Gå til innhold

Kåret seg selv til årets ansatt

Nymfomanen

Anbefalte innlegg

Vi hadde julebord nå denne uken. Julebordkomiteen bestod av to ansatte, en nyansatt og en som har jobbet noen år til. De arrangerte «årets..» kåringer og avsluttet med å kåre seg selv, altså hun nyansatte, som årets ansatt! Er ikke dette noe man skal stemme over, eller ha gjort noe ekstraordinært for å få utdelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til lignende eksempel. 

Bedrift der de alltid nominerer en mellomleder når kjeden sentralt skal kåre årets medarbeider. Har aldri skjedd at en av de "på gulvet" har blitt nominert.

Anonymkode: b744a...7de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymfomanen skrev (57 minutter siden):

Vi hadde julebord nå denne uken. Julebordkomiteen bestod av to ansatte, en nyansatt og en som har jobbet noen år til. De arrangerte «årets..» kåringer og avsluttet med å kåre seg selv, altså hun nyansatte, som årets ansatt! Er ikke dette noe man skal stemme over, eller ha gjort noe ekstraordinært for å få utdelt? 

🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke var ment som humor, nettopp fordi hun var nyansatt? Jeg ville antagelig ledd og valgt å tolke det sånn -julebordkåringer ville jeg uansett ikke tatt så seriøst.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns det var festlig 😄

Anonymkode: b8eb9...1d7

Nå er jeg leder da 😄

Anonymkode: b8eb9...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men begrunnet de ikke kåringen på noe vis? Hvis de ikke sa noe som helst om grunnen, kan det jo ha vært en merkelig form for humor. Fikk hun noe for dette? Blomster, gave, diplom eller noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verdig en våken natt 10 år fra nå, hvor hun grøsser over hvor kleint det hun gjorde var.

Jeg hadde tenkt litt høyere på narsisisime spekteret en normalen 😅

Anonymkode: 92c66...dbe

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beloved skrev (15 minutter siden):

Kanskje spøken var at det var "årets ansatt" som i den eneste personen ansatt det året?

Det var fem nye ansatte det året! 

Seff skrev (22 minutter siden):

Men begrunnet de ikke kåringen på noe vis? Hvis de ikke sa noe som helst om grunnen, kan det jo ha vært en merkelig form for humor. Fikk hun noe for dette? Blomster, gave, diplom eller noe?

Hun fikk en pokal! De begrunnet det med at hun hadde «steget i gradene» fra vikar til ansatt😆 tror ingen av oss andre forsto humoren i så fall 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at du ikke gikk glipp av humor her? Har aldri hørt slike kåringer være seriøse. 

Anonymkode: 6a8e3...739

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nymfomanen skrev (3 timer siden):

Det var fem nye ansatte det året! 

Hun fikk en pokal! De begrunnet det med at hun hadde «steget i gradene» fra vikar til ansatt😆 tror ingen av oss andre forsto humoren i så fall 

En pokal? Det høres jo ut som en fleip. 

Anonymkode: 8cebc...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et arbeidsmiljø... hvis dette er det som gjør at folk tar KG for å få utløp for oppdemmet frustrasjon....

Det var helt sikkert lurt å ikke stemme over det i alle fall.

Anonymkode: c58f5...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben vår er det en kåring av "Årets babe" på julebordt. Personen som vinner kåringen hvert år er en mann som hadde sluttet i jobben allerede før jeg hadde begynt.  Det er kun en tullekåring som nå har blitt tradisjon. 

Anonymkode: 233db...4f6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang ble jeg kåret til årets "Britney", fordi jeg heter Britt... 

En annen ble i årboka kåret til årets rørlegger, fordi hun pleide å vise litt av rumpesprekken når hun bøyde seg. 

Hadde ledd hvis noen som ble ansatt i år ble kåret til årets ansatt. Spesielt hvis hun kåret seg selv 😂

Anonymkode: 27cf4...700

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

På jobben vår er det en kåring av "Årets babe" på julebordt. Personen som vinner kåringen hvert år er en mann som hadde sluttet i jobben allerede før jeg hadde begynt.  Det er kun en tullekåring som nå har blitt tradisjon. 

Anonymkode: 233db...4f6

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

En gang ble jeg kåret til årets "Britney", fordi jeg heter Britt... 

En annen ble i årboka kåret til årets rørlegger, fordi hun pleide å vise litt av rumpesprekken når hun bøyde seg. 

Hadde ledd hvis noen som ble ansatt i år ble kåret til årets ansatt. Spesielt hvis hun kåret seg selv 😂

Anonymkode: 27cf4...700

Ja, sånt er jo morsomt. Sannsynligvis prøvde de som arrangerte julebordet og være morsomme blant en døll forsamling. 

Anonymkode: 8cebc...c17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...