AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:07 #21 Del Skrevet søndag kl 14:07 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler virkelig at menn overvurderer hvor mye oppmerksomhet og tilbud de ville fått på det «åpne markedet» dersom de hadde søkt sex og forhold. Anonymkode: 93032...c2e Vil du være i et sexløst forhold med en mann som ingen/få andre damer ville ha vurdert for forhold eller sex? Anonymkode: 472cf...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet søndag kl 14:10 #22 Del Skrevet søndag kl 14:10 Hadde vært en dårlig erstatning for min del. Er ikke prinsipielt imot samtykkende ikke-monogami, men når det er partneren jeg vil ha sex med er det lite hjelp i å kunne ha sex med noen andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:12 #23 Del Skrevet søndag kl 14:12 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg føler virkelig at menn overvurderer hvor mye oppmerksomhet og tilbud de ville fått på det «åpne markedet» dersom de hadde søkt sex og forhold. Anonymkode: 93032...c2e Jepp! Et vennepar var i denne situasjonen. Han syntes at kona la på seg etter fødslene, og ville ha sex med andre. Kona sa ja til åpent forhold. Resultatet ble at mannen satt hjemme med ungene mens kona var ute på vift stadig vekk. Han fikk null matcher på Tinder. Han ble drittsur, men da minnet kona ham på at det var han som presset på å åpne forholdet. Anonymkode: be0d5...fa3 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:13 #24 Del Skrevet søndag kl 14:13 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil du være i et sexløst forhold med en mann som ingen/få andre damer ville ha vurdert for forhold eller sex? Anonymkode: 472cf...463 Det er mange flere menn enn kvinner som ønsker tilfeldig sex. Derfor er det mye lettere for en kvinne å få tilfeldig sex enn for en mann. Tilbud og etterspørsel. For øvrig driter jeg i hvorvidt andre kvinner vil ha min mann eller ikke. Har liksom ikke tenkt over det. Anonymkode: be0d5...fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:13 #25 Del Skrevet søndag kl 14:13 Irak skrev (6 minutter siden): Om det var slik at jeg ikke hadde klart det av helsemessige årsaker, så hadde jeg tenkt at han kunne få dekket det seksuelle behovet sitt et annet sted. Hvis vi var et par og du ikke klarte sex pga helse så hadde jeg ikke hatt noe behov utenom deg. I de fleste tilfeller så tror jeg dog at man kan ha sex på en eller annen måte også dersom penetrerende sex i vagina ikke lar seg gjøre. Jeg er ganske sikker på at jeg vil ha sex med dama også om jeg får dårlig ereksjon på mine eldre dager. Det er så mye godt og fint med kvinnekroppen og en dame som hengir seg til deg i en orgasme at jeg ikke behøver å ha egen orgasme for at det kan være fint og knytte oss sammen. Det som synes å være hovedsaken her er dog partnere (ofte kvinner) som ikke tenner på mannen lengre, som ikke tenner lengre. Hvis dama synes at sex med meg er ekkelt eller et ork så er det veldig vanskelig for meg å opprettholde en romantisk relasjon. Normalt vil det beste være å gå. I noen situasjoner (økonomi, barn, sykdom hos henne) kan det tenkes at man biter tennene sammen og holder ut. Anonymkode: 472cf...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:16 #26 Del Skrevet søndag kl 14:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis vi var et par og du ikke klarte sex pga helse så hadde jeg ikke hatt noe behov utenom deg. I de fleste tilfeller så tror jeg dog at man kan ha sex på en eller annen måte også dersom penetrerende sex i vagina ikke lar seg gjøre. Jeg er ganske sikker på at jeg vil ha sex med dama også om jeg får dårlig ereksjon på mine eldre dager. Det er så mye godt og fint med kvinnekroppen og en dame som hengir seg til deg i en orgasme at jeg ikke behøver å ha egen orgasme for at det kan være fint og knytte oss sammen. Det som synes å være hovedsaken her er dog partnere (ofte kvinner) som ikke tenner på mannen lengre, som ikke tenner lengre. Hvis dama synes at sex med meg er ekkelt eller et ork så er det veldig vanskelig for meg å opprettholde en romantisk relasjon. Normalt vil det beste være å gå. I noen situasjoner (økonomi, barn, sykdom hos henne) kan det tenkes at man biter tennene sammen og holder ut. Anonymkode: 472cf...463 Hvis dama di blir voldtatt, kan det hende hun synes all sex er ekkelt i en lang periode. Da går du altså og puler andre. Nydelig. Anonymkode: be0d5...fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:17 #27 Del Skrevet søndag kl 14:17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mange flere menn enn kvinner som ønsker tilfeldig sex. Derfor er det mye lettere for en kvinne å få tilfeldig sex enn for en mann. Tilbud og etterspørsel. For øvrig driter jeg i hvorvidt andre kvinner vil ha min mann eller ikke. Har liksom ikke tenkt over det. Anonymkode: be0d5...fa3 Brukeren skrev «sex og forhold». Jeg ville tro at en normal 35-årig mann som er i et forhold med en normal 33-årig kvinne som ikke vil ha sex med ham, har god sjanse for å få et forhold med en annen normal 33-årig kvinne. Som var grunnen til at jeg reagerte på: Sitat Jeg føler virkelig at menn overvurderer hvor mye oppmerksomhet og tilbud de ville fått på det «åpne markedet» dersom de hadde søkt sex og forhold. Hvor lett det er for denne mannen å harve over en ny 25-åring hver helg vites ikke. For de fleste menn er det vanskelig uansett når og hvordan. Anonymkode: 472cf...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:19 #28 Del Skrevet søndag kl 14:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Brukeren skrev «sex og forhold». Jeg ville tro at en normal 35-årig mann som er i et forhold med en normal 33-årig kvinne som ikke vil ha sex med ham, har god sjanse for å få et forhold med en annen normal 33-årig kvinne. Som var grunnen til at jeg reagerte på: Hvor lett det er for denne mannen å harve over en ny 25-åring hver helg vites ikke. For de fleste menn er det vanskelig uansett når og hvordan. Anonymkode: 472cf...463 Men du kan ikke ha to seriøse forhold samtidig. Da blir det jo brudd. Her var det snakk om å forbli i forholdet som er sexløst, men ha sex med andre utenom forholdet. Og igjen dette med 25-åringer. Når vil dere voksne mannfolk virkelig vokse opp og slutte å løpe etter ungjenter? Anonymkode: be0d5...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:20 #29 Del Skrevet søndag kl 14:20 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis dama di blir voldtatt, kan det hende hun synes all sex er ekkelt i en lang periode. Da går du altså og puler andre. Nydelig. Anonymkode: be0d5...fa3 Jeg kan utforme svarene mine som et advokat-firma for å unngå kverulanter. Evt så kan du spørre meg og kritisere mine utsagn heller enn å legge ord i munnen min? Nydelig kan du være selv… Anonymkode: 472cf...463 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:24 #30 Del Skrevet søndag kl 14:24 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men du kan ikke ha to seriøse forhold samtidig. Da blir det jo brudd. Her var det snakk om å forbli i forholdet som er sexløst, men ha sex med andre utenom forholdet. Anonymkode: be0d5...fa3 Jeg besvarte en post som sa at menn overdriver hvor attraktive de vil være for forhold på det åpne markedet. Sitat Og igjen dette med 25-åringer. Når vil dere voksne mannfolk virkelig vokse opp og slutte å løpe etter ungjenter? Menns preferanser er ikke et tema for denne tråden og jeg er ikke spesielt interessert i hva du synes at menn burde foretrekke. Anonymkode: 472cf...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 14:29 #31 Del Skrevet søndag kl 14:29 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis vi var et par og du ikke klarte sex pga helse så hadde jeg ikke hatt noe behov utenom deg. I de fleste tilfeller så tror jeg dog at man kan ha sex på en eller annen måte også dersom penetrerende sex i vagina ikke lar seg gjøre. Jeg er ganske sikker på at jeg vil ha sex med dama også om jeg får dårlig ereksjon på mine eldre dager. Det er så mye godt og fint med kvinnekroppen og en dame som hengir seg til deg i en orgasme at jeg ikke behøver å ha egen orgasme for at det kan være fint og knytte oss sammen. Det som synes å være hovedsaken her er dog partnere (ofte kvinner) som ikke tenner på mannen lengre, som ikke tenner lengre. Hvis dama synes at sex med meg er ekkelt eller et ork så er det veldig vanskelig for meg å opprettholde en romantisk relasjon. Normalt vil det beste være å gå. I noen situasjoner (økonomi, barn, sykdom hos henne) kan det tenkes at man biter tennene sammen og holder ut. Anonymkode: 472cf...463 Hva skal til for at du evt ikke tenner på dama lengre da? Vet det ikke er trådens tema, men det kunne ha vært en problemstilling i et forhold slik jeg ser det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:34 #32 Del Skrevet søndag kl 14:34 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg føler virkelig at menn overvurderer hvor mye oppmerksomhet og tilbud de ville fått på det «åpne markedet» dersom de hadde søkt sex og forhold. Anonymkode: 93032...c2e Har ikke deltatt i denne tråden fordi jeg ikke er den som blir spurt. Er kvinne, men ser på sex som sentralt i et forhold. Men dette her ‘argumentet’, eller skal man heller kalle det ‘hersketeknikken’, ser jeg at ofte blir brukt. Og hvorfor det, egentlig? Jeg kjenner helt seriøst ingen menn som ikke har sjans på både sex og oppmerksomhet på det åpne markedet. Greit nok da de var 17-25 og umodne, men ofte eksploderer menns popularitet et sted etter 30, og overtar FULLSTENDIG den statusen som kvinner har før 30. Denne myten om at menn ikke klarer å få sex, er omtrent like tåpelig som den om at kvinner over 45 er sjalu på unge kvinner. Det er et argument som hadde passet avsender bra, om det var sant, men som ikke har noen verdens ting til felles med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: 5a036...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:39 #33 Del Skrevet søndag kl 14:39 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke deltatt i denne tråden fordi jeg ikke er den som blir spurt. Er kvinne, men ser på sex som sentralt i et forhold. Men dette her ‘argumentet’, eller skal man heller kalle det ‘hersketeknikken’, ser jeg at ofte blir brukt. Og hvorfor det, egentlig? Jeg kjenner helt seriøst ingen menn som ikke har sjans på både sex og oppmerksomhet på det åpne markedet. Greit nok da de var 17-25 og umodne, men ofte eksploderer menns popularitet et sted etter 30, og overtar FULLSTENDIG den statusen som kvinner har før 30. Denne myten om at menn ikke klarer å få sex, er omtrent like tåpelig som den om at kvinner over 45 er sjalu på unge kvinner. Det er et argument som hadde passet avsender bra, om det var sant, men som ikke har noen verdens ting til felles med virkeligheten å gjøre. Anonymkode: 5a036...09b Hvorfor klager så mange menn at de ikke får pult, og at de får null matcher på Tinder? Anonymkode: be0d5...fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:43 #34 Del Skrevet søndag kl 14:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor klager så mange menn at de ikke får pult, og at de får null matcher på Tinder? Anonymkode: be0d5...fa3 Har du noen sinne hørt en mann over 30 klage på at han ikke får pult? Tenkte det, nei. Hva angår de yngre mennene er det fordi de få som ikke får pult gjør mye ut av seg. Dessuten er de jo på helt feil plass hvis de er på Tinder. De som får pule, får stort sett pule nettopp fordi de er helt andre steder enn på Tinder. Anonymkode: 5a036...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 14:51 #35 Del Skrevet søndag kl 14:51 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du noen sinne hørt en mann over 30 klage på at han ikke får pult? Tenkte det, nei. Hva angår de yngre mennene er det fordi de få som ikke får pult gjør mye ut av seg. Dessuten er de jo på helt feil plass hvis de er på Tinder. De som får pule, får stort sett pule nettopp fordi de er helt andre steder enn på Tinder. Anonymkode: 5a036...09b Det har jeg...Det var en mann på 47 år. Så jo da de finnes de.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:56 #36 Del Skrevet søndag kl 14:56 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du noen sinne hørt en mann over 30 klage på at han ikke får pult? Tenkte det, nei. Hva angår de yngre mennene er det fordi de få som ikke får pult gjør mye ut av seg. Dessuten er de jo på helt feil plass hvis de er på Tinder. De som får pule, får stort sett pule nettopp fordi de er helt andre steder enn på Tinder. Anonymkode: 5a036...09b Har flere bekjente på 40 som klager, ja. Anonymkode: be0d5...fa3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:00 #37 Del Skrevet søndag kl 15:00 Irak skrev (28 minutter siden): Hva skal til for at du evt ikke tenner på dama lengre da? Vet det ikke er trådens tema, men det kunne ha vært en problemstilling i et forhold slik jeg ser det... Hmm. Det har ikke skjedd meg så det vet jeg ikke. Stort sett har jeg gått inn i forhold med noen som har kvaliteter som gjør at de kan tenne meg, og det har de fortsatt med. Jeg kan tenke meg at tillitsbrudd som utroskap eller økonomisk mislighold hadde dempet lysten min men det er jo stort sett uansett grunner til å gjøre det slutt? Anonymkode: 472cf...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:02 #38 Del Skrevet søndag kl 15:02 Irak skrev (8 minutter siden): Det har jeg...Det var en mann på 47 år. Så jo da de finnes de.... AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har flere bekjente på 40 som klager, ja. Anonymkode: be0d5...fa3 Jaok, her inne leser man jo om kvinner som omgåes de merkeligste menn. Så får bare godta at dere har det. Men at det er sånn menn flest holder på, det er helt feil. Hvis en stor andel menn er utro, så betyr det at en stor andel menn har sjans på sex utenom forholdet. Ergo kan det da også være hensiktsmessig å gi mannen lov til å ha det. Om man tror at ingen vil ha han, ser jeg ikke hensikten med å nekte han det. Anonymkode: 5a036...09b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:06 #39 Del Skrevet søndag kl 15:06 Det har jeg sagt at han kan, men han vil ikke 🤷🏼♀️ Anonymkode: c30e8...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet søndag kl 15:10 #40 Del Skrevet søndag kl 15:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jaok, her inne leser man jo om kvinner som omgåes de merkeligste menn. Så får bare godta at dere har det. Men at det er sånn menn flest holder på, det er helt feil. Hvis en stor andel menn er utro, så betyr det at en stor andel menn har sjans på sex utenom forholdet. Ergo kan det da også være hensiktsmessig å gi mannen lov til å ha det. Om man tror at ingen vil ha han, ser jeg ikke hensikten med å nekte han det. Anonymkode: 5a036...09b Man trenger da ikke å omgås dem for å få det med seg 😂.... Er noe som heter leseforståelse... Hadde ei venninne som var på Tinder feks. Der var det en mann som inviterte henne ut på kaffe etter en dags chatting. Min venninne var skeptisk og takket høflig nei. Da fikk hun til svar at: Det var ikke rart hun var singel 😂. Altså makan til frekkhet! Jeg blir litt sjokkert over hva noen mannfolk kan klare å lire av seg.... Hun blokkerte han for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå