AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:59 #1 Del Skrevet søndag kl 13:59 Hei. Jeg er mannen i forholdet, jeg å kona har mye god sex. Men lurer allikevel på om jeg fokuserer for mye på dette. Hva er for mye liksom? Vi hat vært sammen i snart 10 år, men er redd jeg setter sex litt for mye i fokus🤔 Anonymkode: 59e98...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:11 #2 Del Skrevet søndag kl 15:11 Hei. Jeg er mannen i forholdet, jeg å kona har mye god sex. Men lurer allikevel på om jeg fokuserer for mye på dette. Hva er for mye liksom? Vi hat vært sammen i snart 10 år, men er redd jeg setter sex litt for mye i fokus🤔 Anonymkode: c4e68...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 16:44 #3 Del Skrevet søndag kl 16:44 Om kona di ikke er lei så er vel det en god pekepinn 😉. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:50 #4 Del Skrevet søndag kl 16:50 If it aint broken dont fix it Anonymkode: 5f89f...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 17:42 #5 Del Skrevet søndag kl 17:42 Er hun like fiksert som deg? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:25 #6 Del Skrevet søndag kl 19:25 3-4 ganger i uken er bra. Om det er kvalitet. For noen er færre ok. Effekten av en orgasme er ulik mellom kjønnene, men i bunn individuell. Snakk sammen. Etter 10 år kan det være sunt. Anonymkode: 0a8c3...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:36 #7 Del Skrevet søndag kl 19:36 Gir hun uttrykk for at det er et problem? Jeg er også veldig sexfilsert. Det betyr ikke at jeg har enormt mye sex nødvendigvis. Det betyr bare at jeg tenker mye på det, gleder meg til det, fantaserer mye osv. I hverdagen er det hverdagen som rår. Men jeg kan ikke se problemet på å være gira på sex med den man elsker. Det er jo utelukkende positivt - så lenge det ikke leder til mas, press og negativ stemning. Anonymkode: 73394...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet søndag kl 20:12 #8 Del Skrevet søndag kl 20:12 (endret) . Endret søndag kl 20:21 av FruVillvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet søndag kl 20:17 #9 Del Skrevet søndag kl 20:17 Dersom du og kona di er like opptatt av å ha deilig sex er vel alt bare fint. Etter som du kanskje er usikker på hva hun tenker vil jeg anbefale deg å ta initiativ til en prat om hva sex betyr for deg, hva hun tenker og hvordan dere ønsker å ha det. Min erfaring er at denne praten er veldig nyttig, god å ta i senga, sørg for å være uforstyrret, gjør det trygt, hyggelig, ha god tid. Lykke til💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:30 #10 Del Skrevet søndag kl 20:30 Hvis du ikke opplever det som en byrde, så er det nok helt ok. Selv har jeg en sexlyst som er så høy at den går utover min livskvalitet, og det blir selvfølgelig altfor mye for han jeg er sammen med. I perioder ødelegger den også for all min livskvalitet, fordi jeg ikke klarer å konsentrere meg, slappe av eller ha et ok liv. Jeg får behandling for det, da. Så der har du et eksempel på når det blir for mye 😁. Anonymkode: 18fe0...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet søndag kl 20:34 #11 Del Skrevet søndag kl 20:34 Tråden er slått sammen med et tilsvarende emne: ''Fiksert''. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:39 #12 Del Skrevet søndag kl 20:39 Jeg har aldri opplevd at det kan være for mye. Det er opp til kona å si ifra om det er for mye. Du kan ikke forventes å være tankeleser! Jeg tenker og har lyst på sex hver dag. K40 Anonymkode: f649b...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:15 #13 Del Skrevet søndag kl 21:15 Jeg har ikke erfaring med at sex tar hverken for mye eller for lite plass egentlig. Jeg kan leve fint med en partner som ønsker sex hver dag. Jeg kan også leve like fint med en som ønsker sex 1-2 dager i året. Seksuell frustrasjon er ikke et begrep jeg vet hvordan føles. Blir jeg kåt, men av en eller annen årsak ikke kan ha sex, så går kåtheten over i løpet av få sekunder. Det aller viktigste er jo at du er kompatibel med den man er sammen med. Anonymkode: 857eb...f3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:27 #14 Del Skrevet i går, 16:27 Jeg vil ha sex hver dag, gjerne flere ganger. Her er det han som ikke orker. Anonymkode: 1d280...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå