Gå til innhold

Damer som vil være venner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei. Chads er mye bedre.

Anonymkode: abaa4...f79

Selverklærte nice guys er "nice guys", altså de er ikke så bice som de tror. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Meowmere skrev (5 minutter siden):

Selverklærte nice guys er "nice guys", altså de er ikke så bice som de tror. 

Nei nå tenkte jeg på de som ikke er selverklært.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, men det var skrevet "nice guys", altså i anførselstegn i posten jeg siterte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, hun vil ikke ha deg som venn. Det er bare en måte å si at hun ikke er tiltrukket av deg.

Anonymkode: 1fa14...20e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel ingen som blir erklært Nice guy eller for den saks skyld skikkelig bra dame, det er vel hvordan vi oppfører oss, men enkelte skjuler dårlige sider, kanskje det du tenkte ?

Anonymkode: 0b7b0...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere har ikke kjemien for å være kjærester, enkelt og greit. 

Anonymkode: caf91...b5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinner som ønsker mannlige venner er ute etter alt han kan tilby, unntatt å intimitet. Stort sett er håpløst tapsprosjekt for mannen.

Anonymkode: 8fa21...8ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinner som ønsker mannlige venner er ute etter alt han kan tilby, unntatt å intimitet. Stort sett er håpløst tapsprosjekt for mannen.

I dette tilfellet handler det om en litt finere avvisning, slik flere har påpekt. Det er ikke så ubehagelig å avvise noen når du bare kan nevne at dere kan være venner.

Vet ikke hva slags tapsprosjekt du tenker på, men det er jo høyst frivillig å være venn med noen. Mannen har vel ikke så mye mer å tilby der enn kvinnen har.

Anonymkode: b730a...970

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om de er ute etter alt, tviler jeg på. Men ja, om de vil være venner, vil de være venner, ikke kjærester 😅 

Anonymkode: 203a4...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner liker å ha mannlige "beta orbitere" som svermer rundt henne i et håp om å få seg noe, bare de holder på lenge nok. Ikke bare er det praktisk med en chump som kan fikse og ordne praktiske ting, det øker også hennes verdi på markedet overfor de mennene hun egentlig vil ha, når slike svermer rundt henne.

Anonymkode: 65e71...5ce

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 9.50):

Kvinner liker å ha mannlige "beta orbitere" som svermer rundt henne i et håp om å få seg noe, bare de holder på lenge nok. Ikke bare er det praktisk med en chump som kan fikse og ordne praktiske ting, det øker også hennes verdi på markedet overfor de mennene hun egentlig vil ha, når slike svermer rundt henne.

Det er nok det dummeste jeg har lest her inne i dag, og det sier ikke så lite. 

"Svermer rundt henne"? Hvilken virkelighet lever du i? Menn og kvinner er ikke så forskjellige, må du huske, og de aller, aller fleste av oss ønsker hverandre alt godt.

Vi kvinner er ikke små prinsesser som utnytter stakkars menn, vi ser på dem som gode kamerater, ektemenn og elskere, som brødre, fedre, sønner, kollegaer, venner, og vi ønsker dem alt det beste av kjærlighet og glede; vi utnytter dem ikke for å ha noen "svermende" (veldig merkelig uttrykk, forøvrig) rundt oss. 

Anonymkode: a2c23...d11

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stort sett er det bare en unnvikende avvisning. Enkelte er ganske feige og unnvikende, så de hinter og lyver heller enn å si rett ut at de ikke er interessert. Men samtidig hender det jo det faktisk er genuint.

AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 9.50):

Sånt er jo enkelt nok å teste. Hvis hun bare inviterer når hun vil skal hugge ved, skifte dekk og installere taklamper, tar du hintet og dropper det "venneforholdet". Hvis hun faktisk vil ha venner, drar dere på fest/pub/kino/tur der hun bringer like mye til bordet som du gjør. Ærlig talt gjelder det samme med venner av samme kjønn.

Har selvsagt venner (av begge kjønn) som "snylter", og da må jeg jo sette grenser.

Anonymkode: 47f11...e36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har møtt noen gutter som jeg gjerne skulle vært kun venn med. Vi har f.eks like interesser, men det er ikke tiltrekning fra min side.

Og fwb vil heller ikke være aktuelt. Kun venner. Synes det er litt trist at det er vanskelig for menn og kvinner å kun være venner. 

Anonymkode: 314ed...c15

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De er ikke interessert i deg men vil ha muligheten til benytte seg av vennetjenester, noen å legge sorger på og alt annet utenom det du har behov for.
Blokker, vennesonen er drepen for din psykiske helse.

Anonymkode: bb51f...360

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! Jeg er en som gjerne kan "venne" på dating fremfor å date.

Årsaken til det er at jeg som person er litt treg.. Når man dater er det veldig "på", på en måte. Liksom "nå skal vi finne ut av dette/vår relasjon, hva skal det bli til?, litt progresjon for hver date?, sex, kjærester? neste date??... osv. Det er ligger mye forventninger i å starte opp en dating-relasjon med noen. Det skal enten gå videre, eller avvikles.

Noen ganger kjennes det helt feil, og da sier jeg selvfølgelig at det ikke blir mer. Men når jeg møter en mann som har alle fine egenskaper jeg ser etter, som jeg liker veldig godt og kjenner meg trygg på, så vil jeg gjerne "se han an litt mer".. Rett og slett få litt tid på meg uten forveningene om at det skal gå en progresjonsstige og plutselig er vi kjærester. Å bli skikkelig forelsket tar tid, og må ofte skje litt "på sidelinja uten rett i spotlighten" for min del. 

Det er ikke "friends with benefits" for meg i alle fall. Det er akkurat å slippe "press" og forventninger til sex jeg vil slippe. Og få mulighet til å se an mennesket over litt lengre tid. Når man er venner er ikke forventningene like store og det føles litt friere å henge sammen. Det er da følelsene kan komme for min del.

Så med meg som eksempel er det et godt tegn at hun vil være venn. Da er det bare å henge litt rundt og se hva som skjer :) Men selvfølgelig samtidig som man kjenner an "hva gir du og hva får du igjen".. Det skal være gjensidighet der likevel. Noen utnytter dette til å bare ha folk hengende rundt for å få oppmerksomhet.

Anonymkode: b20e6...9f5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...