Jente27jente Skrevet 13. august #221 Skrevet 13. august cerruti skrev (33 minutter siden): Hvor kom det? Jeg burde skrevet bedre… Hun la ut fra da hun fant ut at hun var gravid med lara . Beklager missforståelsen! 1
penny_ Skrevet 27. august #222 Skrevet 27. august Jeg klarer ikke å la være å si dette, men hun ligner sånn på Stifler sin mor. Spesielt i siste episode episode av bloggerne når de er på grillfest. 4 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 31. august #223 Skrevet 31. august Hun drar opp stemningen da, i Bloggerne. Jeg liker henne i Spesialklassen også.
Jente27jente Skrevet 6. september #224 Skrevet 6. september Er hun og aleksandra joner venner lengre? Ser de snakker lite om hverandre og er generelt lite sammen..
SoftKitty Skrevet 6. september #225 Skrevet 6. september Ikke så lenge siden jeg så på en av dem sin snap at de var på noe lunch eller noe? Jeg følger ikke noen av dem særlig aktivt men det Helle sa på Bloggerne var vel at de var mye festevenner. Når begge da har fått barn er det vel forhåpentligvis litt mindre festing + naturlig at man rekker litt mindre sosiale greier. Selv om jeg har litt inntrykk at at iallfall Helle er en småbarnsforelder som er mer hjemmefra enn de fleste jeg kjenner med små barn men det er jo bare fra sosiale medier.
Aristokrat1 Skrevet 6. september #226 Skrevet 6. september Jente27jente skrev (6 timer siden): Er hun og aleksandra joner venner lengre? Ser de snakker lite om hverandre og er generelt lite sammen.. ulrikke er den nye stjerna nå 1
girlygirl52 Skrevet 7. september #227 Skrevet 7. september Aristokrat1 skrev (11 timer siden): ulrikke er den nye stjerna nå Ahh! Ja, ser hun har vært en del med henne. 1
kraftwerk Skrevet 8. september #228 Skrevet 8. september Vet ikke hva det er, men jeg bare liker ikke Helle Nordby 😂. Kjenner hun jo ikke personlig, men man får jo litt «innsikt» i både personlighet og væremåte når man deler såpass mye av seg selv da.. I både Bloggerne og det hun viser på snap, så får jeg så inntrykk av at hun vil ha minst mulig å gjøre med den babyen 😅. Får helt vondt i mammahjertet når jeg ser hun bare leverer ungen til faren, for så å drive med sitt.. Vet ikke jeg. 6
Aristokrat1 Skrevet 8. september #229 Skrevet 8. september kraftwerk skrev (12 minutter siden): Vet ikke hva det er, men jeg bare liker ikke Helle Nordby 😂. Kjenner hun jo ikke personlig, men man får jo litt «innsikt» i både personlighet og væremåte når man deler såpass mye av seg selv da.. I både Bloggerne og det hun viser på snap, så får jeg så inntrykk av at hun vil ha minst mulig å gjøre med den babyen 😅. Får helt vondt i mammahjertet når jeg ser hun bare leverer ungen til faren, for så å drive med sitt.. Vet ikke jeg. Jeg ser heller ei dame som sliter med mammarollen, og alle forandringer det fører med seg. Hormoner all over the place ++. For oss som har hatt fødselsdepresjon forstår nok dette bedre enn noen. Og det må være lov å dele dette tenker jeg, at det er vanskelig. At ungen er med faren sin er jo bare supert. At mor ikke har det greit er tøft for alle parter. At Helle er brautende og «mye» er nok mer det jeg syns er utfordrende med henne😅 1 2
Babyface Skrevet 8. september #230 Skrevet 8. september kraftwerk skrev (1 time siden): Vet ikke hva det er, men jeg bare liker ikke Helle Nordby 😂. Kjenner hun jo ikke personlig, men man får jo litt «innsikt» i både personlighet og væremåte når man deler såpass mye av seg selv da.. I både Bloggerne og det hun viser på snap, så får jeg så inntrykk av at hun vil ha minst mulig å gjøre med den babyen 😅. Får helt vondt i mammahjertet når jeg ser hun bare leverer ungen til faren, for så å drive med sitt.. Vet ikke jeg. Helle er den jeg liker best av Bloggerne, gøy at man har så ulike preferanser. 😊 1
Ella Grisella Skrevet 10. september #231 Skrevet 10. september Helle minner meg om en blanding av Anne Cath Hærland og Benedicte Adrian. Synes hun er kul jeg! Ganske sprø da, så blir jo fascinerert. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå