AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:32 #21 Del Skrevet søndag kl 18:32 Om det er lov å si, syns jeg nesten jula er koseligere nå, når de har blitt store. Minstejenta er 12, begge guttene har flyttet hjemmefra. Vi feirer jul sammen hvert år enda, men en dag blir det vel til at de får nye familier også og det er helt greit. Julekosen er den samme, selv om premissene har endret seg. Det er roligere nå. Vi kan nyte julematen, se litt tv/film sammen, spille brettspill og ha gode samtaler. Anonymkode: 85185...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:11 #22 Del Skrevet i går, 17:11 AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 11.44): Er julen vemodig og trist for dere? Jeg så en video på tik tok og fikk helt vondt inni meg. En mamma som gråter fordi julens magi er over fordi barna hennes er blitt store. Kjennes sånn ut for dere? Mine er 7 og 11 år , men kanskje om bare noen få ord er ikke julen like koselig. Trist å tenke på... 🥹 Anonymkode: 2b268...d7d Tja. Man har det da koselig med større barn også! Anonymkode: ae630...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå