Amistad Skrevet 4 timer siden #41 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): 11,5 timer. Mine foreldre er liksom mye hyggeligere, og se evner å finne på ting, snakke om ting utenfor slekt og bygd, ha interesser og bidra. ts Anonymkode: b7638...9db men im dine foreldre var slik som hans da, ville du da også kortet det ned selv om du så dem sjeldent og selv om du var glad i dem? med så lang kjøring ville jeg sagt 5 til 6 dager er meget innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #42 Del Skrevet 3 timer siden Hadde vært litt annerledes hvis de faktisk hadde plass til dere, hadde vært bedre å dra på sommeren så man kan bo i telt. Anonymkode: db4ac...95d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3 timer siden #43 Del Skrevet 3 timer siden Det er 10 pluss timers kjøretur og barna elsker å være der? Da hadde jeg holdt ut en uke. To uker er mye å forlange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå