Tough cookie Skrevet 11. april #201 Skrevet 11. april Sofirus skrev (44 minutter siden): Dette la hun ut igår. Helt sykt. Også klage på at hun fikk stygge meldinger 😂 Hun tenker vel mest på penger og content 5
snurk Skrevet 11. april #202 Skrevet 11. april Klassisk influenser å spille offer-rollen fremfor å ta eierskap til feil man har gjort 🫠 16
SoftKitty Skrevet 11. april #203 Skrevet 11. april Følger ikke Helle og merkelig å annonsere før foreldrene, men Alex hadde da lagt ut at hun var på sykehuset og i fødsel og helt opp til pressrier? Da er det jo ganske selvklart at hun har født og det gikk greit, siden hun la ut så mye. 4
bullfallto Skrevet 11. april #204 Skrevet 11. april SoftKitty skrev (40 minutter siden): Følger ikke Helle og merkelig å annonsere før foreldrene, men Alex hadde da lagt ut at hun var på sykehuset og i fødsel og helt opp til pressrier? Da er det jo ganske selvklart at hun har født og det gikk greit, siden hun la ut så mye. Det la Alex ut etter Helle hadde postet mener jeg. 1
Tessa12 Skrevet 11. april #205 Skrevet 11. april SoftKitty skrev (1 time siden): Følger ikke Helle og merkelig å annonsere før foreldrene, men Alex hadde da lagt ut at hun var på sykehuset og i fødsel og helt opp til pressrier? Da er det jo ganske selvklart at hun har født og det gikk greit, siden hun la ut så mye. Helle la ut mange timer før Alex i hele tatt la ut noe som helst fra sykehuset. 6
SoftKitty Skrevet 11. april #206 Skrevet 11. april Tessa12 skrev (8 minutter siden): Helle la ut mange timer før Alex i hele tatt la ut noe som helst fra sykehuset. Aha, skjønte ikke tidslinjen helt jeg da, beklager
Fenomen Skrevet 11. april #207 Skrevet 11. april (endret) Tessa12 skrev (12 timer siden): Helle la ut mange timer før Alex i hele tatt la ut noe som helst fra sykehuset. Nei, Alex la ut en post på TikTok hvor hun sier at når du ser dette så er jeg i fødsel. Det er fortsatt noe annet enn at hun har blitt mamma, som Helle delte. Endret 12. april av Fenomen 5
Snikendeull Skrevet 12. april #208 Skrevet 12. april Fenomen skrev (10 timer siden): Nei, Alex la ut en post på TikTok hvor hun sier at når du ser dette så er jeg i fødsel. Det er fortsatt noe annet enn at hun har blitt mamma, som Hell delte. Man lar vel venninnen sin som er den fødende få lov til å dele nyheten først😳🙈 vil tro at hun innerst inne forstår at det var feil av henne å dele den nyheten først mtp at hun også slettet innlegget hun først delte om det på snap🙈🙄🙈😂 også veldig komisk at hun må forklare at det bare er god stemning hos henne, men det er kommentarer og på nett det kommer hat om at hun delte 7
Sfr Skrevet 12. april #209 Skrevet 12. april Snikendeull skrev (43 minutter siden): Man lar vel venninnen sin som er den fødende få lov til å dele nyheten først😳🙈 vil tro at hun innerst inne forstår at det var feil av henne å dele den nyheten først mtp at hun også slettet innlegget hun først delte om det på snap🙈🙄🙈😂 også veldig komisk at hun må forklare at det bare er god stemning hos henne, men det er kommentarer og på nett det kommer hat om at hun delte Helt enig, men husk ikke venninnen, BESTEVENNINNEN 🤭 Er det mulig.. 3
Snikendeull Skrevet 12. april #210 Skrevet 12. april Sfr skrev (24 minutter siden): Helt enig, men husk ikke venninnen, BESTEVENNINNEN 🤭 Er det mulig.. Ja, stemmer det glemte jeg jo😆🤣😆🙈🫢 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå