AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg kan like det selv, er ikke noe imot det på noe vis, men jeg lurer på hva det er som gjør at menn syns dette er så tennende. Er det bare fordi det er trangere? At det er tennende å gjøre noe som er litt mer kinky? Som mann ville jeg tenkt at det er litt nasty å dytte pikken inni andres rumpehull, men det virker jo ikke som om mange menn har noe sperre med det. Anonymkode: bb69d...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvem sa jeg liker å ta kvinner analt? Anonymkode: 3d8ae...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Samme som han over. Anonymkode: 05451...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Aldri fristet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Mest at det er uskikkelig og noe som jenta er tilbakeholden med. Anonymkode: 729cd...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Samme. Aldri fristet og aldri vært et tema. Bortsett fra ei dame som spurte om jeg kunne. Jeg svarte nei da også. Anonymkode: 4dcc9...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er mann, og liker det, veldig godt. Delvis pga kinky/'no-no', delvis pga det gjør vondt for henne om jeg ikke er forsiktig, som igjen trigger noe som tenner veldig, at hun nyter noe som er på grensen til smerte. Men, sålenge jeg bruker tiden det tar på oppvarming, og hun føler seg trygg på å la meg slippe til, er det en herlig intim kontakt, som overgår vaginal med høy margin. Det aller beste er når hun ER trygg på meg, og ber meg ta henne analt. 10av10.. Anonymkode: 366ab...ac7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kan like det selv, er ikke noe imot det på noe vis, men jeg lurer på hva det er som gjør at menn syns dette er så tennende. Er det bare fordi det er trangere? At det er tennende å gjøre noe som er litt mer kinky? Som mann ville jeg tenkt at det er litt nasty å dytte pikken inni andres rumpehull, men det virker jo ikke som om mange menn har noe sperre med det. Anonymkode: bb69d...1b2 All sex kan jo være "nasty". Mye lyder og kroppsvæsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Nei takk.. (prøvd og glad jeg ikke er bög) Anonymkode: feaef...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Da var det i hvert fall mange menn som ikke liker det og, ja! Jeg syns bare dette har gått veldig igjen som ønske hos menn, både de jeg har vært langvarig kjæreste med og de jeg har hatt kortere ting med. Anonymkode: bb69d...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er kvinne, men jeg bare må svare på denne. Jeg elsker at han tar meg analt, og jeg kommer ofte av det. Jeg elsker å føle at han " bruker " meg, at jeg har vært uskikkelig og at han på en måte " straffer " meg. Vi snakker ganske så frekt til hverandre når vi er kåte, og vi liker begge rollespill. Vi pleier ofte å varme opp med at jeg får ris på rumpa, ligger over fanget hans mens han dasker meg lett på rumpa med hånda. Han trenger ikke å daske meg så mange ganger på rumpa, før jeg er villig, varm og våt...... Anonymkode: fcaf5...d6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan like det selv, er ikke noe imot det på noe vis, men jeg lurer på hva det er som gjør at menn syns dette er så tennende. Er det bare fordi det er trangere? At det er tennende å gjøre noe som er litt mer kinky? Som mann ville jeg tenkt at det er litt nasty å dytte pikken inni andres rumpehull, men det virker jo ikke som om mange menn har noe sperre med det. Anonymkode: bb69d...1b2 Vaginal sex er fysisk sett en mye bedre opplevelse, men jeg liker godt analsex som et krydder og variasjon til vanlig sex. Jeg maser aldri om det, men når vi ønsker det, enten i form av leketøy eller med pikken, er det veldig pirrende og digg! Begge åpningene der nede er nydelige og supersexy, så når hun er gira, blir jeg og gira. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Ikke min greie. Deepthroat derimot. Anonymkode: be285...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergkatt Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden For min del så er det godt å kjenne et enda trangere hull og dermed økt nytelse for meg, og så er det er litt mer kinky og dirty, sånn at det blir en litt ekstra "greie" ut av det. Men det jeg nesten liker mest med å ta ei dame analt - de som virkelig liker det så klart - er at de nyter det på en spesiell måte og kommer lett av det. Tydelig at det for noen så er det noen "spesielle knapper" som det trykkes på som gir en helt egen nytelse og ofte høylytt respons etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå