Tått Skrevet 7. desember 2024 #81 Del Skrevet 7. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 22.06): Jeg kan like det selv, er ikke noe imot det på noe vis, men jeg lurer på hva det er som gjør at menn syns dette er så tennende. Er det bare fordi det er trangere? At det er tennende å gjøre noe som er litt mer kinky? Som mann ville jeg tenkt at det er litt nasty å dytte pikken inni andres rumpehull, men det virker jo ikke som om mange menn har noe sperre med det. Anonymkode: bb69d...1b2 Dere menn? Jeg liker det ikke i det hele tatt..fitta derimot kan jeg like flere ggr om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #82 Del Skrevet 7. desember 2024 Tenner absolutt ikke på analsex. Aldri gjort det. Men tenner jeg på dama går mye likevel. Anonymkode: da513...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg2805 Skrevet 9. desember 2024 #83 Del Skrevet 9. desember 2024 Nei, liker ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #84 Del Skrevet 10. desember 2024 Dame her, men svarer lell.. Min kjæreste foretrekker vagina, selv om han har tilgang på anal. Han sier det er mykere/strammere/liker at jeg kan styre muskulaturen. Lukter bedre, smaker bedre, føles bedre. Det er det svaret jeg fikk 😋 Anonymkode: 3e76e...60b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2024 #85 Del Skrevet 10. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 6.12.2024 den 23.53): Den største forskjellen er som andre nevner i inngangsdøra. Når en er inne og hun er komfortabel og slapper av, er ikke forskjellene all verdens. Det hele er et samspill, den som "gir" må la den som "tar", få tryggheten om at dette skal være både godt og trygt. Alt skal skje sakte og rolig før hun ønsker mer. For meg som mann, er musa noe 'alle' har vært i, men, å se staken forsvinne inn i analen, er noe ganske majestetisk.. Anonymkode: 366ab...ac7 Mulig dette blir det neste å disse når folk er lei nok av å kritisere slappe fitter? Anonymkode: 0d9d1...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg2805 Skrevet 11. desember 2024 #86 Del Skrevet 11. desember 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Dame her, men svarer lell.. Min kjæreste foretrekker vagina, selv om han har tilgang på anal. Han sier det er mykere/strammere/liker at jeg kan styre muskulaturen. Lukter bedre, smaker bedre, føles bedre. Det er det svaret jeg fikk 😋 Anonymkode: 3e76e...60b Han har så rett... 😉😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2024 #87 Del Skrevet 11. desember 2024 Variasjon. Det er som i en fornøyelsespark, det kan bli litt ensformig å ta samme karusellen hver gang. Det er trangere og har en helt annen følelse enn vagina. Ikke nødvendigvis bedre, men annerledes, og det er fint av og til. Og så er det tanken på at det er litt "forbudt"... Anonymkode: 6a3b2...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2024 #88 Del Skrevet 12. desember 2024 Å ta jenta analt er bare så sjukt deilig. Med hendene hennes i håndjern bakpå ryggen. Anonymkode: 5e3bc...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå