AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:06 #1 Del Skrevet søndag kl 21:06 Jeg kan like det selv, er ikke noe imot det på noe vis, men jeg lurer på hva det er som gjør at menn syns dette er så tennende. Er det bare fordi det er trangere? At det er tennende å gjøre noe som er litt mer kinky? Som mann ville jeg tenkt at det er litt nasty å dytte pikken inni andres rumpehull, men det virker jo ikke som om mange menn har noe sperre med det. Anonymkode: bb69d...1b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:08 #2 Del Skrevet søndag kl 21:08 Hvem sa jeg liker å ta kvinner analt? Anonymkode: 3d8ae...47c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:09 #3 Del Skrevet søndag kl 21:09 Samme som han over. Anonymkode: 05451...3ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet søndag kl 21:11 #4 Del Skrevet søndag kl 21:11 Aldri fristet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:13 #5 Del Skrevet søndag kl 21:13 Mest at det er uskikkelig og noe som jenta er tilbakeholden med. Anonymkode: 729cd...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:13 #6 Del Skrevet søndag kl 21:13 Samme. Aldri fristet og aldri vært et tema. Bortsett fra ei dame som spurte om jeg kunne. Jeg svarte nei da også. Anonymkode: 4dcc9...e46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:19 #7 Del Skrevet søndag kl 21:19 Jeg er mann, og liker det, veldig godt. Delvis pga kinky/'no-no', delvis pga det gjør vondt for henne om jeg ikke er forsiktig, som igjen trigger noe som tenner veldig, at hun nyter noe som er på grensen til smerte. Men, sålenge jeg bruker tiden det tar på oppvarming, og hun føler seg trygg på å la meg slippe til, er det en herlig intim kontakt, som overgår vaginal med høy margin. Det aller beste er når hun ER trygg på meg, og ber meg ta henne analt. 10av10.. Anonymkode: 366ab...ac7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet søndag kl 21:19 #8 Del Skrevet søndag kl 21:19 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kan like det selv, er ikke noe imot det på noe vis, men jeg lurer på hva det er som gjør at menn syns dette er så tennende. Er det bare fordi det er trangere? At det er tennende å gjøre noe som er litt mer kinky? Som mann ville jeg tenkt at det er litt nasty å dytte pikken inni andres rumpehull, men det virker jo ikke som om mange menn har noe sperre med det. Anonymkode: bb69d...1b2 All sex kan jo være "nasty". Mye lyder og kroppsvæsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:36 #9 Del Skrevet søndag kl 22:36 Nei takk.. (prøvd og glad jeg ikke er bög) Anonymkode: feaef...fe5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:53 #10 Del Skrevet søndag kl 22:53 Da var det i hvert fall mange menn som ikke liker det og, ja! Jeg syns bare dette har gått veldig igjen som ønske hos menn, både de jeg har vært langvarig kjæreste med og de jeg har hatt kortere ting med. Anonymkode: bb69d...1b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:19 #11 Del Skrevet søndag kl 23:19 Jeg er kvinne, men jeg bare må svare på denne. Jeg elsker at han tar meg analt, og jeg kommer ofte av det. Jeg elsker å føle at han " bruker " meg, at jeg har vært uskikkelig og at han på en måte " straffer " meg. Vi snakker ganske så frekt til hverandre når vi er kåte, og vi liker begge rollespill. Vi pleier ofte å varme opp med at jeg får ris på rumpa, ligger over fanget hans mens han dasker meg lett på rumpa med hånda. Han trenger ikke å daske meg så mange ganger på rumpa, før jeg er villig, varm og våt...... Anonymkode: fcaf5...d6d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet søndag kl 23:39 #12 Del Skrevet søndag kl 23:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan like det selv, er ikke noe imot det på noe vis, men jeg lurer på hva det er som gjør at menn syns dette er så tennende. Er det bare fordi det er trangere? At det er tennende å gjøre noe som er litt mer kinky? Som mann ville jeg tenkt at det er litt nasty å dytte pikken inni andres rumpehull, men det virker jo ikke som om mange menn har noe sperre med det. Anonymkode: bb69d...1b2 Vaginal sex er fysisk sett en mye bedre opplevelse, men jeg liker godt analsex som et krydder og variasjon til vanlig sex. Jeg maser aldri om det, men når vi ønsker det, enten i form av leketøy eller med pikken, er det veldig pirrende og digg! Begge åpningene der nede er nydelige og supersexy, så når hun er gira, blir jeg og gira. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:50 #13 Del Skrevet søndag kl 23:50 Ikke min greie. Deepthroat derimot. Anonymkode: be285...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergkatt Skrevet i går, 00:01 #14 Del Skrevet i går, 00:01 For min del så er det godt å kjenne et enda trangere hull og dermed økt nytelse for meg, og så er det er litt mer kinky og dirty, sånn at det blir en litt ekstra "greie" ut av det. Men det jeg nesten liker mest med å ta ei dame analt - de som virkelig liker det så klart - er at de nyter det på en spesiell måte og kommer lett av det. Tydelig at det for noen så er det noen "spesielle knapper" som det trykkes på som gir en helt egen nytelse og ofte høylytt respons etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:12 #15 Del Skrevet i går, 06:12 Jeg og min partner har analsex med ujevne mellomrom. Hun må være klar med god oppvarming, lube osv. ta det rolig som det står over også. Vi snakker også ganske frekt og hun liker det for det er litt ulovlig samt at hun liker å fylles opp i begge hull, føle en dildo eller fingere som presser på den tynne veggen. Vi har begge fått de råeste orgasmer på denne måten. Men det må ikke være analt for å få det trangt, men ja det er trangere. Men litt lek i begge hull og frekk sengelek er jo hyggelig, men være litt renslige er jo greit da Nyt sexen uten fordommer. Anonymkode: 2b71f...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:03 #16 Del Skrevet i går, 07:03 Nå må trådene på KG slutte å skrive om "menn" som om det var én gruppe mennesker med én måte å tenke på. Jeg vet ikke om det er de samme 1-2 personene som vinkler sånne tråder, om det er moderatorene som gjør det (for å få opp klikk-tallene) eller om det bare er blitt en vane her inne at det skjer. Men - seriøst - dette er fordummende! "Menn" (eller "kvinner" for den del) liker ikke det samme. Noen liker noe, andre liker noe annet. Menn og kvinner kan like det samme, mens andre menn og kvinner liker noe annet. Analsex? Jeg liker det ikke, men det er greit. Hvis mannen har lyst, og jeg er i rett humør er det noe vi kan gjøre. Noen menn jeg kjenner har ikke sansen, andre kan ha det en sjelden gang, mens andre igjen vil helst avslutte bak hver gang. Mennesker er forskjellige. "Menn" er forskjellige. Anonymkode: a1048...a29 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #17 Del Skrevet i går, 07:05 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er mann, og liker det, veldig godt. Delvis pga kinky/'no-no', delvis pga det gjør vondt for henne om jeg ikke er forsiktig, som igjen trigger noe som tenner veldig, at hun nyter noe som er på grensen til smerte. Men, sålenge jeg bruker tiden det tar på oppvarming, og hun føler seg trygg på å la meg slippe til, er det en herlig intim kontakt, som overgår vaginal med høy margin. Det aller beste er når hun ER trygg på meg, og ber meg ta henne analt. 10av10.. Anonymkode: 366ab...ac7 Det er voldtekts preg over dette. Sadistisk. Anonymkode: f310c...495 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:21 #18 Del Skrevet i går, 07:21 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er voldtekts preg over dette. Sadistisk. Anonymkode: f310c...495 Det er det virkelig ikke.. Jeg gir henne det hun vil ha, og aller helst/som regel faktisk ber om. Altså ikke tar meg til rette og forsyner meg av noe hun ikke liker. Anonymkode: 366ab...ac7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #19 Del Skrevet 23 timer siden Aldri prøvd. Skal aldri prøve. Anonymkode: 69ebb...ef8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 23 timer siden #20 Del Skrevet 23 timer siden Er ikke dette et tema som gjøres mye mer komplisert enn det trenger å være. Det er så mye mas om det. Hva med å slappe av, ha sex, nyte, og så skjer det som skjer dersom man er kåt, er i riktig humør og det ikke er så mye stress? Jeg klarer ikke å forholde meg til spørsmålet om jeg "liker" eller "gjør anal". Det er ikke noe svar på det. Som regel er ikke analsex noe som skjer når jeg har hatt sex med en partner, med noen ganger har det skjedd. Ikke fordi vi har hatt lange samtaler om at det skulle skje, men bare fordi det har oppstått mens vi har knullet. Uten snakk, uten masse vurderinger eller bruk av hjernen. God sex er sånt som bare skjer, er min erfaring. Forrige gang jeg hadde analsex var for et år siden. Ja, det er som sagt ikke noe jeg "gjør", men kanskje det oppstår. Det hadde vært, og var, god sex, jeg hadde kommet vaginalt et par ganger (skjer som regel ikke uten klitoris-stimuli, men dette var en sånn gang). Det var vått og glatt, vi hadde brukt olje og glid og det var våre safter i tillegg. Han lå bak meg, i skje og var hard igjen. Og så gjorde han det, ikke tilfeldig eller fordi han "tok feil hull", han gjorde det fordi han hadde lyst til det og fordi vi var på et så bra sted. Og det ble helt naturlig. Ikke noe stress, og det gikk helt fint. Han tok meg som om vi pulte vaginalt, like dypt og hardt og det var helt topp. Vi hadde sex mange ganger etter det, men vi hadde ikke anal igjen. Ikke fordi det var et tema å ha eller ikke ha, det var bare ikke det vi gjorde. Litt sånn har det vært andre ganger også. Det har bare skjedd. Enten fordi jeg fikk ideen og tok styringen, eller fordi mannen bare valgte det fremfor det andre, og bestemte at det ble sånn ved å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå