AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Står midt i et samlivsbrudd, og ønsker å komme meg bort noen dager i romjul/nyttår. Vi har dessverre ingen familie, så romjula blir lang, og akkurat I år orker jeg ikke den lange, ensomme romjula. Har 4 barn på 9, 10, 14 og 15 år, tenkte å gjøre noe koselig og annerledes i år. Et lite avbrekk. Dessverre er jeg lite bereist, så håper noen kan gi meg noen tips. Ikke Norge, og ikke snø. Men trenger ikke nødvendigvis være veldig varme. Tenker 4 - 7 dager, stort pluss om det ikke er altfor dyrt, og at det faktisk er noe å finne på der. Anonymkode: fc7ce...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ingen? Anonymkode: fc7ce...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Tyrkia. Anonymkode: 4e699...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tyrkia. Anonymkode: 4e699...31c Hva er bra med Tyrkia på denne årstiden? Er det nor å gjøre for barn? Anonymkode: fc7ce...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg ville dratt til Italia. Italia er god mat, god stemning, katolikker er sabla gode på feiringer i gatene heller enn inne i husene sine, og været er greit nok. Anonymkode: f3361...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Tror beste tipset nå er å satse på restplass. Se hva som dukker opp når du søker der. Anonymkode: 7923d...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå