AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Mann 50 dater kvinne med to barn som hun har 100 % av tiden. Barna er 15 og 8 år gamle. Hun er en fantastisk kvinne, son jeg ønsker et seriøst forhold med. Hun er økonomisk uavhengig med god jobb og egen bolig. Nå har hun bedt meg om å tenke på hvilken rolle jeg ønsker å ha i livet til barna hennes, hvis vi skal satse. Jeg har ingen egne barn, og er litt usikker på hva kvinner egentlig forventer at stefar bidrar med når man flytter sammen? Anonymkode: 0b216...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Rolle? Jeg er vokst opp med stemor, ikke stefar, men hun hadde ingen rolle annet enn å være en voksenperson i livet mitt. Anonymkode: 5a3b0...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det er sånn man finner ut av etterhvert, over tid. Det går seg til. Å be deg tenke over rollen før du har begynt engang virker litt overivrig. Det tar tid å gå fra mammas nye mann til stefar. Anonymkode: 8ae74...db8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Jeg forventet at min mann deltok i alle omsorgsoppgaver på lik linje med meg selv. Vi er to voksne i dette huset og vi er en familie. Ingen ting ved å gå inn i en familie med barn, er smertefritt, det vil bli en totalt omveltning i ditt liv. Barna vil ta stor plass i hennes og ditt liv i mange år fremover, enten du ønsker det eller ikke. Kanskje særboerskap er det lureste i noen år til. Anonymkode: 976c4...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå