Gå til innhold

Reisekort ble aktivert mandag morgen, er det fortsatt gyldig i morgen tidlig? 🤔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ruter burde ellers følge etter svenskene og innføre tæpping av bankkort, for den som reiser en gang iblant er det enklere enn å styre med app eller fylle på reisekort. Det burde også vært capping som i London, at man aldri betaler mer enn et dagskort hvis man reiser flere ganger på en dag. Kunne fint vært utvidet til å gjelde at man aldri betaler mer enn et månedskort også. 

Anonymkode: be139...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mange av oss har gått vekk frå smart-telefonen no. Verkar som om fleire og fleire gjer det 🤠

Anonymkode: 1e7f0...953

Det går an å begrense seg selv om man har smarttelefon. Blir jo veldig tungvint å ikke kunne bruke ulike apper.

Anonymkode: e3afd...c5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange av oss har gått vekk frå smart-telefonen no. Verkar som om fleire og fleire gjer det 🤠

Anonymkode: 1e7f0...953

Ja, vi ser jo hvor lett livet blir for dere. Må ta buss til Narvesen for og kjøpe bussbillett. Kjenner ingen som gjør det eller snakker om det. 

Anonymkode: efc15...f6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, vi ser jo hvor lett livet blir for dere. Må ta buss til Narvesen for og kjøpe bussbillett. Kjenner ingen som gjør det eller snakker om det. 

De må ikke det om de velger automatisk fornying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ruter burde ellers følge etter svenskene og innføre tæpping av bankkort, for den som reiser en gang iblant er det enklere enn å styre med app eller fylle på reisekort. Det burde også vært capping som i London, at man aldri betaler mer enn et dagskort hvis man reiser flere ganger på en dag. Kunne fint vært utvidet til å gjelde at man aldri betaler mer enn et månedskort også. 

Det nye bonussystemet på enkeltbilletter, har det en makspris i måneden ? Har aldri kommet så langt med billettkjøp at jeg vet når jeg går over månedskort eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må ikke det om de velger automatisk fornying.

Okei da. Det var jo uansett eksempelet her, men kan jo ramse opp 100 grunner for meg selv egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nye bonussystemet på enkeltbilletter, har det en makspris i måneden ? Har aldri kommet så langt med billettkjøp at jeg vet når jeg går over månedskort eller ikke. 

Nei, det har ikke det. Så hvis man ikke vet på forhånd hvor mye man skal reise, ender man fort opp med å betale mer enn et månedskort. Rabatten har også blitt redusert i år, og snakkes om at den kanskje forsvinner helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...