemme, og stuper i seng rundt midnatt. Opp igjen 06.00 for å få barn på bhg og skole også jobbe fysisk og mentalt krevende arbeid i 7,5 time. Og på repeat. Han har kort å lage middag og enkelte dager har han brettet klær, og når barna kommer hjem lekt han med de hvis han klarer, så helt fraværende er han ikke. Men fordi jeg nå da ikke orker sex like ofte som før, så kommer den helvetes utroskaps beskyldningen igjen..! Fordi han forstår ikke at jeg ikke vil. Vi hadde en krangel rundt det hvor jeg var helt ærlig og sa hvor utrolig skuffet jeg blir av han og hvordan han skyver meg enda lenger bort med å være sånn, for jeg har sagt «du er den eneste for meg kjære» mange nok ganger nå.. så nå gadd jeg faen ikke. Hvordan kan man være så egoist at man går rett til de tankene og ser meg så utrolig lite oppi dette her?? Jeg har ikke 2 minutter for meg selv om dagen, også skal han klage over at frekvensen på sexlivet har gått ned?? Og det som er helt absurd er at han mener vibhar hatt sex 1-2 ganger den siste måneden, når det er mer sånn 10-15. det er jo helt sykt? Å huske SÅ feil? Jeg tror faen ikke jeg orker denne mannen mer. Og han har ikke sagt ett ord om dette i dag. Og nå kommer han vel snart og legger seg inntil meg og håper på sex.. fy faen Anonymkode: 42b9b...471 Hvordan har han vært "satt ut av spill"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Han er jo sikkert utro selv. Aldri opplevd en mann grunnløst beskylde meg for utroskap uten at han selv har vært utro. Anonymkode: 84d0d...62f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er jo sikkert utro selv. Aldri opplevd en mann grunnløst beskylde meg for utroskap uten at han selv har vært utro. Anonymkode: 84d0d...62f Helt enig. Samme opplevelse her Anonymkode: 44e7a...01b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Viktig å vite om satt ut av spill er pga psykisk sykdom med paranoide tendenser for å kunne si noe. Anonymkode: 82e86...3aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han er jo sikkert utro selv. Aldri opplevd en mann grunnløst beskylde meg for utroskap uten at han selv har vært utro. Anonymkode: 84d0d...62f Samme her.. Anonymkode: 42c67...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er jo sikkert utro selv. Aldri opplevd en mann grunnløst beskylde meg for utroskap uten at han selv har vært utro. Anonymkode: 84d0d...62f Jupp, der er svaret! Anonymkode: 76f7a...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er jo sikkert utro selv. Aldri opplevd en mann grunnløst beskylde meg for utroskap uten at han selv har vært utro. Anonymkode: 84d0d...62f Det tror jeg også. Kanskje han tilogmed angrer, har dårlig samvitighet og derfor dette evige maset om at TS er utro. At det på en måte blir rettferdiggjort i hodet hans hvis TS også hadde vært utro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå