Gå til innhold

Match making?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Måneskinn skrev (21 minutter siden):

Inne på matchme.no kan du velge å være interessent eller kandidat, og det er gratis. Jeg har en venninne som registrerte seg for et par uker siden og ble med på introduksjon, og det ble date :)  hun hadde ikke vært på date på lenge, så hun syns det var veldig ok. 

Jeg forstår at ikke alle ønsker video, men helt ærlig... noen sjanser må man ta :)

Det er ikke det at det er ubehagelig i seg selv, det er såpass ubehagelig at jeg stotrer, vet ikke hvor jeg skal se, sier mye rart, osv. Jeg hadde aldri blitt valgt til noen date etter et videomøte 😄

Anonymkode: cdf74...176

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måneskinn skrev (2 timer siden):

Inne på matchme.no kan du velge å være interessent eller kandidat, og det er gratis. Jeg har en venninne som registrerte seg for et par uker siden og ble med på introduksjon, og det ble date :)  hun hadde ikke vært på date på lenge, så hun syns det var veldig ok. 

Jeg forstår at ikke alle ønsker video, men helt ærlig... noen sjanser må man ta :)

Takk for godt svar. Men var det Matchme som var der Nettinettet jobber? Det var det jeg spurte denne personen om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (23 minutter siden):

Takk for godt svar. Men var det Matchme som var der Nettinettet jobber? Det var det jeg spurte denne personen om.

jeg tror det :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kikket litt på et par av nettsidene nå, hva slags informasjon de ønsker, hva ting koster, etc., og merker jeg blir ekstremt skeptisk. Betale tusenvis av kroner for ett videomøte, eller enda et par tusen for én date? Ser den dyreste pakka til Finn Min Match (igjen, for én date) ligger på 55 000. Sannsynligheten for kjemi, selv om høyde, vekt, utdanningsnivå og inntekt er innafor kravene, er jo fortsatt relativt liten. Kan se for meg at en som har svidd av en liten formue på å få til dette møtet kanskje ønsker litt for hardt at det skal funke, men for den som ikke betaler blir det jo like lite forpliktende som en hvilken som helst Tinder-date.

Anonymkode: e11d9...cb8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår skepsisen, det er utrolig personlige greier, vi ønsker sikkert alle å finne den rette i den virkelige verden, det er mye mer romantisk. Samtidig er det ikke så mye å tape akkurat, så lenge det er gratis å registrere seg. De dyreste pakkene er helt spinnville, men alt er heldigvis ikke slik.

Tok sjansen og registrerte meg på matchme, og skal se på litt flere steder. Kommer sikkert ikke noe særlig ut av det (forhold), men lærer kanskje noe av prosessen. Og bare det å skrive ned hva man er ute etter, og sine egne kvaliteter, er nyttig.

Totalt sett har jeg tross alt betalt noen tusen når jeg var VIP på sukker, og fikk null og niks ut av det.

Tror dessverre slike tjenester er mer nyttig for de rikere lagene av samfunnet, og mr og miss perfekt liv. Men får se hva som skjer nå da 🤔

Anonymkode: 3df74...20d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.12.2024 den 14.15):

Meldte meg inn i en i morges, og det var virkelig ikke noe for meg, jeg meldte meg raskt ut igjen 🙈

Men enig i at det er bedre å møtes på "gamlemåten". Det er bare så vanskelig. Jeg har en hobby der det er 90 % menn (minst), er sosial med venner og på jobb, og er pratsom og blid til alle jeg møter. Jeg har hittil møtt én på fire år som var interessert, men han var 17 år eldre enn meg og relativt uaktuell. Var på noen dater med ham, men det ble bare feil. Jeg pleier dessverre å sjarmere eldre menn 😅 Mulig det er fordi jeg ikke føler noe "press" ettersom de ikke er aktuelle for noe mer uansett 😛

I min alder er de fleste menn opptatte, så toget er kanskje gått 😊

Anonymkode: cdf74...176

Du har samme problemet som meg da, jobber med så og si bare mannfolk, og har hobbyer hvor meg bare møter menn. Går endel turer i skog og mark, men de damene jeg møter der, går i sin egen verden og umulig å få blikk kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...