Gå til innhold

Åpent forhold - innpåsliten kompis.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 19.09):

En kompis vet at jeg er i et åpent forhold og har begynt å legge an på meg. Han er selv i et forhold der de har sex med andre og han sender meg bilder og videoer av dama si og seg selv for å "friste" meg. Jeg blir heller avtent. Jeg synes også det er kjedelig å ha en hyggelig samtale når vi går tur e.l hvor han plutselig kan spørre hva jeg ville gjort med han og dama dersom vi hadde hatt trekant. 

Jeg føler meg som et sexobjekt for han, selv om vi ikke har hatt sex.

Vi er i samme miljø så jeg kan ikke avvise han slik jeg har lyst til, eller ghoste han. Det blir for mye drama og det orker jeg ikke. Han er en type mange liker og før dette sexfokuset så har jeg gitt han mange komplimenter fordi han var en så god kompis som han var. Vi var også mer fysiske i form av klemmer etc. At jeg aldri sier noe pent til han lenger og holder fysisk avstand tror jeg ikke han har lagt merke til engang, han er bare helt innstilt på sex sex sex.

Han oppfyller heller ikke et spesifikt ønske/krav jeg har... Så det er uaktuelt å ligge med han fordi jeg trenger mer enn han kan gi. Sleeve er ikke aktuelt.

Så hva gjør jeg?

Anonymkode: d9c54...1db

Det går fint an å avvise folk selv om man er venner.

«Hei. Jeg vil bare en gang for alle avklare at selv om vi begge lever i åpne forhold, er det ikke aktuelt å blande vennskapet vårt med sex. Det kommer ikke til å skje, og denne seksuelle kontakten må opphøre umiddelbart da den påvirker venneforholdet negativt. Jeg håper at vi kan fortsette å ha en god vennskapstone, men bilder, filmer og forslag rundt at vi har sex, det må opphøre fra og med nå.»

Er han ikke moden nok for en slik tilbakemelding, er han ikke moden nok for vennskap heller.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså… for det første er fyren en innbilsk dust. Han tenker at siden du er i et åpent forhold så vil du ha sex med alle - inkludert han - og det er fritt frem å spørre deg ut og komme med slibrige forslag? 
For det andre; å motta seksuelle bilder/videoer du ikke har bedt om og ikke vil ha er trakassering.

Hvorfor er du venn med dette mennesket?

Anonymkode: fdf8a...c8e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 19.09):

En kompis vet at jeg er i et åpent forhold og har begynt å legge an på meg. Han er selv i et forhold der de har sex med andre og han sender meg bilder og videoer av dama si og seg selv for å "friste" meg. Jeg blir heller avtent. Jeg synes også det er kjedelig å ha en hyggelig samtale når vi går tur e.l hvor han plutselig kan spørre hva jeg ville gjort med han og dama dersom vi hadde hatt trekant. 

Jeg føler meg som et sexobjekt for han, selv om vi ikke har hatt sex.

Vi er i samme miljø så jeg kan ikke avvise han slik jeg har lyst til, eller ghoste han. Det blir for mye drama og det orker jeg ikke. Han er en type mange liker og før dette sexfokuset så har jeg gitt han mange komplimenter fordi han var en så god kompis som han var. Vi var også mer fysiske i form av klemmer etc. At jeg aldri sier noe pent til han lenger og holder fysisk avstand tror jeg ikke han har lagt merke til engang, han er bare helt innstilt på sex sex sex.

Han oppfyller heller ikke et spesifikt ønske/krav jeg har... Så det er uaktuelt å ligge med han fordi jeg trenger mer enn han kan gi. Sleeve er ikke aktuelt.

Så hva gjør jeg?

Anonymkode: d9c54...1db

Damer er så blåste atte. Han ville knulle deg med lilletissen sine helt fra start en, men først nå er det "fritt" være åpen om det. Du har ALLTID vært kun ett sexobjekt for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Du får filme din mann og si at dette er standarden, eller bedre, for overhode å delta i den "åpne" delen av forholdet. Siden du først er en sizequeen.

Anonymkode: 1dd00...359

Er nok en grunn til att de har åpen mannen har liten han og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufiltrert skrev (6 minutter siden):

Er nok en grunn til att de har åpen mannen har liten han og.

Kanskje du er inne på noe. Kanskje derfor ikke dama vil åpne vårt?

23/18 over og ut.

Anonymkode: 1dd00...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...