askjiir Skrevet mandag kl 15:35 #21 Del Skrevet mandag kl 15:35 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tro meg var flere som gjorde verre ting Anonymkode: 80407...362 Hva for en arbeidsplass er dette? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:36 #22 Del Skrevet mandag kl 16:36 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Rotet med kollega sist helg på julebordet, endte opp med å suge ham, nå spør han om å treffes en dag og finne på noe. Jeg er ikke interessert i noe mere, er også redd for å avvise ham og for at det skal bli klein jobbstemning. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 80407...362 Tenkt på det tidligere. Har man sagt A så må man forvente spørsmål om B. Anonymkode: 6f2dd...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet mandag kl 16:57 #23 Del Skrevet mandag kl 16:57 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): redd for å avvise ham og for at det skal bli klein jobbstemning. Anonymkode: 80407...362 Du beskriver julebordet som rene orgien der mange gjorde verre ting. Tror ikke klein jobbstemning kan unngås. Endret mandag kl 17:53 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:59 #24 Del Skrevet mandag kl 16:59 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Rotet med kollega sist helg på julebordet, endte opp med å suge ham, nå spør han om å treffes en dag og finne på noe. Jeg er ikke interessert i noe mere, er også redd for å avvise ham og for at det skal bli klein jobbstemning. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 80407...362 Du får bare si at 'what happens at the julebord, stays at the julebord'. 😛 Anonymkode: a9e84...30e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:02 #25 Del Skrevet mandag kl 17:02 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Personlig så elsker jeg å suge pikk. Digger å kjenne at mannen nyter og kommer i munnen min. Anonymkode: 329ed...c22 Elsker du å suge hvem som helst? Må si at hvermannsens nytelse ikke er noe jeg bryr meg om, men vi er alle forskjellige. Vil anbefale hpv vaksine 👌 Til ts. Håper du tester deg i ettertid. En potensiell dyr lærepenge for deg, men verdt å ta med videre. Ikke gjør slike ting på fylla. Om du ikke kan kontrollere deg i fylla, ikke bli full. Om du ikke klarer å unngå å bli full og gjøre dumme ting, søk hjelp. Lykke til. Anonymkode: dc7bb...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet mandag kl 23:26 #26 Del Skrevet mandag kl 23:26 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 20.51): Du må nok bare være ærlig, det er den beste måten. Ta deg tid til å ta en prat med vedkommende. Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor man roter med kollegaer når man VET at det blir kleint. Du må da ha kontroll på hva du driver med🙈 Anonymkode: 90c38...c47 Det behøver ikke å bli kleint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå