Gå til innhold

Antall venner Facebook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget plutselig at antall venner (som man før kunne skjule på fb) plutselig er offentlig og ikke lengre kan fjernes?

Noen som vet hvorfor og om en kan gjøre noen innstillinger for å skjule det igjen?

Hilsen venneløs og flau person. 

Anonymkode: 1c8b8...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fremdeles skjult her og på andre sine profiler. Du må gå over innstillingene dine igjen

Anonymkode: 8b6e4...3e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke 2007, ingen bryr seg😀

jeg har heller de jeg kjenner på ekte, en kleine kolleger og bekjente jeg egentlig ikke bryr meg om

Anonymkode: 19c5d...21d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er fremdeles skjult her og på andre sine profiler. Du må gå over innstillingene dine igjen

Anonymkode: 8b6e4...3e9

Nei her stårmdet antall hos meg. Hva søren.. Vil heller ikke ha det framme. Kjenner så mange men legger ikke til alt og alle kun de aller nærmeste.. 

Anonymkode: daa47...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, det har skjedd noe her. Når jeg går inn på venner som har skjult vennelista, så står det feks 465 venner (22 felles). Jeg kan som tidligere se hvem de 22 felles vennene er, men jeg kan ikke er hvem de resterende er. Men det totale antallet har som du sier plutselig dukket opp, jeg la merke til dette forrige uke. 

Anonymkode: 6e39b...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje 230, sletta en hel del nå har jeg 90, å ha 7-800 venner på Facebook synes jeg blir kunstig 

Anonymkode: 711d4...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvorfor Facebook har gjort denne endringen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke gjort noen endringer, selv om man har valgt å skjule vennelista si for andre så vil du alltid kunne se din egen venneliste. Det er opp til enhver om man vil vise eller skjule vennelista, man fikser det inne på innstillinger.

Anonymkode: 098bc...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De har ikke gjort noen endringer, selv om man har valgt å skjule vennelista si for andre så vil du alltid kunne se din egen venneliste. Det er opp til enhver om man vil vise eller skjule vennelista, man fikser det inne på innstillinger.

Nei, ikke nå lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tallet betyr absolutt ingenting. Har en venn med nesten 2000 på lista. Jeg vet at den vennen knapt kjenner 10 av de. Samtidig har jeg selv ikke flere enn jeg kjenner personlig. Lista mi ligger ved at jeg skal kunne snakke med personen i virkeligheten om vi møtes på gata.

Anonymkode: 7fa17...a6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, ikke nå lengre. 

Jo, jeg var inne og sjekka innstillingene istad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel flere og flere som er litt mer eksklusive på vennefronten på Facebook nå, i forhold til før, da la  en jo til "broren til kompisen til presten som døpte første ungen." 

Så alt fra 22 til 480 venner er egentlig det samme. 

Jeg sletta hele Facebook for ett år siden og har aldri sett meg tilbake, redselen for FOMO er komplett borte. 

Anonymkode: 31961...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, jeg var inne og sjekka innstillingene istad. 

Nei, du tar feil. Antallet venner på listen er offentlig nå. Du kan skjule personene på lista, men ikke tallet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei, du tar feil. Antallet venner på listen er offentlig nå. Du kan skjule personene på lista, men ikke tallet.

Det er riktig. Jeg har slettet appen. Litt rart, men blir utrolig deilig å slippe fb.

Anonymkode: 9b5cb...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...