Cid Skrevet 5. desember #21 Del Skrevet 5. desember Lur Venn skrev (4 minutter siden): Ja vi har jo ca samme humor Big brother from another mother. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. desember #22 Del Skrevet 5. desember Lur Venn skrev (1 time siden): Det er det jeg prøver på, men ikke så mange som synes alt tullet mitt er morsomt😄 Joo. Meg🤠 Cid skrev (1 time siden): Jeg synes det og @Frøkenfryden 😄 Lur Venn skrev (1 time siden): Ja vi har jo ca samme humor Jupp, eg kosar meg sjølv når hurven ikkje skjønnar mora til Lurven. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 5. desember Forfatter #23 Del Skrevet 5. desember Denne julekalenderen tok en litt annen vending enn jeg hadde tenkt.😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. desember #24 Del Skrevet 5. desember Da jeg var liten, hadde jeg adventskalender med små lam og jesusfigur i plast. Det var spennende. Men det hadde ikke dugd i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. desember #25 Del Skrevet 6. desember Lur Venn skrev (7 timer siden): Denne julekalenderen tok en litt annen vending enn jeg hadde tenkt.😄 Ja men du er fleksibel så lenge det er god stemning I dag er det fredag og luke sex.. eh seks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 6. desember Forfatter #26 Del Skrevet 6. desember Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Ja men du er fleksibel så lenge det er god stemning I dag er det fredag og luke sex.. eh seks Håhåhåååå, er det noen damer som åpner luka si i dag kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå