AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #1 Del Skrevet 1. desember 2024 Det er min erfaring med naboer. Folk er pyton.🤮 Anonymkode: bf459...162 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 1. desember 2024 #2 Del Skrevet 1. desember 2024 Takk for at du deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #3 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er min erfaring med naboer. Folk er pyton.🤮 Anonymkode: bf459...162 Er du folk? Anonymkode: 877e9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #4 Del Skrevet 1. desember 2024 Du kjenner konseptet med at hvis du synes det er noe galt med alle andre, er det på tide å ta en nærmere kikk på fellesnevneren her? På tide å finne fram speilet... Anonymkode: 017bd...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #5 Del Skrevet 1. desember 2024 Jeg har bodd i tettbygd strøk men ble og drita lei av folk. Nå bor jeg langt på bygda og slipper folk rekende rundt huset. Og er verdens lykkligste! Jeg kunne godt bodd i en hule langt oppi fjellet og jeg, når jeg vil se folk så oppsøker jeg de selv. Anonymkode: 4afcb...b87 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #6 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har bodd i tettbygd strøk men ble og drita lei av folk. Nå bor jeg langt på bygda og slipper folk rekende rundt huset. Og er verdens lykkligste! Jeg kunne godt bodd i en hule langt oppi fjellet og jeg, når jeg vil se folk så oppsøker jeg de selv. Anonymkode: 4afcb...b87 Så deilig. Det må være en befrielse😀 Anonymkode: bf459...162 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #7 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er min erfaring med naboer. Folk er pyton.🤮 Anonymkode: bf459...162 Enig! Anonymkode: 3e5f8...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå