visp Skrevet 7. desember #21 Del Skrevet 7. desember Doolittle skrev (2 timer siden): Det stemmer at Porcupine Tree steppet inn for Mars Volta i 2005. Når et band avlyser er det full krise på ethvert festivalkontor, og jobben med å booke erstatning går i gang. Noen ganger får man inn erstatninger som dette, andre ganger tyr man til lokale artister og stokker om på det eksisterende programmet. Hvem man får tak i kommer mye an på hvem som turnerer i nærheten og/eller hvor mye penger man er villig til å bruke. Quart brukte penger som Hennig Warloe brukte kokain, så at de fikk tak i Porcupine Tree overrasker meg ikke. Jeg hadde nok gjort i buksa av glede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember #22 Del Skrevet 7. desember Longfield and Super Skeleton. Bør høres 🙂 Anonymkode: 22d83...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. desember #23 Del Skrevet 7. desember (endret) Maia70 skrev (På 1.12.2024 den 14.26): Sikkert en del som har hørt om dem her, men de er langt fra så kjente som de burde ha blitt. De sluttet å produsere musikk på et tidspunkt, da vokalisten Steven Wilson gikk solo. De har gitt ut noe nå nylig også, men jeg syns ikke det var like bra som det de ga ut før. De spiller en type veldig tilgjengelig prog, og har en del enkle sanger som en nybegynner kan lære på gitar slik som Pink Floyd også har. Første låta jeg hørte var Fear of a Blank Planet: Dette var bra musikk, men siden du er innpå temat porcupine, så vi jeg nevne et kanskje enda mindre kjent band, Sanagi som har en porcupine -sang. Sanagi er trolig et av de beste Norsk-Japanske band som noensinne har holdt til i Berlin. Endret 7. desember av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 7. desember #24 Del Skrevet 7. desember (endret) Er Nilsens Southern Harmony et kjent band, eller et band dere aldri har hørt om? Endret 7. desember av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 7. desember #25 Del Skrevet 7. desember Doolittle skrev (3 timer siden): De er så utrolig bra! Enig. Har du prøvd Collective Soul også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 7. desember #26 Del Skrevet 7. desember Aldri hørt så mye på dem. De mangler ett eller annet jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå