Snerosa Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 De som synes jeg er helt idiot nå må bare si det som det er.. I helga var jeg og sønnen min på 4 i sentrum av ei fjellbygd. Vi fikk langs ei gate, og midt i gata utenfor en restaurant var det tent opp fakler. Det var midt på lyse dagen, og det var isete vei og mye grus som det ble strødd med. Faklene var derfor utrolig vanskelig å få øye på, og om man var uoppmerksom kunne man risikere å tråkke rett i en av de, og få både glodvarm stearin og flammer på seg. Barnet mitt holdt på å gå rett på den ene, med helt ny vinterdress og greier. Hadde ungen gått på fakkelen kunne jo dressen blitt ødelagt, og værst tenkelige kunne ungen fått brannskade... Jeg gikk inn på restauranten til personalet for å si ifra at det var skummelt at de satte faklene midt i gata. De bare ristet på hodet og så rart på meg da jeg prøvde å forklare hvorfor de var skumle. Gikk forbi restauranten 5 min senere, og faklene sto fortsatt midt ute i gata.. Finnes det noen regler for slikt? Hvem skal man kontakte for å få fjernet dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 Sto de faktisk midt i gata eller utenfor restauranten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Del Skrevet 1. desember 2024 De blir vel raskt kjørt ned om de faktisk sto midt i gata. Anonymkode: c2027...bc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snerosa Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2024 mommyaka skrev (7 minutter siden): Sto de faktisk midt i gata eller utenfor restauranten? Midt i gågata utenfor restauranten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snerosa Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De blir vel raskt kjørt ned om de faktisk sto midt i gata. Anonymkode: c2027...bc0 Gågata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #6 Del Skrevet 1. desember 2024 Det er kanskje ikke for mye forlangt at folk ser hvor de går. Anonymkode: 9874f...799 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 1. desember 2024 #7 Del Skrevet 1. desember 2024 Ingenting av beskrivelsen du gir av omgivelsene tilsier at det skal være vanskelig å få øye på TENTE fakler?! ( du mener vel også fakkelbokser som er noe ganske annet) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1. desember 2024 #8 Del Skrevet 1. desember 2024 Snerosa skrev (13 minutter siden): Midt i gågata utenfor restauranten Vi har mange gå gater her med resturant i...og disse står aldri midt i...de står utenfor. Da kan jo ikke barnevogn etc kjøres der Om de faktisk står midt i...da har noen flyttet de. Slike står alltid utfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. desember 2024 #9 Del Skrevet 1. desember 2024 Snerosa skrev (2 timer siden): De som synes jeg er helt idiot nå må bare si det som det er.. Du er helt idiot! Du gikk faktisk inn for å klage på faklene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå